حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

امروز می خواهیم در مورد ویژگی های توری پلیسه دبل فریم صحبت نماییم. اگر قصد خرید توری پلیسه را دارید ادامه مطالب را مطالعه فرمایید.

یکی از تجهیزات پرکاربرد منزل در فصل تابستان، توری پلیسه دبل فریم است. که حتی در محل کار و مغازه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید برای پنجره و انواع درب ها استفاده نمایید. امروز می خواهیم در مورد مزایا، معایب و تفاوت های انواع توری پلیسه و ویژگی‌های این سری توری ها صحبت نماییم.

تفاوت اصلی تور پلیسه دبل فریم چیست؟

به صورت عمده توری ها به دو شکل تک فریم و دبل فریم به بازار عرضه می شود.که هر دو دارای مزایا و معایبی هستند. توری پلیسه پشت پنجره و درب جمع ‌آوری شده و ظاهر درب به همان شکل اولیه نمایان می‌شود. در نتیجه از تاریکی خانه جهت تابش نور آفتاب جلوگیری نمی کند.

تفاوت اصلی تور پلیسه دبل فریم چیست؟

ویژگی عمده توری پلیسه دبل فریم

اگر تمایل به خرید توری تک فریم یا دبل فریم دارید می توانید طبق نیاز خود برای پنجره دو جداره توری پلیسه دبل را سفارش داده و خریداری نمایید. در زمان کثیف شدن امکان شستشو و نظافت آن به صورت آسان امکان پذیر است. با توجه به جنس استفاده شده در فریم توری، طول عمر بالاتری نسبت به توری های فلزی دارد. متریال استفاده شده در توری به شکلی است که مقاومت بالایی در زمان آتش سوزی داشته و به صورت فوری مشتعل نمی‌شود. ضد گرد و غبار و حشرات بوده و می توانید به صورت آسان و دستی نصب نمایید.

نصب توری دبل فریم برای پنجره های دوجداره

امروزه با پیشرفته تکنولوژی درب و پنجره های دوجداره ساخته شده که از ورود گرد و غبار آلودگی صوتی و حشرات به میزان قابل توجهی جلوگیری می کند. اگر می خواهید با بیرون از خانه و محل کار خود در ارتباط باشید.و پنجره را به اصطلاح باز نمایید، با ورود گرد و غبار و حشرات مواجه می شوید. بهترین روش استفاده از از توری های پلیسه بوده که با نصب بسیار آسان آن می توانید هم با بیرون از خانه تعامل داشته و هم از ورود گرد و غبار و حشرات موذی به میزان قابل‌توجهی جلوگیری نمایید.

با توجه به نوع ساخت پرده های توری، در وزش باد شدید مقاومت بسیار بالایی داشته و قابل نصب بر روی تمام پنجره های و درب های دو جداره است.

عوامل موثر در زمان خرید توری پلیسه دبل فریم

عوامل مختلفی در زمان خرید توری موثر می باشد.که حتماً به جنس توری، رنگ فریم، یراق آلات و تجهیزات مصرفی در اجزای مختلف توری توجه نمایید. سرانجام پس از از اطلاع از قیمت آن می توانید طبق ابعاد مد نظر توری پلیسه دبل فریم را خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.و در نهایت می توانید توری مناسب را خریداری نمایید.

اقدامات لازم برای سفارش پرده توری مناسب

در قدم اول مکان و محل مورد نظر برای نصب توری را مشخص کرده است. و در صورت امکان طول و عرض پنجره و درب مورد نیاز را اندازه گیری نمایید. با توجه به اینکه توری از پشت پنجره یا درب نصب می شود، در زمان باز و بسته کردن درب هیچ مشکلی نخواهید داشت. توری تابش نور خورشید را نمی گیرد و می توانید از از روشنایی استفاده نمایید. لبته می توانید طبق دکوراسیون خانه رنگ دلخواه برای طوری انتخاب نمایید.

جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره

 

اقدامات لازم برای سفارش پرده توری مناسب

انواع فریم توری

فریم توری معمولاً جنس آلومینیومی داشته که در برابر رطوبت گرما و سرمای هوا عمر بسیار بالایی داشته باشد. پس در قدم اول جنس توری مورد نیاز را بررسی کرده و از مرغوبیت فریم اطلاع کسب نمایید. لازم به ذکر است که توری و یراق آلات و فریم درب در اندازه ها و رنگ های مختلفی تولید می شود.که می توانید طبق سلیقه خود رنگ و طرح توری و فریم مورد نظر را انتخاب نمایید.

قابلیت فریم توری

توری پلیسه دبل فریم قابلیت های مختلفی دارد. به عنوان مثال می توانیم به امکان جدا شدن توری پلیسه از فریم آن اشاره نماییم.که می توانید به آسانی توری فریم را تعویض نمایید. از طرفی قابلیت جمع شوندگی را نیز دارا است. که با توجه به شرایط محیطی و ساعات تابش نور خورشید می توانید باز یا بسته نمایید. برای این کار با کمی فشار می توانید توری را به آسانی از جدا کرده و قابلیت شستشو و نصب دوباره را دارا است. در نظر داشته باشید که توری ها به شکلی طراحی شده که از تابش نور خورشید جلوگیری نکرده و نور کافی به محیط داخلی منزل یا محل کار می تابد. برای آشنایی با سایر ویژگی های توری پلیسه دبل فریم با سایت پروما نویین همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

زمان مناسب نصب توری پلیسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *