حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

مزایای استفاده از درب و پنجره upvc چیست؟ ضرورت استفاده از درو پنجره دوجداره چیست؟چرا درب و پنجره دوجداره بیشتر ترجیح داده می شود؟

 

مزایای استفاده از درب و پنجره upvc
مزایای استفاده از درب و پنجره upvc

 

مزایای استفاده از درب و پنجره UPVC چیست؟

 

پنجره یکی از اجزای خانه است و انتخاب آن بسیار مهم می باشد. پنجره های دوجداره فضایی راحت و ایمن را ایجاد می کنند.

امروزه در بازار انواع مختلف و کیفیت های متفاوت پنجره های دوجداره وجود دارد. مزایای استفاده از درب و پنجره upvc، در مقایسه با پنجره های معمولی قابل مقایسه نیست.

 

 مزایای درب و پنجره UPVC

 
  1. عایق صدا و حرارت: از ویژگی های مهم پنجره های دوجداره محسوب می شود. جنس شیشه، نوع پروفیل، یراق آلات، گالوانیزه و نصب در ایجاد عایق مهم می باشند. پنجره های دوجداره با خاصیت عایق خود باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.
  2. ثبات رنگ: پروفیل های یو پی وی سی پنجره های دوجداره رنگ مخصوص دارند و در برابر نور خورشید رنگ ثابت دارند و دارای تنوع رنگ بالا می باشند. می توان با استفاده از پوشش لمینت روی پروفیل جلا و زیبایی به پنجره دوجداره بخشید.
  3. استحکام و ماندگاری: درب و پنجره های دوجداره به دلیل گالوانیزه به کار رفته در آن ها استحکام و پایداری بالایی دارند.
  4. امنیت: قفل پنجره های دوجداره چند نقطه ای است و باعث امنیت بالا می شود. یراق آلات، چفت های جدید و امکان طراحی پروفیل های امنیتی خاصیت ضد سرقت به پنجره های دوجداره می دهند.
  5. ساخت پنجره های دوجداره در طرح های مختلف: پروفیل یو پی وی سی موجود در پنجره های های دوجداره انعطاف پذیری دارند و می توان اشکال هندسی متفاوت را ایجاد کنند.
 

و همچنین از ویژگی های متمایز مزایای استفاده از درب و پنجره upvc می توان به نکات زیر اشاره کرد:

 

  1. امکان نصب آسان پنجره های دوجداره وجود دارد.
  2. امکان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره به آسانی و بدون به هم ریختن نما وجود دارد.
  3. پنجره های دوجداره با توجه به مزیت های شان هزینه های مقرون به صرفه دارند.
  4. پنجره های یو پی وی سی در برابر مواد شیمیایی پایدار هستند.
  5. این پنجره ها غیر قابل اشتعال می باشند.
  6. پنجره های دوجداره در برابر حشرات موذی مقاوم اند.
  7. پروفیل های یو پی وی سی قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست هستند.
  8. نظافت پنجره های دوجداره آسان می باشد.
  9. پروفیل های یو پی وی سی ضد زنگ و غیر قابل پوسیدگی هستند.
  10. پنجره های یو پی وی سی در برابر اشعه خورشید مقاوم اند.
 
مزایای استفاده از درب و پنجره upvc
مزایای استفاده از درب و پنجره upvc

 

دلیل محبوبیت پنجره های دوجداره در بین مردم

 

پروفیل یو پی وی سی اصلی ترین ماده ی تشکیل دهنده ی پنجره های دوجداره است. با اضافه کردن افزودنی هایی مثل روانساز ها، تثبیت کننده های رنگی ، پر کننده ها، مقاوم کننده ها در برابر ضربه و کمک فرآیند ها به فرمولاسیون یو پی وی سی باعث افزایش کیفیت و کارایی پروفیل ها می شوند.

پنجره های یو پی وی سی طول عمر بالایی دارند و با دوام اند، نگهداری و نظافت آن ها آسان است و از همه مهم تر آرامش را برای مردم فراهم کنند.

پنجره های دوجداره از نظر ظاهری می توانند در رنگ ها و طرح های مختلف و مناسب برای مکان های دلخواه تولید شوند. به دلیل وجود نوار های آب بندی لاستیکی از ورود آلودگی های محیطی به داخل ساختمان جلوگیری می شود.

این پنجره ها به دلیل استفاده از یراق آلات تک حالته، دو حالته، کشویی، بازشو افقی و عمودی و… می توانند در تمام جهات باز و بسته شوند.

با استفاده از پروفیل های بازسازی به راحتی می توان پنجره های قدیمی را بدون هیچ تخریبی جایگزین کرد. از دیگر مزایای استفاده از درب و پنجره upvc که مورد توجه مردم قرار گرفته است، عایق حرارتی و صوتی و نصب آسان می باشد. امکان حفظ امنیت منازل با داشتن پنجره های دوجداره، باعث شده تا مردم بیشتر به سمت خرید پنجره های دوجداره بروند.

 

اهمیت پنجره های دوجداره در صرفه جویی انرژی

 

مهم ترین عوامل مصرف انرژی در ساختمان ها، پنجره ها می باشند. پنجره های نامناسب می توانند 30 تا 40 در صد حرارت داخل ساختمان را هدر دهند بنابراین می توان گفت میزان هدر رفتن انرژی از پنجره های معمولی 10 برابر یک دیوار است. وجود حفره هایی در ساختار پروفیل های یو پی وی سی باعث کاهش هدایت حرارت می شود. با استفاده از این پنجره ها تا 40 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.

 

سخن پایانی در ارتباط با مزایای استفاده از درب و پنجره upvc

 

مزایای استفاده از درب و پنجره upvc، فقط به عایق صوتی و حرارتی ختم نمی شود و مزایای بسیار دیگری از جمله: ثبات رنگ، استحکام و ماندگاری بالا و تنوع در طرح نیز از دیگر ویژگی های پنجره های یو پی وی سی است که در این مقاله به صورت مختصر به آنها پرداختیم.

در این مقاله همراه با هم این ویژگی ها را بررسی کردیم. برای خرید و یا استعلام قیمت پنجره دوجداره از سایت پرومانوین اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *