حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی خیلی از ما دوست داریم که خانه خود را نو و تازه کنیم؛ حتی اگر خیلی قدیمی شده باشد، باز هم به دنبال این هستیم که آن را بازسازی کنیم.

در چنین حالتی شاید موضوعی که برای خیلی از افراد اهمیت پیدا می کند، بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی باشد که می تواند در نو شدن خانه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

در این مقاله برای خرید پنجره دوجداره، تصمیم گرفتیم که راجع به این قابلیت با شما صحبت کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

تعویض پنجره های قدیمی
 

 

 

 

قابلیت بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی

 

آیا می توان پنجره های قدیمی را بدون تخریب تعویض کرد؟

 

بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی اتفاقی است که می توانید برای خانه یا حتی دفتر کارتان انجام دهید. شاید خیلی ها قبلا دغدغه این موضوع را نداشتند؛ اما امروزه بسیاری از افراد می خواهند که پنجره های قدیمی خود را تبدیل به پنجره دوجداره کنند.

اما به هر حال از آنجایی که نمی خواهند ساختمانشان را تخریب کنند، پس به دنبال راهی هستند که بتوانند پنجره ها را خیلی تمیزتر و راحت تر تعویض کنند که پنجره های دوجداره انتخاب مناسبی خواهند بود.

 

چرا باید از پنجره دو جداره استفاده کنیم؟

 

شاید بسیاری از افراد این کار را خیلی مهم ندانند؛ اما انجامِ آن بعد از گذشت چند سال لازم است. به خاطر همین است که توصیه می کنیم به فکر تعویض پنجره دوجداره یا تبدیل پنجره تک جداره به دوجداره باشید و همیشه از آخرین فناوری ها استفاده کنید. انجام این کار به خاطر شرایط زیر لازم و ضروری است:

 

  • جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما
  • ایجاد زیبایی و تنوع در رنگ
  • استفاده از پنجره به عنوان یک عایق صوتی
  • کاهش هزینه های اقتصادی
  • کاهش مصرف انرژی
  • شیک شدن فضا
  • افزایش طول عمر پنجره
  • تنوع ایجاد کردن در محیط منزل
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران و برف
  • جلوگیری از تغییر رنگ و حالت پنجره در برابر تابش اشعه خورشید کمک به کاهش مصرف انرژی
  • قابلیت بازیافت
  • غیر قابل اشتعال بودن در آتش سوزی ها
  • دوام و استحکام بالا
 

بازسازی پنجره را باید چگونه انجام دهیم؟

 

اگر به دنبال بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی هستید، حتما اول روش نصب را متوجه شوید تا بتوانید این کار را بدون تخریب به انجام برسانید.

تعویض پنجره قدیمی در کشور ما یک امر رایج محسوب می شود و باعث صرفه جویی در انرژی و اقتصاد خواهد شد.

شما اول باید تصمیم بگیرید و ببینید که چه نوع پنجره ای را می خواهید انتخاب کنید؛ مثلا به دنبال پنجره هافمن یا پنجره وین تک می روید یا کلا به دنبال پنجره دیگری هستید؛ سپس تفاوت ها را بشناسید تا بتوانید انتخاب دقیقی را به انجام برسانید.

بعد از آن باید دنبال پروفیل مورد نظرتان باشید. باید بدانید که چه پروفیلی قرار است انتخاب کنید، برای اینکه روند کار شما سریع‌‌تر پیش برود، باید مسیرهایی که نصاب قرار است در آن رفت و آمد کند را هم تخلیه کنید و جلوی دست و پاهایش نباشید.

البته که قرار نیست تخریب انجام دهید؛ اما برای اینکه کارتان راحت تر انجام بگیرد و گرد و خاک روی لوازم دیگر نشیند، نیاز به این دارید که از لوازم خود محافظت کنید.

همچنین برای انتخاب پنجره باید دقت داشته باشید که اول قیمت پنجره دوجداره را در بیاورید.

 

قابلیت بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی
قابلیت بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی

 

چگونه پنجره را نصب کنیم؟

 

برای بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی قطعاً به سراغ مرحله نصب پنجره هم خواهید رفت. باید فریمی که از پنجره قدیمی به دیوار متصل شده است را برش بدهید و بعد روی دیوار یک فریم و فضای کاملا خالی به دست بیاورید؛ سپس پنجره را داخل آن نصب کنید که بتواند در برابر سرما گرما و کاملاً محافظ باشد.

 

قیمت پنجره را از کجا بفهمیم؟

 

اگر به دنبال به دست آوردن قیمت پنجره دوجداره هستید، توصیه می‌ کنیم که حتماً به سایت پرومانوین سری بزنید. در این سایت شما می توانید انواع پنجره ها را با قیمت های متنوع ببینید و بهترین ها را انتخاب کنید. مهمتر از همه اینکه خیالتان از کیفیت محصول هم راحت است.

 

قابلیت بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی

 

سخن پایانی در ارتباط با بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی

 

طبق اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دادیم، متوجه شدید که قابلیت بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی وجود دارد و شما می توانید با یک متخصص مشورت کنید و این کار را به بهترین، با کیفیت ترین و زیباترین حالت ممکن به انجام برسانید. همانطور که متوجه شدید سایت پرومانوین هم در این زمینه می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند.