حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

نحوه تعویض پنجره دو جداره امری بسیار مهم است که حتما باید در جریان آن قرار بگیریم. از آن جایی که امروزه اکثر منازل و ساختمان ها دارای پنجره دو جداره هستند، باید اطلاعات زیادی درباره آن داشت. از این رو سایت پروما نوین تصمیم گرفته است برای آشنایی شما با این موضوع، دانشنامه ای را ترتیب و در اختیار شما قرار بدهد. کارشناسان ما تمام مدت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

استعلام قیمت پنجره دوجداره

 

نحوه تعویض پنجره دو جداره

لزوم انجام تعویض پنجره های قدیمی با دو جداره

در صنعت ساختمان سازی مدرن و به دلایل مختلف از پنجره های دو جداره استفاده می شود. اما هنوز ساختمان هایی هستند که پنجره های قدیمی در آن ها به کار رفته است. آشنایی با نحوه تعویض پنجره دو جداره می تواند به شما کمک کند و بتوانید تصمیم‌ به این کار بگیرید. پنجره های قدیمی ساختار استاندارد ندارند و از جنس های متنوع در ساخت آن ها استفاده می شده است. نکته مهم این است که این ساختمان ها با پنجره های قدیمی از نظر تهویه و سیستم عایق بندی برای حفظ سرما و گرما با مشکلاتی مواجه می شوند. تصمیم برای تعویض پنجره ها قدری مشکل است چرا که هم از نظر هزینه و هم به دلیل به هم ریختگی اوضاع منزل موانعی برای شخص به وجود می آید.

مراحل و نحوه تعویض پنجره دو جداره

با توجه به مشکلاتی که پنجره های قدیمی دارند، بهتر است که تصمیم به تعویض آن‌ بگیرید. به همین دلیل بهتر است نحوه تعویض پنجره دو جداره را بدانید و طبق اصول پیش بروید. برای نصب پنجره دو جداره UPVC که زیبایی خاصی به ساختمان می دهد، بهتر است که با مشاوران در این زمینه صحبت کنید.

این شخص باید با ساخت و نصب پنجره های دو جداره آشنا باشد و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. در مرحله بعد می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش بدهید. کارشناسان باید به مکان شما مراجعه نمایند و به صورت دقیق ابعاد پنجره را اندازه گیری کنند. مرحله اندازه گیری که آغاز راه ساختن و تولید پنجره دو جداره است اهمیت ویژه ای دارد. نکته مهم این است که برای این کار با شرکت معتبر صحبت کنید و قرارداد ببندید.

پس از این که به طور دقیق اندازه گیری شد، در کارگاه این پنجره ساخته می شود. در این مرحله پنجره آماده نصب می شود. متخصصین نصب باید به محل مراجعه نموده و برای نصب آماده شوند. بستگی به تعداد پنجره های سفارش داده شده، این کار چندین ساعت طول می کشد. پس باید حتما با شما هماهنگ شود و شما آمادگی این کار را داشته باشید.

پنجره هافمن

اقدام به نصب پنجره های دو جداره

اکنون زمان آن رسیده است که پنجره های دو جداره ساخته شده را نصب نمایید. این مژده را بدهیم که برای این کار نیازی به تخریب و به هم ریختگی نیست. این کار یکی از راحت ترین عملیات ساختمانی به حساب می آید. جالب این جاست که اصلا به مصالح و مواد نیازی نیست. فقط کافی است که حدود دو متر از اطراف پنجره را خالی از وسایل کنید و در صورت نصب پرده آن را جدا نمایید. برای کثیف نشدن مبلمان و وسایل می توانید روی آن ها را بپوشانید.

برای شروع کار ستون‌ها بریده می شود و فقط قاب پنجره قدیمی می ماند‌. اکنون می توان پنجره دو جداره را روی همان قاب نصب نمود. نکته جالب این است که پس از نصب قاب قدیمی اصلا مشخص نخواهد شد. پس از نصب باید آب بندی را انجام داد و سپس برای نصب شیشه دوجداره اقدام نمود. پس از انجام این کارها تمام مراحل نصب تمام می شود. قیمت پنجره های دوجداره متفاوت است و برندها و نوع جنس و‌ مدل روی قیمت تاثیر مستقیم می گذارد. البته نمونه های غیر ایرانی به دلیل تغییر در قیمت دلار، نرخ ثابت ندارند. گفتنی است که برای خرید این پنجره ها حتما شرکت های معتبر را انتخاب نمایید.

اقدام به نصب پنجره های دو جداره

سخن پایانی

دکوراسیون مدرن در ساختمان ها امروزه مورد علاقه اکثر صاحبخانه ها می باشد. از این رو باید نحوه تعویض پنجره دو جداره را به خوبی مد نظر داشته باشید و این مطالب را مطالعه بفرمایید. سایت پروما نوین با ارائه این دانشنامه نکات مهمی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. همچنین مشاوران و متخصصان ما می توانند خدمات  مهمی را به شما ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *