حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره های قدیمی بیش تر از جنس آهن و چوب بوده آند. امروزه به دلایل زیادی استفاده از پنجره های دوجداره مقرون به صرفه تر است. تنها مزیت استفاده از پنجره آهنی موضوع هزینه کمتر ساخت پنجره های آهنی نسبت به دوجداره است.

اما مزیت های پنجره دوجداره بیشتر از هزینه اش است .به طور مثال شما در طول سالیان متوجه مقرون به صرفه بودن این مسئله می شوید. زمانی که هزینه گاز مصرفی حداقل ۴۰درصد نسبت به قبل کاهش پیدا کند.

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره می تواند بسیاری از هزینه های دیگر را کاهش دهد. مراحل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره شاید در ابتدا سخت باشد اما ما در پرومانوین این کار را برای شما به راحت‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهید.

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره
هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

عوامل تاثیر گذار در هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

 

این عوامل می توانند از لحاظ جغرافیایی متفاوت باشند. عواملی مانند اندازه پنجره، سبک و جداره نیز بر هزینه پنجره دو جداره تاثیر می گذارد. اگر منزل یا محیط کار شما در یک منطقه پر سر و صدا بنا شده است، نگران نباشید، با استفاده از پنجره دوجداره میزان ورود صدا به محیط شما بسیار کم تر از قبل خواهد شد. این امر به دلیل نوع ساخت پنجره دوجداره است.

 

آیا هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره مقرون به صرفه است؟ 

 

بهتر است برای شروع، هزینه ساخت پنجره های معمولی را با پنجره های دوجداره مقایسه کنیم. برای دریافت اطلاعات در زمینه پنجره دوجداره می توانید از کارشناسان زبده پروما نوین کمک بگیرید. کافی است با شماره‌ی 02144856812 در تماس باشید.

پنجره های دوجداره ارزان نیستند. اما نسبت به پنجره های معمولی از مزیت های بیشماری برخوردار می باشند. خبر خوب در مورد پنجره دوجداره این است که، با وجود هزینه اولیه، این موضوع در طولانی مدت منجر به کاهش مصرف انرژی خواهد شد و شما هزینه کمتری برای مصرف انرژی پرداخت خواهید کرد. 

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره
هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

 

مقدار تقریبی صرفه جویی در انرژی های مصرفی چقدر است؟

 

به طور متوسط، حدود ده تا بیست درصد گرمای خانه را حفظ می کنند. به اضافه اینکه هزینه قبض گاز مصرفی در هر دوره به طور متوسط بین ۱۰ تا ۴۰ درصد کمتر می شود .این موضوع بسیار تامل برانگیز است در مقابل هزینه ابتدایی ساخت پنجره دوجداره تقریبا ناچیز است.

موضوع بعدی که بسیار حائز اهمیت است مسئله امنیت می باشد. پنجره دوجداره از امنیت بالایی نسبت به پنجره های معمولی برخوردار است. شیشه های دوجداره تقریبا نشکن هستند. 

 

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره چگونه محاسبه می شود؟ 

 

عواملی همچون جنس قاب پنجره ،نوع دستگیره، و شیشه دوجداره نیز در قیمت نهایی تاثیر گذارند همچنین تغییرات در طراحی مانند رنگ فریم و نوع دسته، به هزینه پنجره دوجداره اضافه می کند.

اگر می خواهید نوع دسته پنجره شما متفاوت باشد می بایست هزینه بیشتری پرداخت کنید. درست مانند پنجره های معمولی، اندازه آن ها نیز نقش مهمی در تعیین هزینه ایفا می کند. نوع شیشه انتخاب شده هم در هزینه پایانی تاثیر گذار است.

 

انواع پنجره دوجداره 

 

پنجره های دوجداره از نظر ظاهری دارای مدل های مختلفی هستند. برای آشنایی بیشتر با انواع پنجره دوجداره اینجا را کلیک کنید.

 پنجره دو جداره UPVC ثابت 

پنجره دو جداره UPVC تک حالتی 

پنجره دو جداره UPVC دو حالتی 

پنجره دو جداره UPVC مدل سایه بانی 

پنجره دو جداره UPVC مدل آکاردئونی 

پنجره دو جداره UPVC دو لنگه بازشو (فرانسوی) 

پنجره دو جداره UPVC فولکس واگنی 

پنجره دو جداره UPVC کلنگی 

پنجره دو جداره UPVC کشویی 

پنجره دو جداره UPVC دایره‌ای (محوری) 

پنجره دو جداره UPVC کمانی.

 بعضی از این پنجره ها توسط یک یا چند لولا به یک قاب متصل می شوند.

بنابراین اگر شما به دنبال تهویه مناسب هستید، این بهترین طراحی برای شما می باشد. پنجره  های شیب دار یک طراحی مدرن است، که با توجه به تنوع در عملکردی که ارائه می دهند، به طور فزاینده ای محبوب هستند.

پنجره شیب دار به صورت داخلی باز می شود و می تواند کمی شکسته شود و یا به طور کامل باز شود. 

 

قابلیت بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی

 

هزینه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دو جداره 

 

هزینه تعویض پنجره ها بسته به مشخصات آن ها متفاوت خواهد بود. سبک و اندازه پنجره در قیمت آن بسیار مهم است. به طور متوسط، پروفیل ها باید حدود 10 سال کارایی داشته باشند و سالم بمانند. بسیاری از تولید کنندگان پروفیل این موضوع را تضمین می کنند.

زمانی که پنجره دوجداره آسیب ببیند شما می توانید قسمت های آسیب دیده یا شکسته پنجره را تعمیر کنید. این روش بسیار مناسب و ارزان قیمت است. 

 

استفاده از پنجره دوجداره مزیت های فراوانی دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد. مزیت‌ پنجره دوجداره عبارت است از: 

 

1.این پنجره ها خانه شما را زیبا تر می کنند

زیبایی و داشتن فرم مناسب پنجره ها یکی از اجزای خیلی مهم برای داشتن محیط زندگی زیبا است. استفاده از این نوع پنجره ها باعث می شود که خانه شما زیبا تر به نظر برسد. 

2.تنظیم دما محیط

دوجداره بودن شیشه ها همچنین درزهای مابین پنجره تا حدود بسیار زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. و همچنین به تنظیم درجه حرارت داخلی خانه کمک می کند . به طوری که فضای خانه در فصل زمستان گرم تر و در فصل تابستان خنک تر است. 

3. صرفه جویی در هزینه های انرژی 

جلوگیری از اتلاف انرژی های سرمایشی گرمایشی به معنای صرفه جویی در هزینه های مصرفی برق و گاز و همچنین آب است. حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد هزینه قبض مصرفی شما کاهش می یابد. پس شما می توانید با یک هزینه که جایگزین کردن پنجره های قدیمی با شیشه های دو جداره مدرن است، پول خود را ذخیره کنید!

4.کنترل مصرف انرژی

این نوع پنجره ها با کنترل دما مصرف انرژی را کاهش می دهند.

۵.جلوگیری از ورود گرد و خاک 

دوجداره بودن و درزهای موجود در پنجره ها تا حدود بسیار زیادی از ورود گرد و خاک به منزل شما جلوگیری می کنید.این تغییرات به وضوح قابل دیدن است و از دیدن این تغییرات شگفت زده می شوید. 

۶.جلوگیری از ورود صدا و عایق صدا بودن 

شما با داشتن این پنجره ها با وجود این نوع شیشه دو جداره سکوت و آرامش را به خانه خود بیاورید.حجم بسیار زیادی از شلوغی های اطرافتان را به طور محسوسی نمی شنوید و این خصوصیت واقعا در صدر همه خصوصیات خوب این نوع پنجره ها است. در واقع، پنجره‌های دوجداره بهترین راه عایق کردن خانه هستند.

قابلیت بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی

 

نوع پروفیل چه تاثیری بر قیمت پنجره دوجداره دارد؟ 

 

قیمت پنجره های دو جداره به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. برای ساخت این نوع پنجره ها از سه نوع قاب استفاده می شود:

  • UPVC
  • چوب
  • آلومینیوم

هر یک از آنها دارای مزایا و معایبی هستند. پروفیل UPVC ارزانترین نوع پنجره دوجداره می باشد. به طور معمول، قاب چوبی و آلومینیوم 30٪ تا 50٪ بیشتر از UPVC هزینه دارد. این موضوع باعث ایجاد یک تفاوت چشمگیر در قیمت پنجره دو جداره می باشد.
 

بهترین انتخاب از میان پنجره های دوجداره 

 

هر نوع از پنجره های دوجداره، دارای ویژگی های خاص خود هستند. میزان هزینه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. نوع دیگری از پنجره های دوجداره اجازه تهویه بیشتری را می دهند. این نوع پنجره ها می توانند به عنوان یک خروجی اضطراری دو برابر باز شوند.

همچنین به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد.  نوع دیگری از این پنجره ها بی نظیر و کلاسیک هستند، این نوع پنجره ها برای کسانی مناسب است که به دنبال زیبایی شناسی سنتی با پیچیدگی و جذابیت هستند. 

نقش پنجره در ذخیره انرژی چیست؟
هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

 

عوامل موثر در هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره یو پی وی سی  

 
  • ابعاد پروفیل 
  • رنگ پروفیل ها 
  • تعداد حفره داخل پروفیل (چمبر) 
  • بر اساس شکل پروفیل 
  • یراق آلات  
  • نوع شیشه  
  • هزینه نصب  
  • داخلی یا خارجی بودن برند 
  • قیمت ارز 
 

ابعاد پروفیل مصرفی 

این ابعاد به مکان مورد استفاده بستگی دارد به طور مثال ابعاد پروفیل اتاق خواب با سالن متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد.

رنگ پروفیل 

پروفیل ها دارای رنگ های متنوعی هستند. رنگ های با محبوبیت بیشتر حدود سی درصد قیمت بالاتری دارند. 

سری پروفیل 

منظور از سری پروفیل عرض پروفیل است که می‌تواند ۶۰، ۷۰، ۸۰ میلی متر و بالاتر باشد تاج پروفیل هم همان ارتفاع پروفیل است و هرچه تاج پروفیل بیشتر باشد، سطح کلاس فنی پروفیل بیشتر خواهد بود. 

تعداد حفره های داخل پروفیل  

فضاهای داخلی ایجاد شده در عرض پروفیل با استفاده از دیواره های UPVC را چمبر می گویند که در اکثر مارک های پروفیل درب و پنجره دوجداره، از 3 حفره تا 7 حفره قابل شمارش است.

هرچه تعداد حفره‌ها یا محفظه‌ها بیشتر باشد، پروفیل و در نهایت پنجره عایق‌تر خواهد بود. اما این بدان معنا نیست که اگر یک پروفیل دارای حفره‌های بیشتری باشد، پروفیل ایده‌آل خواهد بود.

به طور مثال پروفیل سری ۶۰ نمی‌تواند بیش از ۴ حفره باشد و فضای مناسب برای نصب گالوانیزه هم باید در نظر گرفته شود.

ده مزایای پنجره دوجداره چیست؟
هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

 

پروفیل درب و پنجره دو جداره از لحاظ کاربرد به ۴ نوع تقسیم می شود

 

پروفیل فریم :

همان چهارچوب در درب و پنجره دوجداره است 

پروفیل ساش یا لنگه :

بازشوی درب یا پنجره را تشکیل می دهد که پروفیل لنگه درب بزرگتر از نوع پنجره ای آن می باشد. 

 پروفیل مولیون :

با استفاده از بست مولیون، داخل چهارچوب پنجره بعنوان ستون افقی یا عمودی به کار می رود. 

 پروفیل های جانبی:

شامل طیف گسترده ای از پروفیل ها است که مکمل درب و پنجره دوجداره می باشد مانند: زوار شیشه دوجداره و سه جداره، پروفیل 90 درجه، پروفیل ارتفاع دهنده، کانکتورها، پانل UPVCو غیره 

نوع شیشه  

تعداد دیواره های شیشه ای و ضخامت شیشه در شیشه های یک جداره، دوجداره و سه جداره و همچنین نحوه تولید(صنعتی یا دستی بودن آن)، رنگ شیشه(رفلکس سوپر سیلور، آبی، طلایی، برنز) و نوع شیشه(ساده، لمینت و سکوریت بودن آن) بر روی قیمت متر مربع شیشه تاثیر می گذارد 

یراق آلات  

یراق آلات مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره شامل لولا، دستگیره، اسپانیولت داخلی و سایر اقلام مورد نیاز برای انجام عمل باز و بسته شدن درب و پنجره دوجداره(تک حالته و دوحالته، کشویی، محوری، فولکس واگنی و آکاردئونی) می باشد.

این محصول با توجه به نوع و اسم برند، کیفیت و ابعاد قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال در پنجره غالبا از لولای 10 سانتی متری و دستگیره یک طرفه استفاده می شود در حالیکه در درب دوجداره از لولای تنظیمی قابل رگلاژ(3D) و دستگیره سوییچی استفاده می شود 

هزینه نصب

 در پروژه های نصب پنجره دوجداره، هزینه نصب متفاوت است و بستگی به عواملی همچون نوسازی، نصب روی سنگ، بازسازی آهن و آلومینیوم و موقعیت پروژه این درصد تغییر می کند.ولی به طور تقریبی بین ۱۰ تا ۲۰درصد هزینه دارد. 

داخلی یا خارجی بودن برند هم نکته مهمی است که قطعا موارد داخلی قیمت مناسبتری دارند. 

قیمت ارز 

با توجه به تغییرات نرخ ارز برای خرید این پروفیل ها دقت لازم و زمان مناسب خرید نیز مهم است .

 

سخن پایانی

 

در شرکت های مختلف برای تعیین قیمت می توان از نرم افزار های مختلفی همچون وین سافت ،نوین طراح و …استفاده کرد. به این صورت که در ابتدا عرض و ارتفاع پنجره را وارد کرده سپس نوع طرح و حالت پنجره ها مشخص می کنیم.

بعد از وارد کردن همه خصوصیات نرم افزار به طور تقریبی قیمت پنجره های دوجداره به همراه یراق آلات مصرفی ،شیشه دوجداره متعلقات و هزینه نصب است.

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بسیار مقرون به صرفه است و مشاوران شرکت بروما نوین با شماره تماس 02144856812 در این راستا برای انتخاب مناسب درب و پنجره دوجداره در کنار شما هستند. در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره دارید، می‌توانید از اینجا قیمت اینترنتی درب و پنجره دوجداره را استعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *