حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

ساخت و تولید پنجره upvc در پرومانوین چگونه است؟ با افزایش جمعیت و افزایش آلودگی های صوتی بهترین راه برای ایجاد آسایش و آرامش استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشد.

امروزه شرکت های مختلف با برند های متفاوت اقدام به ساخت پنجره های یو پی وی سی با تنوع در طرح و استحکام در تولید، کرده است.تعویض پنجره دو جداره توسط گروه متخصصان پرومانوین انجام می شود. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

ساخت و تولید پنجره upvc در پرومانوین

انواع در و پنجره های دوجداره چگونه تولید می شوند؟

مراحل تولید در و پنجره های UPVC به صورت زیر است:

 

مراحل ساخت درب و پنجره ی دوجداره ی یو پی وی سی استاندارد

دستگاه های تولید پنجره باید به صورت دقیق و کالیبره باشد تا برش و جوش دقیق انجام شود زیرا ایجاد هماهنگی در سایز چهار ضلع بسیار مهم می باشد.اگر جوش زدن به درستی انجام نشود یا قسمت های زائد جوش خورده تمیز نشود کیفیت کار پایین می آید.

پنجره های دوجداره برای داشتن کیفیت بالا و بهره مندی از ویژگی عایق خوب باید درکارخانه ها تولید شوند نه در مغازه ها و زیر پله ها!در ساخت درب و پنجره های دوجداره اگر استاندارد ها رعایت نشود در هنگام نصب کارایی لازم را نخواهند داشت.

ساخت و تولید پنجره upvc در پرومانوین

 در ساخت پنجره های UPVC چه عواملی مهم می باشد؟

 

ساخت و تولید پنجره upvc در پرومانوین بصورت حرفه ای

همان طور که قبلا مراحل تولید پنجره های یو پی وی سی گفته شد. در تولید پنجره های دوجداره ابتدا با استفاده از نرم افزارهای مخصوص نقشه و طرح توسط مهندسین طراحی می گردد.در مرحله بعد جهت تولید پروفیل های یو پی وی سی به کارخانه ها فرستاده می شوند. سپس محل راه آب و جایگیری دستگیره ها سوراخ می شود.

در مرحله ی بعد گالوانیزه ها در پروفیل به کمک پیچ ها قرار می گیرند. نوبت به مرحله ی جوش زدن می رسد که پروفیل ها به صورت 90 درجه به هم وصل می شوند.

در این مرحله دو پروفیل گالوانیزه توسط اتوی داغ گرم می شود و با دستگاه فشار پنوماتیک روی هم فشرده می شوند. در مرحله ی تمیزکاری ضایعات جوش خورده توسط ماشین تمیز می شوند.جای نصب یراق ها به وسیله ی لیزر تعیین می شود و لاستیک ها و یراق ها در جای خود قرار می گیرند.

 

پیچ ها و دستگیره های به کار رفته بر روی لولای پنجره UPVC

در تولید پنجره های یو پی وی سی از پیچ های روکش دار و از پیچ های استیل ضد زنگ استفاده می شود.با توجه به میزان استفاده، دستگیره ها انتخاب می شوند. برخی از دستگیره ها تا یک سال و برخی تا پنج سال دوام می آورند.

 

استفاده از UPVC  برای قاب های پنجره چه مزایایی دارد؟  

یو پی وی سی از اصلی ترین ماده ی تشکیل دهنده برای تولید پنجره های دوجداره می باشد.

 

ساخت و تولید پنجره UPVC در پروما نوین 

با توجه به برندهای مختلف و زیادی که در زمینه ی تولید پنجره های یو پی وی سی فعالیت می کنند.پیدا کردن شرکتی معتبر و همراه با تضمین کیفیت کاری سخت به حساب می آید. ما به شما شرکت پنجره پروما نوین را پیشنهاد می کنیم.شرکت پروما نوین از تکنولوژی پیشرفته در زمینه ی تولید پنجره های یو پی وی سی استفاده کرده است.

در هنگام خرید پنجره های دوجداره نوع و جنس پروفیل، نوع شیشه، نوع یراق آلات و… بسیار مهم می باشد.و این شرکت با قیمتی مناسب با به کارگیری بهترین مواد خیال شما را از بابت محصول انتخابی راحت می کند.در پروما نوین با رعایت کامل استاندارد ها انجام UPVC ساخت و تولید پنجره شده است تا کارایی پنجره ها بالا برود.

بیشتر بخوانید:

توری پنجره دو جداره upvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *