حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

انواع در و پنجره دوجداره کشویی چه ویژگی هایی دارند؟هنگام خرید انواع در و پنجره دوجداره کشویی باید به چه مواردی دقت کرد؟هنگام استفاده از انواع در و پنجره دوجداره کشویی باید به چه مواردی دقت کنیم؟در این از متن سایت پرومانوین برای یافتن پاسخ این سوالات همراه ما باشید.


انواع در و پنجره دوجداره کشویی (پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی)


مهم ترین مزیت پنجره های کشویی  یا پنجره ریلی یو پی وی سی نسبت به نمونه لولایی این است که پنجره کشویی یو پی وی سی به حریم بازشوی بسیار کمتری نیاز دارد.

این درحالی است که پنجره لولایی به اندازه شعاع بازشوی خود نیازمند حریم است. قابل ذکر است که این نمونه کشویی در مقایسه با نوع لولایی برای همه انواع پنجره کشویی و پنجره کشویی هافمن صدق میکند.

زیرا سیستم بازشونده همه پنجره ها ریلی بوده و در جهت افقی بطور خطی باز یا بسته می شوند.


استعلام قیمت پنجره دوجداره


انواع درب و پنجره دوجداره کشویی
انواع در و پنجره دوجداره کشویی

 

هنگام خرید انواع در و پنجره دوجداره کشویی باید به چه مواردی دقت کنیم؟


حتما هنگام خرید به این مورد توجه کنید که آیا پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی همه قابلیت پنجره های یو پی وی سی دیگر مدلهای لولایی را دارد؟ یا نه؟در پاسخ باید گفت قابلیت نمونه کشوییupvc عمدتا بدلیل ساختار این مدل، پانزده درصد کمتر از مدل لولایی است.

به اين دليل که در این نوع، قاب بازشو مانند مدلهای لولایی کشش کمتری دارد. در نمونه لولایی قاب بازشو به صورت وکیوم کشیده و سپس بسته می‌شود اما در مدل پنجره دوجداره کشویی ریلی  این عمل صورت نمی گیرد.


 آیا محدودیتی در استفاده از پنجره یوپی وی سی وجود دارد؟


به طور کلی می‌توان گفت‌ در تمام مواردی که مدل لولایی استفاده می‌شود نوع کشویی پنجره دوجداره یو پی وی سی را نیز می‌توان بکار برد.

با وجود این، باید اظهار داشت که این مدل در همه سطوح و قاب ها کاربرد مناسبی ندارد. و از این رو پنجره کشویی برای برای تمامی موارد پیشنهاد نمی شود.

به این دلیل که پنجره کشویی یو پی وی سی در قاب‌هایی کاربرد دارند که سطوح تراز داشته باشند.بنابراین، برای پروژه‌های نوسازی که قاب آن دارای قاب قدیمی نیست و قاب با سطح تراز دارد بیشتر پیشنهاد می شود.


انواع در و پنجره دو جداره کشویی
انواع در و پنجره دوجداره کشویی

 

نکات مهم هنگام تعویض پنجره کشویی یو پی وی سی


هنگام تعویض پنجره دوجداره توجه کنید که برای بازسازی قاب‌هایی که قاب قبلی پنجره کاملا برداشته نمی شود.مدل کشویی پیشنهاد نمی گردد.به اين دليل که قاب‌های پنجره کشویی به صورت کامل قابل تراز نیستند.

و در نتیجه کارایی لازم را ندارند و حتی اگر در هنگام نصب نیز مشکلی وجود نداشته باشد این احتمال که پس از نصب از قاب خارج شود زیاد است.

بنابراین، پنجره دوجداره کشویی برای قاب‌های نوسازی و یا برای قاب‌های بازسازی که قاب پنجره قبلی بطور کامل از دیوار برداشته شود‌ پیشنهاد میشوند.


پیشنهاد برای سفارش پنجره کشویی فولکس واگنی


برای استفاده از پنجره های کشویی فولکس واگنی حتما باید یراق آلات مرغوب را بکار برد. به اين دليل که کارایی پنجره کشویی فولکس واگنی بطور کامل به مرغوبیت یراق کشویی بکار گرفته شده بستگی دارد.

در غیر اینصورت یراق نامرغوب به طور کل کارایی بازشوی کشویی فولکس واگنی را نخواهد داشت. در بسیاری از موارد بدلیل کارکرد نامناسب، کل پنجره نیازمند تعویض خواهد بود.


پیشنهاد دقت در بکارگیری از پنجره کشویی


همانگونه که گفته شد بطور کل حتی در بهترین شرایط هم پنجره کشویی نسبت به نمونه لولایی منافظ و درزهایی دارد. از این رو، در شرایطی که ترجیح می دهید سیرکولاسیون محیط بالا باشد.

این مدل پیشنهاد نمی شود و پنجره لولایی ارجحیت دارد.به اين علت که پنجره به صورت کشویی بسته می‌شود .و حالت وکیومی که در مدلهای لولایی دیده می‌شود را نمی‌توان در نوع کشویی ایجاد نمود. البته این مسئله را می‌توان با تولید و اجرای دقیق به حداقل رساند.


پیشنهاد برای استفاده محدود ارتفاع پنجره های کشویی یو پی وی سی



باید بدانیم که نقش ارتفاع در استفاده از پنجره کشویی یو پی وی سی حائز اهمیت است. این رو، از اجرای این طرح در ارتفاع بیش از دو متر باید خودداری شود.به دليل اينکه هم در باز و بسته شدن به مشکل بر می‌خورد. و هم احتمال در رفتن ریل کشویی نیز افزایش می یابد. البته ممکن است با عدم در نظر گرفتن موارد یاد شده همکاران مدل کشویی را در ارتفاع بالاتر هم بکار ببرند.

ولیکن در اینجا ما استانداردها را مطرح کرده و محدودیت کلی را عنوان می‌کنیم تا مشتریان محترم با آگاهی و یقین بیشتری محصول خود را انتخاب نمایند.

 

سخن پایانی در ارتباط با انواع در و پنجره دوجداره کشویی


درب و پنجره‌ی دوجداره، امروزه جزو جدا ناپذیری از زندگی و خانه‌های‌مان محسوب می‌شوند. همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، پنجره‌های دوجداره قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که استفاده از آن‌ها را منطقی جلوه می‌دهند.

کیفیت بالا، عایق صدا و حرارت، جلوگیری از آسیب دیدن وسایل منزل و طراحی فوق العاده تنها بخشی از ویژگی‌های این نوع محصولات به شمار می‌روند.

خرید پنجره‌ی دوجداره نیاز به تخصص و اطلاعات زیادی دارد. به همین منظور، برای اگاهی از قیمت انواع در و پنجره دوجداره کشویی، مشاورمان پرومانوین می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *