حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

انواع مارک پنجره پی وی سی

انواع مارک پنجره پی وی سی :

به احتمال زیاد هنگام خرید پنجره، درمیان انواع مارک پنجره پی وی سی و بهترین برند پنجره UPVC ، کمی سردرگم خواهید شد. توجه به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد، اعتبار برند، گواهینامه ها و قیمت پنجره دوجداره ضروری است.

  ۴۴۰۱۹۷۸۷ – ۰۲۱     ۴۴۸۵۶۸۱۲ – ۰۲۱  

پنجره های پی وی سی، عایق، دوام و بهره وری انرژی بسیار خوبی دارند و به همین دلیل به یک انتخاب محبوب برای مالکان تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی بهترین انواع مارک پنجره پی وی سی در ایران می پردازیم و با ارائه تحلیلی جامع به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کنیم.

معرفی برندهای وین تک ، هافمن ، سی فور ، ویستابست ، ایده آل ، آتاتک ، اورتا و هوم لند به عنوان نام آشنا ترین برندهای درب و پنجره در صنعت ساخت مان سازی.

پنجره وین تک

وین تک یکی از برندهای معروف در زمینه ی تولید انواع پروفیل های یو پی وی سی در جهان است. ابتدا در کشورهای ایتالیا، روسیه، فرانسه، ترکیه و … تولید شد؛ و کم کم با توجه به محبوبیت هایی که پیدا کرد در اکثر کشورها مورد استفاده قرار گرفت.
سرانجام از طریق شرکت های ترکیه ای وارد ایران شد و با توجه به کیفیت و مزایای عالی که داشت در گروه محبوب ترین پروفیل های یو پی وی سی قرار گرفت.

اما درمیان انواع مارک پنجره پی وی سی، قیمت محصولات وین تک، ویژگی دیگری است که این برند را از ویستا بست محبوب تر می کند، چرا که علاوه بر پوشش قیمت مناسب، کیفیت عالی را برای مخاطبان خود حفظ کرده است.

از دیگر نکات مثبت پنجره های وین تک، هم مسیری این برند با قوانین حفظ محیط زیست و استفاده از موادی که صددرصد قابل بازیافت هستند و هیچ گونه آلودگی برای محیط سبز ایجاد نمی کنند.

هافمن

هافمن در سال 2007 در ایران تاسیس شد، و یکی دیگر از انواع مارک پنجره پی وی سی معتبر در صنعت پنجره UPVC است.

این برند به استانداردهای جهانی پایبند است و از یک تکنولوژی پیشرفته برای تولید پروفیل استفاده می کند. هافمن، یکی از بهترین تولیدکنندگان بازار است که محصولات آن از محبوبیت و استقبال بالایی برخوردارند.

پروفایل هافمن کیفیت و حجم فروش مشابه وین تک را ارائه می دهد و آن را به انتخابی محبوب در بین مشتریان تبدیل کرده است.

انواع تولیدات شرکت هافمن عبارتند از:

پروفیل های یو پی وی سی شرکت هافمن ضمانتنامه 20 ساله به مشتریان خود ارائه می دهند. برای دریافت جزئیات دقیق قیمت پنجره های UPVC هافمن با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

قیمت پنجره دوجداره سی فور

در حین تحولات رو به رشد در عرصه ساختمان و آموزش‌های جدید در زمینه عمران و مهندسی ساختمان، مفهوم پنجره دوجداره به عنوان یکی از ابداعات مهم و پرکاربرد در زمینه ساخت و نوسازی ساختمان‌ها شناخته شده است.

پنجره دوجداره سی فور، با وارد شدن به بازار توانست توجه مخاطبین را جلب کند. این نوع پنجره دوجداره از فناوری سی فور (C for Core) بهره می‌برد که باعث افزایش کیفیت و کارایی عملکردی آن شده است.

برخلاف سیستم‌های پنجره دوجداره سنتی، پنجره دوجداره سی فور با بهره‌گیری از یک هسته خاص، عایق حرارتی و صوتی بهتری را فراهم می‌کند، همچنین دارای خصوصیاتی نظیر مقاومت بیشتر در برابر تغییرات جوی مختلف، کاهش تلفات انرژی و بهبود کیفیت ارتقاء حفظ انرژی می‌باشد.

در این مقاله به صورت خلاصه به بررسی ابعاد مختلف و مزایای استفاده از پنجره دوجداره سی فور و همچنین مسائلی از قبیل نکات مهم در خرید پنجره دوجداره سی فور پرداختیم.

جهت دریافت اطلاعات کامل پنجره دوجداره سی فور به مقاله زیر مراجعه کنید.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

یکی از بهترین انواع مارک پنجره پی وی سی، برند ویستابست است. درواقع ویستابست بخاطر کیفیت عالی که دارند موفق به اخذ گواهینامه کیفیت المان و استانداردهای جهانی شده اند.

تولیدات پنجره UPVC ویستابست مطابق با استانداردهای جهانیست و میشه گفت ویستابست بخاطر کیفیتش، گران ترین نوع پروفیل را در ایران تولید می کند و به همین دلیل در اکثر مواقع گزینه اول به حساب نمی آید.

این درست هست که ویستابست توانسته است خود را به عنوان یکی از باکیفیت ‌ترین انواع مارک پنجره پی وی سی در حال حاضر ایران معرفی کند.

جهت مشاهده کامل پروفیل پنجره ویستابست به مقاله زیر مراجعه کنید.

قیمت پنجره دوجداره اورتا
قیمت پنجره دوجداره اورتا

پنجره دوجداره اورتا یکی از شناخته شده‌ترین تولید کننده ها در انواع مارک پنجره پی وی سی پنجره‌های دوجداره با کیفیت بالا در صنعت ساختمان است. این شرکت با سابقه‌ای بیش از دهه‌ها در زمینه تولید پنجره‌های با عملکرد بالا و طراحی مدرن، از جمله برندهای محبوب و مورد اعتماد بسیاری از مشتریان است.

از این‌رو، پنجره دوجداره اورتا با فراهم آوردن ترکیبی از عملکرد بالا، طراحی زیبا و کیفیت ساخت برتر، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال تحقق هدف‌هایی همچون بهبود انرژی ساختمان، کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش راحتی و کیفیت زندگی در محیط زندگی خود هستند.

جهت مشاهده اطلاعات کامل پنجره دوجداره هوم لند به مقاله زیر مراجعه کنید.

قیمت پنجره دوجداره هوم لند

پنجره دوجداره از جمله ابداعات مهم در زمینه صنعت ساختمان است که در سال‌های اخیر به عنوان یک راهکار موثر جهت بهبود عملکرد انرژی و کاهش مصرف حرارت و انرژی در ساختمان‌ها شناخته شده است. یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه تولید انواع مارک پنجره پی وی سی با نام تجاری “هوم لند” می‌باشد.

شرکت هوم لند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و متنوع در زمینه تولید پنجره دوجداره، ویژگی‌های منحصر به فردی را برای محصولات خود ارائه می دهد.

بنابراین، پنجره دوجداره هوم لند با الهام از مدل‌ها پیشرفته، ارائه‌دهنده یک راهکار مطمئن و کارآمد برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش راحتی و کیفیت زندگی در ساختمان‌های مدرن می‌باشد. منظور از این روند، ارتقاء سطح کیفیت زندگی و بهبود عملکرد ساختمان‌ها با استفاده از فناوری‌های نوین و پیشرفته است.

جهت مشاهده اطلاعات کامل پنجره دوجداره هوم لند به مقاله زیر مراجعه کنید.

پنجره دوجداره‌ ایده آل

پنجره دوجداره‌ ایده آل ، یکی از انتخاب‌های برتر در طراحی و ساختمان‌های مدرن است. این نوع پنجره با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک انتخاب ایده آل برای ارتقاء سطح زندگی به شمار می رود.
شرکت پرومانوین یکی از شرکت‌های بنام در زمینه تولید انواع مارک پنجره پی وی سی است که یکی از آنها به نام تجاری “ایده آل” معروف است.

پنجره دوجداره ایده آل با الهام از مدل‌ها جدید و امروزی، با تکیه بر هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش راحتی و آسایش در ساختمان‌های مدرن به ارائه خدمات پنجره دوجداره ایده ال پرداخته است.

جهت مشاهده اطلاعات کامل پنجره دوجداره ایده آل به مقاله زیر مراجعه کنید.

پنجره دوجداره فوبوس

پروفیل فوبوس یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده پروفیل‌های آلومینیومی در صنعت ساختمان است. این شرکت با تجربه و تخصص خود در زمینه تولید پروفیل‌های مقاوم و با کیفیت بالا، به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای پروژه‌های ساختمانی شناخته شده است.

این پروفیل‌ها به خوبی قابل استفاده در انواع پروژه‌های ساختمانی از جمله ساخت و نصب درها و پنجره‌ها، حفاظ و نرده‌ها و سیستم‌های آلومینیومی می‌باشد. به‌طور کلی، پروفیل فوبوس با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد، کیفیت ساخت بالا و متنوع بودن، یک گزینه عالی برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی است و به عنوان یکی از اقتصادی ترین انواع مارک پنجره پی وی سی در این صنعت مطرح است.

جهت مشاهده اطلاعات کامل پنجره دوجداره فوبوس به مقاله زیر مراجعه کنید.

هنگام مقایسه انواع مارک پنجره پی وی سی، پنجره ویستابست گرانتر از وین‌تک است، پروفیل ویستابست سنگین‌تر از پروفیل وین‌تک است و در مشاغل بیشتری استفاده می شود.

همانطور که گفته شد هر دو پروفیل وین تک و ویستابست دارای فواصل متفاوتی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. پروفیل های وین تک و ویستا بست و هافمن در دسته بندی های کیفی مختلفی عرضه می شوند باید بدانید که اگر به دنبال بهترین برند پنجره UPVC هستید، باید به این مورد نیز توجه کنید.

در برخی موارد از پروفیل های کاذب به عنوان پروفیل های صحیح نیز استفاده می شود، پس در نظر داشته باشید که در هنگام خرید پنجره دوجداره، هر دو پروفیل ممکن است تقلبی باشند. بنابراین سعی کنید برای نصب پنجره upvc از نصاب های معتبر پنجره upvc کمک بگیرید.

برندهای مختلفی از پنجره های مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام ممکن است ویژگی های خاص خود را داشته باشند و همین ویژگی ها می تواند قیمت آنها را تعیین کند.

انواع مارک پنجره یو پی وی سی

انتخاب بهترین برند پنجره UPVC به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. عواملی مانند کیفیت مواد، اعتبار برند، گواهینامه ها، قیمت و گزینه های طراحی را در نظر بگیرید.

برای مقایسه قیمت ها و ویژگی ها با کارشناسان فروش مشورت کنید و از برندهای مختلف درخواست قیمت کنید.

به یاد داشته باشید، درمیان انواع مارک پنجره پی وی سی، برندی بهتر است که ترکیبی از مواد با کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و مقرون به صرفه بودن را داشته باشد.

مطالعه بیشتر: مقایسه پنجره دوجداره سی فور و هافمن
انواع مارک پنجره UPVC

عوامل مختلفی در شناخت انواع مارک پنجره پی وی سی دخیل است. نوع پروفیل یو پی وی سی، یراق‌آلات و جنس شیشه به کار رفته در ساخت، بخشی از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب پنجره دوجداره upvc است.

هر یک از این موارد در انتخاب بهترین برند پنجره UPVC به تنهایی نقش خاصی دارند:

کیفیت مواد UPVC مورد استفاده در پروفیل های پنجره یک عامل بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود.

بهترین برند پنجره UPVC استفاده از مواد با کیفیت را در اولویت قرار می دهند؛ چرا که تنها در این صورت ویژگی های عایق، دوام و مقاومت در برابر زردی و تغییر شکل در گذر زمان همچنان حفظ خواهد شد.

به دنبال برندهایی باشید که استانداردهای بین المللی را رعایت می کنند و دارای حداقل 10 سال ضمانت در برابر تغییر رنگ و تغییر شکل پروفیل هستند.

قیمت گذاری یکی دیگر از جنبه های حیاتی است که هنگام انتخاب بهترین انواع مارک پنجره پی وی سی UPVC باید در نظر گرفته شود.در حالی که هزینه ممکن است بسته به برند و ویژگی های آن متفاوت باشد، ایجاد تعادل بین کیفیت و مقرون به صرفه بودن ضروری است.

بهترین مارک پنجره یو پی وی سی

انتخاب انواع مارک پنجره پی وی سی مستلزم بررسی دقیق عوامل مختلف است. کیفیت مواد، اعبتار برند، گواهینامه ها و قیمت گذاری، همه نقش مهمی در تصمیم گیری دارند.

ویستابست، وینتک و هافمن از برترین برندهای پنجره یو پی وی سی در ایران هستند که محصولاتی بادوام، کم مصرف و زیبایی را ارائه می دهند. تحقیقات کامل انجام دهید، با کارشناسان مشورت کنید و نیازهای خاص خود را ارزیابی کنید تا بهترین برند پنجره UPVC را متناسب با نیاز و بودجه خودتان بیابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *