حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

مزایای پنجره دوجداره upvc، شیشه دوجداره به چه صورت است؟ علت محبوبیت پنجره های یو پی وی سی چیست؟ نصب پنجره های دوجداره به جای پنجره های قدیمی چقدر هزینه دارد؟

اگر شما هم قصد دارید از پنجره دوجداره upvc برای خانه و یا محل کارتان و… استفاده کنید. اما اطلاعات کافی در مورد این پنجره های و همچنین مزایای پنجره دوجداره upvc را ندارید. تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

پنجره ها نقش بسیار مهم و ویژه ای در منزل و یا محل کار را بر عهده دارند همچنین نیاز است علاوه بر زیبایی˛کیفیت و مزایای آن را به هنگام خرید در نظر بگیریم و توجه ویژه ای در زمان خرید پنجره دوجداره داشته باشیم.


مزایای پنجره دوجداره upvc چیست؟
مزایای پنجره دوجداره upvc چیست؟


شیشه دوجداره چیست؟


شیشه دوجداره از دویا چند شیشه هم اندازه بر روی هم قرار گرفته که بین آنها فاصله وجود دارد و این فضایخالی چند میلیمتری را با گازی به نام گاز آرگون پر می کنند.

و همچنین تفاوت شیشه دوجداره با شیشه معمولی فقط فضای خالی موجود در شیشه دوجداره است. که در شیشه معمولی وجود ندارد و این فضایی در شیشه دوجداره که با گاز آرگون پر می شود اجازه ورود و خروج سرما و گرما را به داخل ساختمان نمیدهد.


علت محبوبیت پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟


با بررسی چند مورد از مزایای پنجره دوجداره upvc آگاه میشویم که علت محبوبیت این نوع پنجره چیست. پنجره های یو پی وی سی بسیار مقاوم و با دوام هستند که حداقل طول عمر پنجره های یو پی وی سی 35 سال است که بیشتر از پنجره های معمولی و سنتی هستند.

و در برابر شرایط آب و هوایی و اشعه ماوراء بنفش کاملا مقاوم بوده و همچنین بسیار آسان تمیز میشوند و نیاز به نگهداری خاصی دارند برعکس شیشه های معمولی که هر دوسال یکبار حداقل نیاز به رنگ آمیزی دارند.تا از پوسیدگی و زنگ زدگی و… جلوگیری شود.

یکی از محبوب ترین مزایای پنجره دوجداره upvc، استفاده از گالوانیزه است. بخاطر به کار بردن گالوانیزه در ساختار پروفیل های یو پی وی سی از استحکام بالایی برخوردارند و به خاطر استفاده از نوار های آببندی لاستیکی مانع ورود هر نوع گردو غباری به داخل مساکن و محل کار و.. میشوند.

همچنین اگر در شهر های شلوغ و پر سر و صدا زندگی می کنید و انواع آلودگی های صوتی شما را میرنجاند باید بدانید که پنجره های یو پی وی سی مانع ورود هر نوع سروصدایی به داخل منزلتان می شود.


بیشتر بخوانید: چگونه پنجره دوجداره را تمیز کنیم؟


محبوبیت پنجره های یو پی وی سی
مزایای پنجره دوجداره upvc


چند مورد از مزایای پنجره دوجداره upvc

  •     ذخیره انرژی
  •     کاهش میزان صدا در خانه
  •     افزایش امنیت
  •     مقاومت در برابر زمین لرزه
  •     قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل
  •     مهار اشعه uv

که در ادامه به توضیحات هر یک خواهیم پرداخت..


  •  ذخیره انرژی

ذخیره انرژی در شیشه های دوجداره باعث شده میزان گرما ی ورودی و خروجی در فصل های مختلف سال تنظیم شود. و سطح انرژی کاهش پیدا کند.


  • کاهش میزان صدا در خانه

همان طور که در متن های بالا اشاره شد پنجره دوجداره به علت وجود دو یا چند شیشه باعث میشود آلودگی صوتی به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. سروصدای محیط خارج تا حد امکان کم شود.

همچنین برای کسانی که در شهری شلوغ و پرترافیک زندگی میکنند و سرو صدا در آن فراوان است. استفاده از پنجره های دوجداره بهترین انتخاب برای آنها است.


  • افزایش امنیت

شیشه های دوجداره نسبت به شیشه های معمولی مقاوم تر و محکم تر هستند چرا که با وجود دو یا چند شیشه  موجود در آن شیشه به سختی شکسته میشود.

همچنین استفاده از پنجره های دوجداره احتمال دزدی و سرقت را کاهش میدهد و اکثر مدل های پنجره ی دوجداره با وجود قفل هایی که در چند نقطه از آن قرار دارد باعث امنیت بیشتر پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های معمولی بیشتر شود.


  • مقاومت در برابر زمین لرزه

پنجره های دوجداره به علت مقاوم و محکم بودن خود در برابر فشار و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار هستند .و همچنین این ویژگی برای امنیت و ایمنی در برابر زلزله و خرد شدن شیشه ها بسیار مهم است.


نصب پنجره های دوجداره به جای پنجره های قدیمی چقدر هزینه دارد؟


هزینه نصب پنجره های دوجداره با توجه به موارد مختلفی محاسبه می شود:


  • تفاوت های زیادی برای تعیین قیمت وجود دارد
  • قیمت شیشه های دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد( به طور مثال شکل و اندازه و ابعاد و..)
  • همچنین شما اگر قصد دارید پنجره ی قدیمی (فلزی آهنی) را به جای پنجره های دوجداره تعویض کنید
  • نمی توانید فقط یک شیشه دوجداره خالی نصب کنید زیرا شما به قاب و پروفیل نیازدارید
  • و همچنین پروفیل انواع مختلفی دارد و این تنوع به شما کمک میکند.تا با توجه به بودجه ای که دارید مناسب ترین پنجره دوجداره و باکیفیت را خریداری کنید.

سخن پایانی در ارتباط با مزایای پنجره دوجداره upvc


اخیرا استفاده از پنجره های دوجداره، افزایش چشمگیری نسب به گذشته داشته است. به نظر می رسد مزایای پنجره دوجداره upvc، که مهمترین آنها شامل عایق صوتی و انرژی و موارد بسیار دیگری است، در جامعه امروزی با شدت نیاز بیشتری خود را نشان می دهد.

در این مقاله همراه هم ویژگی های پنجره های دوجداره را بررسی کردیم. حالا با خیال راحت می توانید برای خرید و یا استعلام قیمت پنجره دوجداره از سایت پرومانوین اقدام کنید.


بیشتر بخوانید:

ساخت در و پنجره UPVC در تهران چگونه انجام می شود؟

توری پنجره دوجداره upvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *