حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

در و پنجره دوجداره

در و پنجره دوجداره : دنیای پیرامون ما به دنیایی پر سر و صدا و آشفته تبدیل شده که داشتن آرامش مطلق در آن کمی سخت شده است. از طرفی دیگر، زیبایی محیط خانه و کار نیز می‌تواند بر روی روحیه‌ و آرامش افراد تاثیرگذار باشد. تاکنون راه و حل‌های متفاوتی برای حل چنین مشکلاتی ارائه شده اما شاید هیچ کدام از آ‌ن‌ها نتوانند همانند در و پنجره دوجداره عمل کنند. در و پنچره UPVC را می‌توان یکی از اساسی‌ترین نیازهای یک ساختمان دانست که با داشتن مزایای بی نظیر، همواره مورد انتخاب بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند. اما قبل از این که به سراغ مزایای در و پنجره‌های دوجداره برویم، لازم است در مورد آن‌ها اطلاعات بیشتری را کسب کنیم.

در مقاله‌ای که پیش روی‌تان قرار گرفته، در ابتدا در مورد درب و پنجره‌های دوجداره صحبت خواهیم کرد. سپس سعی می‌کنیم به سراغ قیمت درب و پنجره دوجداره برویم و بعد از آن انواع در و پنجره دوجداره را با توضیحاتی کامل ارائه می‌کنیم. در ادامه، از مزایای این نوع محصولات صحبت می‌کنیم و در پایان سعی خواهیم کرد تا نتیجه گیری منطقی را از این نوع پنجره‌ها داشته باشیم. در هر حال، شما می‌توانید برای استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره به صورت آنلاین به اینجا مراجعه کنید.

"در

پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و توری پلیسه. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

شماره تماس 02144856812

درب و پنجره دوجداره چیست و چه مزایایی دارد؟

پنجره دوجداره به پنجره‌ای گفته می‌شود که توسط پروفیل UPVC تولید می‌شود و دو شیشه در میان این پروفیل قرار می‌گیرد. در بین این دو شیشه، معمولا فضای خلا یا گاز آرگون قرار می‌گیرد. با توجه به نوع شیشه‌ی انتخابی، استفاده از درب و پنجره دوجداره می‌تواند یکی از بهترین راه‌های عایق کردن خانه چه از لحاظ حرارتی و چه از لحاظ صوتی باشد؛ البته این موضوع به انتخاب نوع شیشه نیز بستگی دارد که در ادامه در مورد شیشه‌های پنجره دوجداره نیز بیشتر صحبت می‌کنیم.

به طور میانگین، خانه‌ای که از پنجره معمولی استفاده می‌کند، بین 21 تا 31 درصد از انرژی حرارتی خود را از دست می‌دهد. با افزایش عایق بندی سطح منزل توسط پنجره دوجداره، می‌توانید این مقدار را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. بنابراین، با نصب پنجره دوجداره مقدار هزینه‌های مصرفی از جمله هزینه گاز و برق نیز کاهش می‌یابد.

علاوه بر این که پنجره‌های دوجداره گزینه‌ی مناسبی برای عایق بندی حرارتی به شمار می‌روند، این نوع پنجره‌ها می‌توانند عایق صوتی نیز باشند. بنابراین، کسانی که در محیط‌های شهری و شلوغ زندگی می‌کنند، می‌توانند تجربه‌ای لذت بخش را با پنجره‌های دوجداره داشته باشند. سر و صدای زیاد معمولا باعث کاهش آرامش در محیط منزل یا کار می‌شود و به نظر می‌رسد حتی در صورت نیاز می‌توانید از پنجره سه جداره نیز بهره‌مند شوید.

"در

امنیت درب و پنجره دوجداره به چه شکل است؟

بسیاری از مشتریان معمولا نگرانی خود را در مورد امنیت پنجره‌های دوجداره نشان می‌دهند. بدون شک، شکستن دو شیشه کار بسیار سخت‌تری نسبت به شکستن یک شیشه است. بنابراین، پنجره‌های دوجداره امنیت به مراتب بیشتری نسبت به پنجره‌های ساده دارند اما ماجرا در این جا ختم نمی‌شود. پنجره‌های دوجداره که از پروفیل UPVC معتبر استفاده می‌کنند، معمولا امنیت بسیار بالایی دارند. جدا از این موضوع،‌ شما می‌توانید به شیشه‌های سکوریت را نیز انتخاب کنید. این نوع شیشه‌ها امنیت بالاتری نسبت به شیشه‌های عادی دارند. علاوه بر این، پنجره دوجداره ضد سرقت نیز از دیگر گزینه‌های پیش روی شماست تا نگرانی‌تان از این مورد به طور کامل برطرف شود.

"در

پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و توری پلیسه. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

شماره تماس 02144856812

قیمت پنجره‌های دوجداره به چه شکلی مشخص می‌شود؟

پنجره‌های دوجداره طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌‌اند اما هزینه‌ی این نوع پنجره‌ها طبیعتا از پنجره‌های ساده کمی بیشتر است. همین موضوع باعث شده تا برخی از مشتریان به دنبال مدل‌های ارزان‌تر باشند اما مدل‌هایی که قیمت کمتری دارند، ممکن است در نهایت به ضرر شما تمام شود. عوامل زیادی بر روی قمیت درب و پنجره دوجداره تاثیر گذار هستند که از جمله مهم‌ترین این عوامل می‌توان به ابعاد پنجره، نوع پروفیل، پروفیل‌های رنگی، نوع شیشه، گاز به کار رفته در میان پنل و هزینه‌ی نصب اشاره کرد.

ابعاد پنجره:

پروفیل‌های UPVC و درب و پنجره‌های دوجداره بر اساس ابعاد پنجره‌ی شما قیمت گذاری می‌شوند. بنابراین، هر چه قدر که درب و پنجره ابعاد بیشتری داشته باشد، باید هزینه‌ی بیشتری هم پرداخت کنید. شما با وارد کردن ابعاد پنجره خود در اینجا می‌توانید به طور کاملا رایگان و آنلاین استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره را بگیرید. کافی است طول و عرض درب و پنجره را اندازه گرفته و در صفحه‌ی مورد اشاره وارد کنید.

نوع پروفیل:

پروفیل‌های دوجداره در انواع و اقسام مختلفی موجود هستند؛ اما مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان به سه نوع پروفیل سری شصت، هفتاد و کشویی اشاره کرد. مهم‌ترین تفاوت میان پروفیل‌های شصت و هفتاد در عرض‌شان است. سری شصت معمولا در مناطقی که آن‌چنان آب و هوای سردی ندارند مورد استفاده قرار می‌گیرند و گزینه‌ی بهتری برای تعویض درب و پنجره قدیمی با دوجداره محسوب می‌شوند. اما از طرفی دیگر، سری هفتاد را می‌توان سری پیشرفته‌تر پروفیل‌های UPVC در نظر گرفت چرا که از آن‌ها در مناطق آب و هوایی بسیار سرد یا گرم استفاده می‌کنند. امکان استفاده از سری هفتاد در ساختمان‌هایی که فشار زیادی را تحمل می‌کنند نیز وجود دارد.

نوع دیگری از پروفیل‌ها، به صورت کشویی هستند. درب و پنجره دوجداره کشویی را می‌توان بهترین استفاده از این نوع پروفیل‌ها دانست. همچنین با توجه به این که از پروفیل بیشتری استفاده می‌برند، قیمت بیشتری هم دارند. این نوع محصولات برای مواقعی که فضای کمی در باز و بسته کردن پنجره وجود دارد مناسب هستند.

"در

پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و توری پلیسه. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

شماره تماس 02144856812

پروفیل رنگی:

پروفیل‌هایی که رنگ سفید دارند معمولا گزینه‌ی انتخابی مشتریان هستند. رنگ سفید در اکثر مواقع بر روی نمای خانه یا دکور خانه ست می‌شود و علاوه بر این، قیمت مناسب‌تری نیز دارد. با این حال، سازندگان پروفیل‌های UPVC این محصولات را در رنگ‌های متنوعی برای مشتریان عرضه می‌کنند اما رنگی بودن پروفیل، به معنای گران‌تر شدن قیمت پروفیل UPVC است. در نتیجه، در صورتی که می‌خواهید رنگ پروفیل متفاوت‌تری داشته باشد، هزینه‌ی بیشتری را باید پرداخت کنید.

نوع شیشه:

نوع شیشه دوجداره معمولا با توجه به هر کاربردی متفاوت است. مورد استفاده‌ترین شیشه‌های دوجداره، پنجره‌های سکوریت، لمینت و Low-E هستند که به ترتیب این سه مدل را توضیح خواهیم داد. شیشه‌های سکوریت امنیت بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. امکان شکستن این نوع شیشه‌ها تقریبا غیر ممکن است. این نوع شیشه‌ها یکی از گزینه‌های مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره ضد سرقت هستند.

اما شیشه‌های لمینت و Low-E‌ معمولا در افزایش عایق بندی خانه کمک بسزایی می‌کنند. شیشه‌های لمینت گزینه‌ی مناسبی برای عایق بندی هر چه بیشتر صدا به شمار می‌روند. از دیگر قابلیت‌های شیشه‌های لمینت می‌توان به کاهش ورود اشعه‌های مضر آفتاب به داخل منزل و آسیب رساندن به دکور اشاره کرد. این نوع شیشه‌ها در صورت شکسته شدن بر روی زمین پخش نمی‌شوند و امنیت بیشتری را در این مواقع برای‌تان فراهم می‌آورند.

اما شیشه‌های Low-E که از آن‌ها به عنوان شیشه‌های کاهش دهنده‌ی مصرف انرژی یاد می‌شود، بهترین گزینه برای عایق بندی حرارتی منزل هستند. در نتیجه، با استفاده از این شیشه‌ها می‌توانید از ورودی هوای بیرون به داخل منزل خداحافظی کنید و در سردترین یا گرم‌ترین مناطق نیز دمایی مطلوب را تجربه کنید. بر روی شیشه‌های Low-E، مقداری اکسید فلزی به صورت شفاف قرار می‌گیرد که عملکرد آن‌ها را به مراتب بهتر می‌کند.

گاز پنجره دوجداره:

پیش از این، معمولا در میان دو شیشه و پنل، فضای خلا به کار گرفته می‌شد اما امروزه برای عملکرد بهتر پنجره‌های دوجداره از گاز آرگون یا زنون استفاده می‌شود. گاز آرگون عملکرد پنجره دوجداره را برای جلوگیری از ورود هوای بیرون به داخل منزل یا محیط کار بهتر می‌کند. راه‌های دیگری برای عایق بندی بیشتر نیز از جمله شیشه سه جداره وجود دارد که طبیعتا هر کدام از آن‌ها، هزینه‌ی بیشتری را می‌طلبد.

هزینه‌ی نصب پنجره دوجداره:

هزینه‌ی نصب پنجره‌ی دوجداره با توجه به ابعاد پنجره شما مشخص می‌شود. در صورتی که بخواهید پنجره قدیمی خود را با پنجره دوجداره تعویض کنید، هزینه‌ی نصب متفاوت است. علاوه بر این، امکان خرید پنجره دوجداره دست دوم نیز وجود دارد. هر کدام از این موارد، هزینه‌ی نصب متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. پرومانوین هموراه سعی کرده تا قیمت مناسبی را ارائه کند. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02144856812 در ارتباط باشید.

انواع درب و پنجره دوجداره:

درب و پنجره‌های دوجداره در انواع و اقسام مختلفی می‌توانند تولید شده و برای مشتری نصب شوند. در واقع، این نوع پروفیل UPVC و کارآیی هر شخصی  است که مدل درب و پنجره را مشخص می‌کند. اگر به دنبال پنجره‌ای با قیمت پایین‌ می‌گردید یک نوع و اگر به دنبال پنجره‌ای شیک و چشم نواز هستید، انواع دیگر مناسب شما است که در اینجا سعی می‌کنیم توضیح بیشتری ارائه کنیم.

درب و پنجره دوجداره ثابت:

یکی از متداول‌ترین درب و پنجره‌های UPVC دوجداره، درب و پنجره ثابت است که امکان باز شدن آن از هیچ طرفی وجود ندارد. این گونه محصولات به لطف پروفیل کمتری که مصرف می‌کنند، هزینه‌ی کمتری را هم بر روی دوش خریدار قرار می‌دهند اما امکان باز شدن آن‌ها میسر نشده است. در صورتی که می‌خواهید هزینه‌ی کمتری کرده و درب و پنجره را حداقل از یک جهت باز کنید، گزینه‌ی بعدی مناسب شماست.

پنجره دوجداره تک حالته:

نوع دوم درب و پنجره‌های دوجداره که خریدار بسیار زیادی دارد، مدل تک حالته است که امکان باز شدن آن تنها از یک طرف وجود دارد. این نوع از پنجره به خاطر پروفیل کمتری که مصرف می‌کند باز هم قیمت مناسب‌تری نسبت به اکثر مدل‌های پنجره دوجداره دارد اما در باز کردن این پنجره محدودیت خواهید داشت. اگر به دنبال تنوع بیشتری هستید مدل‌های بعدی را بررسی کنید.

پنجره دوحالته:

پنجره‌های دو حالته در دو مدل عمودی و افقی باز می‌شوند. این پنجره‌ها با توجه به پروفیل مصرفی بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های پیشین دارند اما در عوض، گزینه‌های بیشتری را نیز برای باز و بسته کردن درب و پنجره در اختیارتان قرار خواهند داد. پروفیل‌های دوحالته از جمله پرفروش‌ترین محصولات درب و پنجره دوجداره محسوب می‌شوند اما مدل‌های شیک‌تر و چشم‌نوازتر از این مدل‌ها نیز وجود دارد.

"در

پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و توری پلیسه. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

شماره تماس 02144856812

پنجره دوجداره فرانسوی:

پنجره دوجداره فرانسوی از آن دسته پنجره‌هایی است که می‌تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. این نوع پنجره‌ها که از آن‌ها به عنوان دو لنگه باز شو نیز نام برده می‌شود، از دو طرف به سمت بیرون باز می‌شوند و معمولا در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیبایی این نوع پنجره‌ها مثال زدنی است اما قیمت آن‌ها نیز نسبت به دیگر مدل‌ها کمی بیشتر است.

پنجره دوجداره سایه بانی:

از جمله مدل‌هایی که کاربرد بسزایی در روشنایی و زیبایی منزل دارند، پنجره سایه بانی است. این نوع پنجره‌ها معمولا در راه‌پله‌ها، سرویس‌های بهداشتی، انباری و پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و توانسته‌اند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کنند.

"در

پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و توری پلیسه. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

شماره تماس 02144856812

سخن آخر؛ آیا خرید پنجره دوجداره منطقی است؟

این صنعت طی سال‌های اخیر توانسته است محبوبیت بسیاری را در میان افراد دست پیدا کند اما آیا محبوبیت همیشه به عنوان بهتر بودن است؟ به نظر می‌رسد در این مورد همین‌طور باشد. شما شاید بارها از خود پرسیده باشید که چرا باید از در و پنجره دوجداره استفاده کنیم؟ جواب این سوال به طور خلاصه و مفید در این مقاله ارائه شده است. مزایا به قدری زیاد است که هر کسی را وادار به خرید آن می‌کند. قیمت  در دراز مدت منطقی به نظر می‌رسد و باعث کاهش هزینه‌های مصرفی شما خواهد شد. شما می‌توانید از اینجا قیمت پنجره دوجداره را به صورت آنلاین محاسبه کنید.

در تهران و دیگر شهرهای ایران گزینه‌ای بسیار مناسب برای عایق بندی صوتی و حرارتی هستند. در شهر تهران آلودگی صوتی و هوا دو فاکتور اصلی مشکلات شهرنشینی محسوب می‌شوند و به نظر می‌رسد. این صنعت می‌تواند این مشکل را کاملا برطرف کند. در دیگر مناطق کشور نیز با توجه به آب و هوای بسیار گرم یا سرد، می‌توان به راحتی با استفاده از این محصولات به دمای مطلوبی دست یافت.

درب و پنجره دوجداه علاوه بر قابلیت‌ها و مزایایی که دارد، باعث هرچه زیباتر شدن منزل و محیط کار نیز می‌شود. در نتیجه، می‌توانید با خرید این محصولات تنوعی جذاب، دوست داشتنی و لذت بخش را تجربه کنید. شما با استفاده از شماره 02144856812 می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد خرید درب و پنجره دوجداره در تهران و دیگر شهرهای کشور کسب کنید.

Source UPVC window

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *