حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قیمت پنجره دوجداره هوم لند

پنجره دوجداره هوم لند از تولیدات برند هوم لند یکی از برترین شرکت های تولیدکننده پروفیل UPVC به شما می‌رود و به‌عنوان معروف ترین مراکز طراحی داخلی و مهندسی معماری در سطح جهانی شناخته شده است. با تمرکز بر زیبایی و ابتکار  این پروفیل خود را به‌عنوان تجربه ای منحصر به فرد در زمینه ی طراحی ساختمانی معرفی کرده است.

اهداف اصلی یو پی وی سی هوم لند شامل:

است. پنجره دوجداره هوم لند با بهره‌گیری از تخصص و کارشناسی تیم متخصص خود، به ارائه‌ی طرح‌ها و پروژه‌های خلاقانه و با کیفیت شهرت دارد  و با بهره‌گیری از متریال‌های باکیفیت و تکنولوژی‌های نوین، این پروفیل توانسته است به نیازها و خواسته‌های مشتریان خود پاسخ مناسبی بدهد.

از نگاه معماری مدرن گرفته تا طراحی‌های داخلی کلاسیک، پروفیل یو پی وی سی هوم لند توانسته است هرسبکی از طراحی را با دقت بالا و دانش اجرا کند و در همه‌ی این سال‌ها، برند هوم لند توانسته است خود را به‌عنوان یک نمونه برتر از کار حرفه ای و خلاقیت در عرصه‌ی طراحی و ساختمانی معرفی کند.

در جواب این سوال که چرا پنجره هوم لند homeland ؟، طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده، پروفیل هوم لند از جهات بسیاری محبوبیت‌های زیادی کسب کرده و متقاضیان بسیاری دارد. ویژگی اکثر پنجره‌های دوجداره در کارایی و وزن سبک آن‌هاست که این مزیت‌ها در پروفیل هوم لند به صورت عالی تقویت‌شده است.

اگرچه پنجره دوجداره هوم لند ویژگی‌های زیادی دارد اما از مهم‌ترین دلایل محبوبیت درب و پنجره هوم لند می‌توان موارد زیر را نام برد:

پروفیل homeland

انواع مختلفی از مارک پنجره دوجداره در بازار موجود است اما در پروفیل هوملند ، دو نوع:

که به دلیل سهولت در نصب و استفاده از پرکاربردترین نوع پنجره به شمار می‌روند.

عملکرد پنجره‌ دوجداره ریلی کشویی به این صورت است که در به روی یک ریل افقی حرکت می‌کند و باز و بسته می‌شود و به هنگام باز شدن فضایی را اشغال نمی‌کند و ازاین‌جهت بسیار مناسب مکان‌های با محدودیت فضا است.

ناگفته نماند که مدل کشویی که در دو نوع تک‌ریل و دو ریل تولید می‌شوند از پراستفاده‌ترین مدل‌های برند هوم لند به شمار می‌روند.

یک لنگه به‌صورت متحرک است و درون ریل قرار می‌گیرد درحالی‌که مابقی لنگه‌ها ثابت باقی می‌مانند که در این نوع تک‌ریل ضخامت پروفیل‌های استفاده‌شده 106 میلی است.

برخلاف مدل تک‌ریل هر دو لنگه به‌صورت متحرک عمل می‌کنند و همچنین از پروفیل‌های با ضخامت 80 میلی استفاده می‌شود.

پنجره‌های لولایی قبل از پنجره‌های کشویی از پراستفاده‌ترین نوع پنجره به شمار می‌روند و بیشتر پنجره‌های دوجداره‌ای که در منازل می‌بینید از نوع لولایی هستند که در دو نوع:

تولید می‌شوند. جهت بازشوی این پنجره‌ها از سمت چپ و راست و همچنین به داخل و یا بیرون از منزل است. و از ضخامت پروفیل 60 میلی استفاده می‌شود. خب دلیل نام‌گذاری هم که کاملاً مشخص هست، پنجره‌ها از طریق لولا به لنگه‌ها وصل شده و ثابت می‌شوند. عملکرد و طول عمر پروفیل هوم لند ، بسیار بالا است و به دلیل استحکامی که دارند دچار تغییر شکل و یا دفرمه شدن نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: خرید پنجره دوجداره دست دوم
قیمت پنجره دوجداره هوم لند

در انتخاب هر محصولی، دو موردی که همیشه اهمیت خود را حفظ کرده و الویت خرید به شمار می‌رود، عبارت‌اند از:

هنگام خرید پنجره‌ دوجداره هوم لند نیز، در وهله‌ی اول کارایی و کیفیت پنجره خریداری‌شده مدنظر است و بعد از آن قیمت هست که همیشه ذهن مشتری را مشغول می‌کند.

قیمتی که مناسب با محصولی باشد که هزینه‌ی آن را پرداخت کرده‌ایم و درعین‌حال اطمینان از اینکه در صورت پرداخت بیشتر، پول خود را در جای مناسب و درست سرمایه‌گذاری کرده باشیم. حال اینکه قیمت عالی و کیفیت مناسب یکی از متمایزکننده‌های برند هوم لند از بسیاری از برندها است.

عوامل تأثیرگذار در محاسبه قیمت پنجره دوجداره هوم لند عبارت‌اند از:

اگر به خاطر داشته باشید در بعضی از انواع برندهای پنجره‌های دوجداره در سایز و ابعاد پنجره، دارای محدودیت بودم. اما خوشبختانه در ساخت پنجره‌های دوجداره هوم لند هیچ‌گونه محدودیتی از لحاظ اندازه نداریم.

و به دلیل خاصیت انعطاف‌پذیری و شکل‌گیری سهل پروفیل هوملند امکان تولید و ساخت در هر سایز درخواستی وجود دارد. از طرفی یکی از عوامل بسیار مؤثر در قیمت‌گذاری تمام انواع پنجره‌های دوجداره ، ابعاد پنجره نقش مهمی دارد و هرچه ابعاد بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر می‌رود.

اگرچه قبلاً ذکرشده است اما به برای یادآوری عنوان می‌کنیم که پنجره‌های دوجداره هوم لند در دو نوع کلی:

و از نوع متفاوتی در پروفیل مصرفی، تولید می‌شوند که به دلیل تفاوت در نوع پروفیل، قیمت متفاوتی نیز خواهند گرفت. البته ناگفته نماند که تعداد تایل های استفاده‌شده در پنجره و متناسب با نوع تایل:

قیمت مختلفی خواهند داشت و همچنین مدل دو ریلی با توجه به اینکه از دو قسمت ریلی در آن استفاده‌شده است، قیمت بالاتری از مدل تک‌ریلی دارد.

در تمام پنجره‌های دوجداره با توجه به نوع پنجره و ابعاد آن از یراق‌آلات خاصی استفاده می‌شود. یراق‌آلات مصرفی شامل:

میزان استفاده از یراق‌آلات و تعداد آن‌ها به نوع پنجره بستگی دارد. در محاسبه‌ی قیمت یراق‌آلات عواملی چون:

مؤثر است. یراق‌آلات استفاده‌شده در پنجره‌های هوم لند از همه نظر تمام صلاحیت‌ها را کسب کرده و از نوع درجه‌یک و عالی می‌باشند.

هرگونه تغییر در موارد گفته‌شده تأثیر مستقیم روی محاسبه قیمت پنجره دوجداره هوم لند دارد. و همچنین برند هوم لند این ویژگی را دارد که کاملاً بر اساس سلیقه مشتری سفارشی شود و با توجه به سلیقه مشتری تولید و نصب شود.

ردیفپروفیل ۶۰ میل چهار کاناله برند هوم لندروکش سفید لاستیک دارد (تومان)پروفیل تک رو لمینت (تومان)پروفیل دو رو لمینت (تومان)
1پروفیل فریم لولایی95،000138،000149،000
2پروفیل فریم بازسازی110،000190،000200،000
3پروفیل میانی متحرک110،000160،000175،000
4پروفیل لنگه پنجره110،000165،000185،000
5پروفیل میانی ثابت110،000175،000185،000
6پروفیل درب داخل بازشو155،000225،000260،000
7پروفیل پنل49،000100،000140،000
8پروفیل لوله95،000——–145،000
9پروفیل اتصال فریم به فریم30،000——–——–
10پروفیل زهوار دوجداره دکوراتیو25،00049،000——–
11پروفیل زهوار تک جداره30،00055،000——–
ردیفپروفیل کشویی برند هوم لندروکش سفید لاستیک دارد (تومان)پروفیل پشت رو لمینت (تومان)پروفیل دو رو لمینت (تومان)
1پروفیل کشویی140،000200،000210،000
2پروفیل پوششی40،000——–85،000
3پروفیل پوششی فریم وسط تک ریل40،000——–87،000
4پروفیل پوشش تک ریل43،000——–85،000
5پروفیل جفت ریل130،000——–——–
6پروفیل کشویی تک ریل170،000230،000255،000

 

بر اساس لیست قیمتی ارائه‌شده توسط برندهای معروف، می‌توان پنجره دوجداره هوم لند را به‌صرفه‌ترین از لحاظ قیمتی دانست.

پروفیل هوم لند در مقایسه با چهار برند دیگر ارزان ترین قیمت را دارد.

پروفیل آتاتک بعد از پروفیل هوم لند در گروه کم قیمت ترین ها قرار می گیرد.

پروفیل ایده آل در رده سوم و تقریبا از لحاظ قیمتی در حد میانه حساب می شود.

پروفیل هافمن نسبت به سه گروه قبلی جزء گران ها حساب می شود.

پروفیل وینتک جزو گران ترین پروفیل این گروه است.

پروفیل هوم لند
 
۲. کدام پنجره هوم لند را انتخاب کنم؟ لولایی یا کشویی؟

با توجه به مکان و شرایط تصمیم به انتخاب بگیرید. پنجره‌های کشویی برای مکان‌هایی که نمی‌خواهیم خیلی اشغال فضا داشته باشیم و پنجره لولایی برای مکان‌هایی که تمایل داریم جهت باز و بسته شدن پنجره متفاوت باشد و…

 3. پنجره دوجداره هوم لند شامل چند نوع پروفیل است؟
  • پروفیل ۶۰ میل چهار کاناله
  • پروفیل جفت ریل ۸۰ میل
  • پروفیل تک‌ریل ۱۶۰ میل
 4. چرا باید پنجره دوجداره هوم لند را انتخاب کنیم؟
  • بهره‌وری انرژی
  • کاهش هزینه‌ها
  • کاهش صدا
  • افزایش امنیت
پروفیل هوملند

پنجره‌ها نقش مهمی در زیبایی، راحتی و امنیت خانه و خانواده ایفا می‌کنند و مسلماً پنجره‌های دوجداره تمام این ویژگی‌ها را دوچندان می‌کنند. با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که پنجره دوجداره هوم لند دارد، به‌عنوان یک انتخاب مناسب و عاقلانه برای منازل و ادارات به شمار می‌رود و بهترین راه عایق کردن خانه است.

در این مطلب از عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری پروفیل هوملند، انواع درب و پنجره هوم لند HOMELAND و ویژگی‌های پنجره دوجداره هوم لند صحبت کردیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

  • قیمت پنجره دوجداره در قم

    قیمت پنجره دوجداره در قم

    پنجره‌ های دوجداره که به خاطر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و عایق صوتی معروف هستند، در قم، شهری که به دلیل اهمیت مذهبی و چالش‌های اقلیمی شهرت دارد، روز به روز محبوب می‌شوند. از آنجایی که صاحبان خانه ها و مشاغل به طور یکسان به دنبال راه هایی برای افزایش ارزش خانه ها هستند، درک…


  • پنجره دوجداره رفلکس + شیشه رفلکس

    پنجره دوجداره رفلکس + شیشه رفلکس

    فهرست مطالب با اینکه شیشه رفلکس یا  پنجره دوجداره رفلکس از نظر ظاهری، بسیار زیبا و مدرن است، و همچنین از مزایای بی شماری نیز برخوردار است. این نوع پنجره با دو لایه شیشه که می‌توانند به صورت شفاف یا مات باشند و قابلیت تنظیم میزان رفلکس شدن نور و حرارت را دارد و به…


  • قیمت پنجره دوجداره وین تک wintech

    قیمت پنجره دوجداره وین تک wintech

    فهرست مطالب قیمت پنجره دوجداره وین تک اگرچه شاید درمیان انواع مارک پنجره های پی وی سی نسبت به بعضی برندها بیشتر باشد اما یقینا قیمت بالاتر آن نسبت مستقیمی به کیفیت و کارایی آن دارد. پنجره وین تک در طول سالیان دراز با صداقتی که در تولید و کیفیت نشان داده است توانسته است…