حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قفل کودک پنجره یو پی وی سی به منظور مراقبت و نگهداری از کودکان و بچه های کوچک، استفاده می شود. در این مقاله به بررسی قفل کودک پنجره دوجداره، انواع آن و چگونگی کارکرد قفل کودک می پردازیم. جهت خرید یا استعلام قیمت پنجره و قفل کودک با مشاوران پرومانوین 02144856812 تماس بگیرید.

 

قفل کودک پنجره دوجداره چیست ؟

 

قفل کودک پنجره دوجداره، یک وسیله برای محافظت از کودکان است که از طریق یک سیم یا بدون سیم در پنجره باز و بسته می‌شود. این وسیله برای امنیت بیشتر ، دارای یک دکمه است که در صورت فشار دادن آن به مدت طولانی ، عمل می‌کند. در ادامه این مقاله ، با روش کار با قفل کودک ، کاربرد آن و سایر موارد آشنا می‌شوید.

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که به هنگام باز و بسته شدن در محیط خانه کاربرد دارد، قفل کودک است. این وسیله یک وسیله امنیتی ساده نیست که بتوان بدون داشتن اطلاعات زیاد از آن استفاده کرد. بنابراین بهتر است به دنبال بهترین مدل قفل کودک پنجره باشیم که در واقع کارایی بسیار بالا و امنیت بالایی داشته باشد. قفل کودک پنجره برای درب ورودی خانه نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

 

قفل ایمنی پنجره

 

قفل کودک پنجره دوجداره چگونه کار می‌کند ؟

 

قفل کودک پنجره دوجداره UPVC، از طریق سیم باز و بسته می‌شود. در زمان باز شدن این قفل ، شما نیاز به فشار دادن دکمه دارید . در صورت فشار دادن این دکمه ، قفل ، بسته خواهد شد.

برای این که بتوانید این قفل را تنظیم کنید و از آن به عنوان یک قفل معمولی استفاده نکنید، باید نحوه استفاده صحیح از آن را بدانید.

قفل‌های معمولی از نوع قفل های ساده هستند که با حرکت و چرخاندن قسمت کلیدی آن باز و بسته می‌شوند. این نوع قفل‌ها به دلیل استفاده از فناوری جدید و پیچیده ، برای کودکان ایمن تر هستند. با این حال ، اگر کودکان این قفل‌ها را به طور مداوم استفاده کنند ، ممکن است قفل بشکند یا ترک بخورد. بهتر است که روش مراقبت از این قفل‌ها را بدانید.

 

قفل کودک پنجره دوجداره
قفل کودک پنجره دوجداره UPVC

 

انواع متفاوت قفل کودک پنجره دوجداره

 

این قفل‌ها علاوه بر کاربرد در خانه می‌تواند بر روی انواع درب از شیشه‌های دوجداره ، پنجره ، درب چوبی و همچنین درب‌های اتوماتیک مورد استفاده قرار گیرد. قفل کودک پنجره دوجداره در این موارد کاربرد زیادی دارد.

در این میان از میان انواع قفل پنجره ، قفل‌های ساده ، دو لنگه بازشو و … محبوب ترین‌ها هستند. هر کدام از این مدل قفل‌ها بر اساس نوع عملکرد خود انواع مختلفی دارند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قفل کودک پنجره دوجداره این است که هر کدام از آن‌ها به شکلی متفاوت عمل می‌کنند. قفل کودک پنجره هافمن  مدل های متنوعی دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

معمولا مدل کشویی یکی از مدل های پرکاربرد است که با با چرخاندن دستگیره آن می‌توانید درب پنجره را باز کنید. این مدل به شکل یک دستگیره ساده طراحی شده است. معمولا برای باز کردن پنجره‌های با شکل متفاوت از قفل کودک کشویی استفاده می‌شود.

 

قفل کودک پنجره UPVC
قفل کودک پنجره UPVC

 

قفل کودک پنجره دوجداره چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

 

قفل کودک پنجره‌ای هم به وسیله دو قفل می‌تواند باز شود. در صورت استفاده از قفل کودک پنجره‌ای می‌توانید از ورود افراد غریبه به ساختمان جلوگیری کنید. شما گاهی می‌توانید قفل کودک پرده ای را از روی کلید آن باز کنید. بنابراین باید از کلید مخصوص برای این کار استفاده کنید. بهتر است که روش استفاده از هر یک را به طور کامل بدانید.

ما می‌خواهیم تا شما با انواع قفل کودک  را در دو نوع قفل کودک شیشه‌ای و قفل کودک کارتی و همچنین مزایا و معایب آن آشنا شوید. انواع قفل کودک شیشه‌ای با توجه به نوع و کیفیت قفل ، در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود.

از پرکاربردترین انواع قفل کودک در فروشگاه می توان به قفل کودک آهنربایی، قفل کودک کارتی اشاره کرد. هر کدام از این قفل‌ها به راحتی  روی پنجره دوجداره  نصب می‌شوند و روش استفاده از هر یک بسیار ساده است.

بهتر است که به نکات مطرح شده در این مقاله توجه زیادی داشته باشید و بر این اساس بهترین قفل را انتخاب کرده و هر کدام از آن ها را به کار بگیرید.

 

سخن پایانی در ارتباط با قفل کودک پنجره

 

برای آرامش خاطر خودتان و خانواده و همچنین برای نگهداری از این آرامش بهتر است امنیت خانه را بالا ببرید. در صورت هرگونه سوال درباره قفل کودک پنجره یا درب های ورودی می توانید با کارشناسان پرومانوین جهت خرید پنجره دوجداره و یا  اسعلام قیمت و یا تلفنی با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *