حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت بدونِ شک هیچ یک از شما نیست که نخواهد در منزل امنیت کافی داشته باشد. احتمالا هم راه های زیادی را امتحان کرده اید که بتوانید امنیت خانه خود را بالا ببرید. یکی از کارهایی که اکثرِ افراد انجام می دهند، این است که از پنجره ضد سرقت استفاده می‌ کنند. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا راجع به اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت با شما صحبت کنیم تا اگر لازم بود، از این پنجره استفاده کنید؛ پس با ما همراه باشید.

 

اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت

اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت

 

منظور از پنجره ضد سرقت چیست؟

 

درست است که باید اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت را بدانید، اما این را هم باید بدانید که منظور ما از این پنجره ها چیست. به طور کلی درب و پنجره ضد سرقت یعنی از لحاظ شیشه، دستگیره،  یراق آلات، قطعات و پروفیل با یکدیگر متفاوت هستند که مشابه با پنجره های معمولی نیستند؛ در واقع به گونه ای طراحی شده اند که کسی نمی تواند آنها را باز و بسته کند و به راحتی هم نمی شکنند.

 

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره دو جداره

 

چرا وجود پنجره ضد سرقت اهمیت دارد؟

 

قطعاً در زندگی امروزی، خطرات بیشتری به خاطر پیشرفت تکنولوژی و عوامل مختلف مثل شلوغی محیط، شما را تهدید می کند و به دنبال امنیت خودتان  و اموالتان هستید و در نتیجه اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت هم اینجا خودش را نشان می دهد. در واقع حق این را دارید که در محیط منزل از خودتان و چیزهایی که دارید، محافظت کنید.

نکته دیگری که می توان در مورد اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت گفت، این است که این پنجره ها معمولاً عمر بیشتری نسبت به پنجره های معمولی دارند و امنیت منزل را تا حد زیادی بالا می برند و سر و صدا از بیرون شنیده نمی شود، عایق صوتی بسیار عالی هستند و معمولاً طراحی آنها خیلی کاربردی و جذاب است.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

 

اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت

 

برای پنجره ضد سرقت از چه چیزهایی استفاده می کنند؟

 

شیشه های مختلفی وجود دارد که می توان برای پنجره ضد سرقت از آنها استفاده کرد و به خاطر همین ویژگی های خاص و منحصر به فرد است که خیلی‌ ها به اهمیت استفاده از پنجره سرقت پی می‌ برند اما به طور کامل شیشه های رایج، شیشه های دوجداره لمینت شده یا انواع شیشه های دوجداره ضد گلوله و ضد سرقت هستند که تولید آنها قیمت و هزینه بیشتری را می طلبد و البته می تواند کاربردی هم باشد.

شیشه های لمینت شده که دوجداره هستند، در قسمت بیرونی و داخلی لایه های بیشتری دارند. در واقع قسمت بیرونی آنها دو لایه شیشه دارد و قسمت داخلی هم شامل یک شیشه محافظ است که اگر به آنها ضربه وارد شود یا تحت فشار زیادی قرار بگیرد، به خاطر اینکه بین لایه ها طلق قرار گرفته است، شکسته نخواهد شد، در نتیجه هیچ کس نمی تواند از بیرون به این شیشه ها آسیب وارد کند.

 

اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت

 

در مورد شیشه دوجداره ضد گلوله و ضد سرقت هم باید بگوییم؛ همانطور که این شیشه ها از نامشان مشخص است، ویژگی ضد گلوله دارند و اگر گلوله ای با آنها برخورد کند، به هیچ طریقی آسیب نمی زند و گلوله وارد خانه نخواهد شد.

 

 

نوع پروفیل و یراق آلات پنجره ضد سرقت چگونه است؟

 
 

پروفیلی که داخل پنجره ها استفاده می شود، باعث می شود که قطعات و اجزای داخل پنجره حتما به خوبی نگهداری شوند. کیفیت و استاندارد آنها نسبت به پنجره های معمولی دوجداره بالاتر است. در مورد قطعات و یراق آلات این شیشه ها هم باید بگوییم که مقاومت بالایی دارند؛ به گونه ای که اگر به آنها فشار وارد شود یا کسی بخواهد آنها را دستکاری کند، آسیبی وارد نمی گردد، زیرا می تواند در برابر هر گونه ضربه کاملاً مقاوم باشد و امنیت کافی را فراهم کند.

 

اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت

 

کلام آخر در ارتباط با پنجره ضد سرقت

 

با همه اطلاعات این مقاله متوجه شدید که اهمیت استفاده از پنجره ضد سرقت چیست، احتمالا بخواهید از این پنجره ها استفاده کنید اما باید بدانید که زمانی می‌ توانید کیفیت بالایی از این پنجره‌ ها را شاهد باشید که از یک منبع معتبر خریدتان را انجام دهید و اگر قصد خرید اینترنتی دارید که در زندگی روزمره امروز به شدت پیشنهاد میشود؛ سایت پرومانوین بهترین منبعی است که می توانید انواع مختلف پنجره دوجداره را در آن ببینید و اگر خواستید از آنها در منزل تان استفاده کنید.