حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پروفیل های مرغوب :در دنیای امروزه انواع مدل پروفیل های مرغوب برای ساخت در و پنجره استفاده می شود. که در ادامه این مطلب به انواع پروفیل ها و بهترین پروفیل برای ساخت درب و پنجره را با هم بررسی می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انواع پروفیل برای درب و پنجره

به دلیل نیاز و ساخت کیفیت بهتر برند های سازنده مدل های مختلفی از پروفیل ها را تولید کرده اند. که در لیست زیر انواع پروفیل ها را قرار گرفته است.

انواع پروفیل های مرغوب

درب پنجره آهنی:

در واقع همان درب و پنجره های قدیمی است که از مقاومت بالایی برخوردار نیست. البته درب و پنجره آهنی در مقابل انتقال حرارت سر و صدا اصلا مقاومت نیست.

درب و پنجره آلومینیومی:

درب و پنجره های آلومینیومی به سه دسته تقسیم می شوند که در لیست زیر قرار داده شده است.

همان طور که در لیست مشاهده کردید درب و پنجره آلومینیومی ساده مانند درب و پنجره آهنی است فقط وزن متفاوتی با هم دارند.درب و پنجره آلومینیومی نرمال با ساده تفاوت در نوع شیشه دارند. آلومینیومی نرمال از شیشه های دوجداره استفاده می شود.

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک که پر استفاده ترین نوع از درب و پنجره آلومینیومی است. نسبتا تفاوت زیادی با مدل های دیگر آلومینیومی دارد. در بین چارچوب ها از یک عایق به نام PVC قرار داده شده است که باعث جلوگیری از عبور حرارت و صدا می شود. همچنین شیشه های این مدل هم از شیشه های دو جداره است.مدل آلومینیومی ترمال بریک بیشترین استفاده را در مکان های مختلف دارد که در لیست زیر می توانید مشاهده کنید.

یکی از دلایلی که بیشتر از این مدل استفاده می شود این است که طرح ها مدل های مختلفی از این مدل را برند های سازنده تولید کرده اند.  به همین علت موجب شده است که افراد زیادی از این نوع آلومینیوم استفاده کنند.

درب و پنجره UPVC :

این نوع از درب و پنجره که مخفف آن Unplasticised Poly Vinyl Chloride  که همان ساختار PVC را دارد ولی یک تفاوت دارد که آن هم ساختار پلاستیک نبودن است. به همین علت اکثر افراد از این نوع درب و پنجره استفاده می کنند.همان طور که شاید شما هم بدانید اکثر تولید کنندگان درب و پنجره از مدل PVC و از آلومینیوم ترمال بریک استفاده می کنند.

بهترین پروفیل برای درب و پنجره

بهترین پروفیل برای درب و پنجره ها که از عبور صدا و حرارت و همچنین رطوبت جلوگیری کند پروفیل های UPVC است.یکی دیگر از عواملی که باعث شده افراد از این نوع پروفیل ها استفاده کنند دارا بودن به شیشه های سه لایه است. این نوع از شیشه ها از هرگونه حرارت و سر صدا و رطوبت جلوگیری می کند.

مزایای پروفیل های مرغوب UPVC برای ساخت درب و پنجره

پروفیل UPVC مزایا های بسیار زیادی دارد همانند دیگر پروفیل های مرغوب دارد  که باعث تولید بیشتر آن در مناطق مختلف شده است.

در لیست زیر مزایا های پروفیل UPVC برای درب و پنجره قرار گرفته است.

همان طور که در لیست مشاهده کردید این نوع پروفیل از مزایا های بسیار زیادی برخوردار است.

مزایا های  پروفیل های مرغوب آلومینیومی

پروفیل آلومینیومی [cmd hc پروفیل های مرغوب در مکان های مختلف عمومی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.  از مزایا های پروفیل آلومینیومی در لیست زیر می توانید مشاهده کنید.