حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

توری پلیسه مگنتی یکی از انواع پراستفاده توری است. که در شکل ها و انواع مختلفی تولید می شود و پاسخگوی نیازهای متنوع افراد است.

آفتاب ملایمی از درون شیشه ها می گذرد و وارد ساختمان می شود و همچنین تکان درختان خبر از وزش باد و نسیمی دل انگیز در بیرون از فضای خانه را می دهد؛ و حالا اگر منتظر هستید تا بگویم: به به چه هوایی و این هوا چقدر لذت بخش است! سخت در اشتباه هستید! چرا که به دلیل وجود حشرات مزاحم و گردوغبار نمی توان پنجره ها را باز کرد. اما هنوز یک گزینه روی میز هست که راه حل مشکل شماست.

اهمیت استفاده از توری پلیسه مگنتی در فصل های گرم دوچندان می شود. پس اگر شما هم دغدغه خرید توری پلیسه و یا استفاده از هوای تازه و بدون مزاحم و دارید تا انتها با ما همراه باشید.

 

توری پلیسه مگنتی
توری پلیسه مگنتی

 

شناخت توری پلیسه مگنتی

 

از انواع توری پلیسه ها می توان به توری پلیسه مگنتی اشاره کرد که به خاطر راحتی در استفاده و نصب آسان، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برای کاهش ورود آلودگی و گردوغبار و حشرات مزاحم هنگام استفاده از هوای تازه از توری پلیسه استفاده می شود.

نکته برجسته درباره توری پلیسه مگنتی، سهولت در استفاده و باز و بسته شدن اتوماتیک آن ها است؛ به طوری که پس از هر ورود و خروج، این توری ها به خاطر قابلیت آهنربایی که دارند خودبه خود بسته می شوند. بیشترین استفاده از توری پلیسه مگنتی، برای پنجره و درهای تراس، بالکن و ایوان است.

طراحی توری پلیسه مگنتی بسیار شبیه به توری های دوطرفه است که کاربرد آن ها استفاده در پنجره های بیشتر از 3 متر است و به این روش که توری ها از وسط با مگنت به هم متصل می شوند و به صطلاح از وسط بازشو هستند.

 

انواع توری پلیسه مگنتی

 

توری پلیسه مگنتی از لحظ تنوع خیلی گسترده نیست و در دو نوع یافت می شود:

 

توری پلیسه یک طرفه

در توری پلیسه یک طرفه بر اساس نامی که بر آن گذاشته اند، توری تنها از یک طرف امکان باز و بسته شدن را دارد مانند اکثر پنجره های معمولی.

 

طوری پلیسه دو طرف

و همچنین در توری پلیسه دوطرفه، توری از وسط و یا پهلو باز نمی شود بلکه از وسط با جدا کردن اتصال آهنربایی می توان ان را باز و بسته کرد که مناسب پنجره های با سایز بزرگ است.

 

ویژگی های توری پلیسه مگنتی
ویژگی های توری پلیسه مگنتی

 

ویژگی های توری پلیسه مگنتی

 

در هر مکانی که درب و پنجره دارد نیاز استفاده از توری پلیسه حس می شود. اما هر کدام از انواع توری پلیسه ها ویژگی ها و معایب خودشان را دارند. امروزه استفاده از توری پلیسه های مگنتی این مشکلات را برطرف کرده. ویژگی های توری پلیسه مگنتی عبارتند از:

 

  • قابلیت باز و بسته شدن آسان و سریع
  • قابلیت نصب آسان
  • امکان تعمیر و رگلاژ کردن آسان
  • قابلیت ضد زنگ زدگی
  • استحکام بالا دربرابر تغییرات دمایی
  • قابلیت ضداشتعال
  • شستشوی آسان به دلیل قابلیت جداسازی توری از قاب
  • اکثرا تاشو بوده و فضای کمی اشغال می کنند
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن
  • قابلیت نصب به روی تمام قاب ها
 

در گذشته از توری پلیسه هایی با قاب های چوبی استفاده می شد که بعد از مدتی کارایی خودشان را از دست می دادند و همچنین قابلیت شستشوی مستقل را نداشتند که تمیزکاری را بسیار سخت می کرد.

 

ساخت و نصب توری مگنتی

 

نه در بین تمام تولیدکننده ها اما به طور کلی، شکل ساخت و عرضه توری پلیسه به صورت بدون قاب است. برای ساخت توری مگنتی از یک نوع پارچه توری مانند و قطعه های آهنربایی استفاده شده است. جنس و ساختار توری با توجه به شرکت تولیدکننده متفاوت است.

 

قیمت توری پلیسه مگنتی چگونه محاسبه می شود؟

 

عوامل بسیاری در قیمت گذاری توری مگنتی تاثیرگذار است اما به طور کلی مهمترین عوامل موثر در محسابه قیمت توری مگنتی عبارتند از: ابعاد و نوع جنس آن.

 

سایز توری

یکی از معیارهای محاسبه قیمت در خرید درب و پنجره و همچنین موارد مربوط به آن از جمله توری پلیسه، ابعاد توری می باشد. ابعاد توری براساس مترمربع اندازه گیری و قیمت آن براساس متراژ محاسبه می شود.

 

جنس توری

توری پلیسه مگنتی از لحاظ جنس و ساختار بسیار متنوع است. با توجه به شرایط آب و هوایی که قرار است توری در آن استفاده شود، پیشنهادهای متنوعی وجود دارد چرا که مسلما نوع توری پلیسه ای که در مناطق خشک یا بارانی استفاده می شود کاملا متفاوت است.

 

توری پلیسه مگنتی چیست؟
توری پلیسه مگنتی چیست؟

 

کلام پایانی

 

با توجه به اینکه استفاده از توری مگنتی در بعضی از فصول سال افزایش پیدا می کند؛ لازم است توجه داشته باشیم که به چه نوعی از ان نیاز داریم تا در هزینه های صرفه جویی کنیم.

به طورمثال بعضی از افراد دوست دارند به صورت موقتی و یکبارمصرف از توری پلیسه استفاده کنند و با رفتن به سال جدید از توری های جدید استفاده کنند.

حال انکه بعضی دیگر تمایل دارند که حداقل چندین سال از محصولی که تهیه کرده اند استفاده کنند که در این صورت باید جنسی را انتخاب کنید که با کیفیت و مرغوب باشد تا کارایی را برای چند سال حفظ کند و از طرفی قابلیت شستشوی آسان نیز داشته باشد.

در این مطلب اطلاعاتی درباره توری پلیسه مگنتی، انواع و کاربردهای آن برای شما آماده کردیم، امیدواریم نیاز شما را برطرف کرده باشیم. جهت استعلام قیمت آنلاین و یا مشاوره می توانید با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *