حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از متنوع ترین مجموعه های تولید پنجره های دوجداره، شرکت هافمن بوده که محصولات خود را با گارانتی 25 ساله برای کاربران و مشتران خود ارائه می کند. در ادامه به انواع مدلهای پنجره هافمن می پردازیم.

انواع مدلهای پنجره هافمن

پنجره های هافمن در شش نوع کلی برای مشتریان ارائه می شود. هر نوع آن دارای انواع مختلفی است که در ادامه به صورت مفصل به تمام انواع پنجره های دوجداره و تک جداره هافمن می‌ پردازیم.

انواع مدلهای پنجره هافمن

پنجره های تک لنگه هافمن

پنجره های دوجداره تک لنگه هافمن دارای مدل های مختلفی از جمله پنجره ثابت بدون بازشو، پنجره کلنگی یا سرویسی، پنجره دو حالته و پنجره دو حالته بازشو است. هر چهار نوع پنجره ها از متریال باکیفیت ساخته شده و جز سری ۶۰ سفید پروفیل های هافمن است. این سری از پنجره ها در عرض و ارتفاع 600*600  الی 800* 1200 ساخته می شود.

برای استعلام قیمت پنجره های تک لنگه هافمن، می توانید با مجموعه پروما نوین در ارتباط باشید. می توانید به روز ترین قیمت ها را برای مدلهای پنجره هافمن مشاهده نمایید.

پنجره های دولنگه مجموعه هافمن

پنجره های دو لنگه مجموعه هافمن از  دیگر مدلهای پنجره هافمن و جزء محبوب ترین پنجره های ایران بوده که در انواع مختلف با توجه به سلیقه کاربران طراحی می شود. در ساخت پنجره دوجداره دو لنگه هافمن از شیشه های 6 میلی متری استفاده شده است. به طور متوسط در عرض و ارتفاع 1400*1400 و 1500*1500 برای کاربران طراحی می شود. در این سری از پنجره ها نیز از پروفیل های سری 60 سفید هافمن استفاده می شود. این نوع پروفیل ها از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

پنجره های دو لنگه هافمن در چهار نوع تک حالته، دو حالته، تک حالت با طراحی کتیبه و دو حالت با طراحی کتیبه ساخته می شود. می توانید بر اساس طرح و دکوراسیون منازل از طرح مورد نظر در منازل یا محل کار استفاده نمایید. به این نکته نیز توجه نمایید که در زمان انتخاب شما فقط طرح پنجره را انتخاب می کنید و تفاوتی بین کیفیت و ساخت پنجره ها وجود ندارد. همگی از یک متریال خاص و باکیفیت برای کاربران استفاده شده است.

پنجره های سه لنگه هافمن

اگر قصد استفاده از پنجره های با ابعاد بزرگ تری را دارید، می توانید نوع پنجره سه لنگه هافمن را خریداری نمایید. این سری از پنجره ها از برترین مدلهای پنجره هافمن است که در عرض دو متری و ارتفاع یک مترو نیم ساخته می‌ شود. از شیشه های 6 میلی متری برای عایق بندی پنجره ها استفاده می شود. پنجره های سه لنگ هافمن دارای انواع تک حالت، دو حالت، تک حالت با کتیبه و دو حالت با کتیبه است. این سری از پنجره های دوجداره از قیمت های مقرون به صرفه ای با توجه به نوع آن برخوردار است.

اگر تمایل به تعویض پنجره دوجداره، اطلاع از قیمت پنجره دوجداره، پنجره هافمن و پنجره وین تک را دارید، با مجموعه پروما نوین در ارتباط باشید. در ادامه بحث مدل های پنجره هافمن، به انواع پنجره های چهار لنگه هافمن می پردازیم.

پنجره های چهار لنگه هافمن

پنجره های چهار لنگه هافمن مانند سری سه لنگه می توان به صورت تک حالت دو حالت به همراه کتیبه یا بدون کتیبه سفارش دهید. تجهیزات ساخت پنجره های چهار لنگه هافمن مانند انواع قبلی است. در نتیجه از عرض و ارتفاع 3500*1500 و 3500*1400 استفاده شده است. این دو سایر، اندازه استاندارد برای پنجره های چهار لنگه است.

پنجره های چهار لنگه هافمن

انواع پنجره های کشویی

پنجره های کشویی از مدلهای پنجره هافمن بوده که ساختار کشویی دارد. در انواع دو لنگه کشویی، سه لنگه کشویی و چهار لنگه کشویی ساخته می شود. حرکت ریلی پنجره ها به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود. تمام قسمت های پنجره عایق بندی مناسبی داشته و می توانید از شیشه های 6 میلی یا 4 میلی در ساخت پنجره ها استفاده نمایید.

پنجره های هلالی هافمن

پنجره های هلالی نوع خاصی از پنجره های دوجداره هافمن است. در نتیجه با توجه به معماری خاص ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. پنجره هلالی گوس دار از جمله مهم ترین انواع پنجره های مدرن محسوب می شود. تمامی سفارش ها با توجه به سفارش کاربران ساخته می شود. این نوع از پنجره ها در عرض و ارتفاع استاندارد 1600*2000 و 2000*2000 ساخته می شود.

سخن پایانی

برای اطلاعات بیشتر و بررسی ویژگی های هر یک از پنجره های دوجداره هافمن و نکات مهم در مورد تعویض پنجره دوجداره، خرید و اطلاع از قیمت پنجره های دوجداره، انواع مدلهای پنجره هافمن و غیره با کارشناسان فروش و تعمیر مجموعه پروما نوین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *