حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

در نظر داشته باشید ایمن سازی پنجره های از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید دنبال بهترین روش ایمن سازی پنجره های دوجداره باشیم. در ادامه سعی می ‌کنیم نکات مهم و ضروری پس از خرید پنجره دوجداره را بررسی نماییم تا در آرامش بتوانید در منزل زندگی نمایید.

پنجره ها مزایای بسیاری برای کاربران دارند که می توانیم به عایق بندی، کاهش آلودگی صوتی، کاهش ورود حشرات و آلودگی هوا به داخل منازل اشاره کرد. در این مقاله به بررسی بهترین روش ایمن سازی پنجره های دوجداره می پردازیم.

 

ضرورت ایمن سازی پنجره ها و بهترین روش ایمن سازی پنجره های دوجداره

 

پنجره ها باعث زیبایی منازل می شود و اگر از پنجره های استاندارد مناسب با دکوراسیون منزل و نمای خانه استفاده شود، باعث می شود که نور ساختمان به صورت کامل تامین شود.

سرقت بزرگترین مشکل پنجره هاست و ایمن نبودن پنجره ها باعث ورود سارقان به منزل می شود. برای حل این مشکل می توانید از روش های ساده استفاده نمایید. که هم زیبایی منازل تامین شده و هم بتوانید پنجره های خود را ایمن تر نمایید.

 

بهترین روش ایمن سازی پنجره های دوجداره
 

 

 

 

بهترین روش ایمن سازی پنجره های دوجداره

 

چالش های ایمن سازی پنجره ها

 

برخی از پنجره های دوجداره دارای قفل و بعضی فاقد قفل است. برخی از پنجره ها را می توان باز و بسته کرده و برخی پنجره ها امکان باز و بسته کردن آن وجود ندارد. باید حفاظ و موارد ایمنی پنجره ها را با توجه به نوع و شرایط آن بررسی کرده و انتخاب نمایید.

نصب انواع موارد ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است و عدم نصب استاندارد باعث از بین رفتن عایق پنجره ها شده و امکان انتقال انرژی و صدا وجود خواهد داشت. بهتر است نصب حفاظ توسط افراد خبره و با تجربه انجام شود.

 

بهترین روش ایمن سازی پنجره های دوجداره

 

استفاده از میله های امنیتی یا حفاظ بهترین نوع افزایش امنیت پنجره ها است. حفاظ ها در جنس مختلف فلزی، استیلی و غیره ساخته می شوند.

در برخی از حفاظ ها امکان باز و بسته کردن، وجود دارد که برای حفظ امنیت باید از قفل اختصاصی برای حفاظ های متحرک استفاده نمایید. نصب میله های حفاظتی مقرون به صرفه بوده و سعی کنید از حفاظ محکم برای امنیت بیشتر استفاده نمایید.

 

قفل امنیتی ضد سرقت

 

برخی افراد برای افزایش امنیت بیشتر در ایمن سازی پنجره ها از قفل های اضافه استفاده می ‌کنند. که در کنار میله ها و حفاظ فلزی استفاده می شود.

پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز از قفل فیلیپ استفاده نمایید. لازم به ذکر است که می توانید از انواع دیگر قفل ها استفاده نمایید. در زمان نصب قفل سعی کنید قدرت قفل را بررسی کنید. که با فشار یا ضربه ای وارد شده پنجره دوجداره باز نشود.

 

فیلم امنیتی یا شیشه نشکن

 

بسیاری از افراد برای حفظ امنیت پنجره ها از فیلم امنیت پنجره استفاده می کنند. تا سارقان نتواند با شکستن یا خرد کردن پنجره وارد منزل شوند.

فیلم ها یکی از راه های ارزان قیمت برای حفظ امنیت پنجره ها بوده ولی برای قسمت های بیرونی منزل ممکن است مناسب نباشد. لازم به ذکر است که فیلم ها قابل برش و نصب هستند.

در صورت تمایل می توانید به جای استفاده از شیشه های تک جداره از شیشه های دوجداره نشکن استفاده نمایید. شیشه های نشکن مقاومت بسیار بالایی در مقابل حرارت و ضربه دارند و سعی کنید در زمان خرید به قیمت شیشه های نشکن نیز توجه نمایید.

 

خرید پنجره دوجداره ایمن

 

در زمان خرید پنجره دوجداره باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. جنس پروفیل و استحکام آن اهمیت بسیار بالایی داشته و می توانید با توجه به انتخاب خود شیشه های تک جداره دوجداره یا نشکن را انتخاب نمایید.

گارانتی یا ضمانت نامه پنجره اهمیت بسیاری داشته و پنجره باید زیر نظر نصابان و کارشناسان مجموعه معتبر این نصب شود. پس از نصب پنجره عایق بندی می ‌شود. و می‌ توانید پس عایق بندی تمام رگلاژ پنجره عایق بندی و سایر موارد مهم را بررسی نمایید که ایرادی در زمان نصب و ایمن سازی پنجره ها به وجود نیاید.

پس از نصب اولین گام نصب حفاظ امنیتی بوده که امنیت پنجره های شما تامین شود.و با خیال آسوده استراحت نمایید. برای انتخاب پنجره دوجداره با دوام می توانید به سایت پرومانوین مراجعه نمایید. بحث امروز ما بهترین روش ایمن سازی پنجره های دوجداره بود. امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

سخن پایانی در ارتباط با ایمن سازی پنجره های دوجداره

 

بدیهی است که پنجره های ضد سرقت ابزارهایی هستند که هدف اصلی آنها حفظ امنیت درون منزل است. این پنجره ها از مواد مقاوم و قدرتمند ساخته شده اند تا محل مورد نظر را در برابر سرقت و خطرات آن محافظت کند.

در این مقاله به اهمیت پنجره های ضد سرقت برای حفظ حریم شخصی و محافظت در برابر عوامل خاجی پرداخیتم. در صورت تمایل برای ایمن سازی پنجره های خود می توانید با مشاوران پرومانوین 02144856812 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *