حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

وجود برخی از باور های اشتباه در رابطه با پنجره یو پی ‌وی سی خریداران این محصول را با مشکل مواجه می کند. در برخی از مواقع این ‌موضوع باعث می.شود خرید اشتباهی انجام شود و هزینه ‌های زیادی برای محصولات بی‌کیفیت پرداخت شود. ما در این مقاله برای شما برخی از باور های اشتباه در رابطه با این محصول را بازگو کرده ایم.

اولین تصور اشتباه در مورد این دسته از پنجره ‌ها نداشتن تفاوت با پنجره ‌های عادی می ‌باشد. در سال‌ های اولیه ورود این محصول به کشور، مصرف ‌کنندگان و گاهاً حتی فروشندگان و سازندگان این محصول تصور می.کردند پنجره ‌های دو جداره تنها یک شیشه‌ اضافه ‌تر دارند.

به ‌معنای دیگر اکثر مردم از مکانیزم عایق بودن این دسته از پنجره‌ ها اطلاعی نداشتند.و به‌ همین دلیل فکر می.کردند تفاوت آن با پنجره‌ های معمولی تنها در داشتن یک شیشه اضافه می ‌باشد.

این ‌موضوع باعث شده بود تا سازندگان در زمان ساخت توجهی به عایق بودن پنجره نداشته باشند.به ‌همین دلیل بیشتر مصرف ‌کنندگان به ‌جای خرید پنجره ‌های دو جداره از چند راهکار ساده و ارزان برای عایق کردن درب و پنجره ‌های خود استفاده می ‌کردند.

در برخی از مواقع هم افراد زیادی تصور می‌.کردند شیشه‌ پنجره ‌های دو جداره با پنجره ‌های عادی تفاوت دارد.و همین موضوع باعث عایق بودن آن می‌ شود. در صورتی ‌که تفاوتی در جنس و نوع شیشه ‌ها وجود ندارد.بلکه وجود گاز آرگون در میان فاصله دو شیشه و همچنین پروفیل‌ های یو پی ‌وی سی علت عایق بودن آن می ‌باشد.

بالا بودن قیمت پنجره‌ دو جداره یک باور غلط

در ابتدای ورود پنجره یو پی ‌وی سی به بازار و افتادن نام آن بر سر زبان ‌ها برخی از افراد به ‌علت نا آگاهی از عملکرد این پنجره ها به ‌اشتباه آن را کالایی لوکس تصور می‌ کردند. به این صورت برخی از افراد تنها با اهداف تجمل ‌گرایانه و نا آگاهی از مزایای استفاده از پنجره دو جداره آن‌ ها خریداری می ‌کردند.

در صورتی که اساس تولید این محصولات تنها بر پایه مصرف انرژی کم تر و همچنین کاهش هزینه‌ ها می ‌باشد. همان ‌طور که می ‌دانید در هر خانه ‌ای به ‌صورت ماهانه هزینه ‌های زیادی بابت استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی پرداخت می ‌شود.

دلیل این ‌موضوع ورود هوای بیرون به داخل خانه و همچنین خروج هوای داخل خانه به بیرون می.باشد وجود این دسته از پنجره‌ ها کمک می.کند تا هدر رفتن انرژی و انتقال هوا از داخل به بیرون و برعکس صورت نگیرد. به این صورت در هر خانه ‌ای میزان مصرف انرژی به مقدار قابل ‌توجهی پایین می ‌آید. در نتیجه این ‌موضوع باعث می ‌شود تا از وسیله های گرمایشی و سرمایشی به ‌درستی استفاده شود.

به‌ دنبال این موضوع بسیاری از هزینه ‌ها و همچنین مبالغ قبض ‌های آب ‌و برق پایین می ‌آید. بنابراین ممکن است به ‌طورکلی بابت خریداری این دسته از محصولات هزینه بیشتری پرداخت شود. اما با در نظر گرفتن کاهش میزان مصرف انرژی و همچنین مبالغ پرداختی قبض ها به صورت ماهانه می ‌توان نتیجه گرفت که خرید پنجره‌ های دو جداره نوعی سرمایه‌ گذاری محسوب می ‌شود. جهت خرید یا استعلام قیمت پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

برخی از تصورات اشتباه در رابطه با پنجره یو پی ‌وی سی

تمامی مواردی که در بالا گفته ‌شده است تصورات غلط و اشتباهی است که عموم مردم نسبت به پنجره های دو جداره و مکانیزم تولید آن دارند. ما در این مقاله سعی کردیم تمامی باور های اشتباهی که در رابطه با این دسته از پنجره ‌ها وجود دارد را به صورت کامل توضیح دهیم تا شما خریداران عزیز به دلیل نداشتن آگاهی برخی از افراد خرید اشتباهی نداشته باشید و متحمل پراخت هزینه های اضافی برای محصولاتی با کیفیت پایین نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *