حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

برخی گمان می کنند استحکام و دوام تنها مزایای استفاده از پنجره دو جداره است در صورتی که این گونه نیست. به ‌طور کلی می.توان گفت پنجره ‌ها در زیبایی نمای ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارند. همچنین پنجره باعث می ‌شود که ما از داخل ساختمان بتوانیم با محیط بیرون ارتباط داشته باشیم.

بسیاری از سازندگان و یا مالکین برای کم کردن هزینه‌ های ساخت‌ و ساز از پنجره ‌های تک ‌جداره و ارزان استفاده می ‌کنند. استفاده از پنجره‌ های تک‌ جداره ممکن است در زمان ساخت هزینه‌ ها را به میزان قابل ‌توجهی پایین بیاورد اما در طول گذر زمان هزینه‌ های بیشتری به ‌جای می ‌گذارد. از جمله مزایای استفاده از پنجره دو جداره، کاهش هزینه های انرژی در طولانی مدت است.

 

در مقابل پنجره‌ های تک‌ جداره، پنجره‌ های دوجداره وجود دارند که بسیار کاربردی هستند. قبل ‌از هر چیز خوب است که درباره نوع ساختار این گونه پنجره‌ ها بیشتر بدانید. به‌ طور کلی این نوع پنجره ‌ها از دو شیشه تشکیل ‌شده ‌اند که بین شان فاصله ‌ای بین 6 تا 20 میلی ‌متر وجود دارد. این فاصله با گاز آرگون پر می‌ شود و به نوعی یک عایق می ‌باشد.


مزایای استفاده از پنجره دو جداره:


 

اگر بخواهیم چند مورد از مزایای این دسته از پنجره ها را بررسی کنیم می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • ضد آتش
  • ضد رنگ
  • امنیت بالا
  • نصب آسان
  • بدون سرب
  • قابل بازیافت
  • طول عمر بالا
  • آب ‌بندی قوی
  • کاهش آلودگی هوا
  • تنوع در طرح و رنگ
  • مقاومت در برابر حشرات
  • مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
  • صرفه‌ جویی در انرژی تا بیش‌از 40 درصد
  • بالا تر بودن استحکام و دوام نسبت ‌به پنجره ‌های معمولی
  • کاهش حجم صدای ورودی به ساختمان تا حداقل 50 درصد
 
مزایای استفاده از پنجره دو جداره
مزایای استفاده از پنجره دو جداره

 


کاهش مصرف انرژی یکی از مزایای استفاده از پنجره دو جداره


 

در 10 سال گذشته میزان مصرف انرژی چیزی حدود 100 درصد افزایش داشته ‌است و جالب است بدانید که بیشتر این انرژی مصرف ‌شده در رابطه با خنک نگه‌ داشتن فضای داخل خانه در تابستان و گرم نگه ‌داشتن فضای آن در زمستان است.

همچنین استفاده از دستگاه ‌های گرمایشی و سرمایشی در این فصول به نوبه خود انرژی بسیار زیادی را هدر می ‌دهند. در خانه ‌هایی که پنجره تک ‌جداره و یا معمولی دارند میزان اتلاف انرژی بسیار بیشتر است به دلیل آن که بخش قابل ‌توجهی از این انرژی از طریق پنجره ‌ها هدر می ‌رود. حال اینکه یکی از مزایای استفاده از پنجره دو جداره کاهش میزان استفاده از انرژی به مقدار قابل ‌توجهی است.

بر اساس آمار به ‌دست ‌آمده در فصل زمستان روزانه 60 میلیون متر مکعب گاز برای گرم نگه ‌داشتن خانه‌ ها استفاده می‌ شود. طبیعی است که با استفاده از پنجره‌ های دوجداره می ‌توان این میزان را به مقدار قابل ‌توجهی کاهش داد و این‌ موضوع می ‌تواند مستقیماً هزینه ‌های قبض گاز شما را در فصل‌ زمستان کاهش دهد.

همین ‌طور در تابستان ‌ها به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی مصرف برق به ‌شدت افزایش می ‌یابد اما با استفاده از پنجره دوجداره هافمن و پنجره وین تک می ‌توان میزان به هدر رفتن این انرژی را کم تر کرد.


مزایای استفاده از پنجره دو جداره
مزایای استفاده از پنجره دو جداره

 

مقاومت در شرایط گوناگون


 

استحکام و دوام بسیار بالای پنجره ‌های دو جداره یکی دیگر از مزایای استفاده از پنجره دو جداره است. این پنجره ‌ها می ‌توانند در مناطق سردسیر، گرمسیر، محیط‌ های مرطوب و شرجی و همچنین در برابر شرایط بد آب ‌و هوایی مانند طوفان و باران‌ های اسیدی بسیار کاربردی باشند.

نوع دیگر مقاومت این پنجره در برابر آتش است که به دلیل داشتن نوعی پروفیل مقاوم به آتش به ‌راحتی ذوب نمی ‌شود و همچنین دمای ذوب شدن شیشه آن 385 درجه است. شیشه ‌های این دسته از پنجره‌ ها در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند و همچنین در برابر اشعه ‌های آفتاب دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی ‌شوند.

فاصله موجود بین دو شیشه به نوعی عایق رطوبت می ‌باشد. به این صورت رطوبت داخل خانه باعث ایجاد بخار روی شیشه نمی ‌شود. همچنین در چارچوب این پنجره ‌ها نوار های درزگیر آب‌ بندی به کار می ‌رود که در روز های بارانی باعث عدم نفوذ آب به داخل ساختمان می‌ شود.

 

کاهش آلودگی صوتی یکی از مزایای استفاده از پنجره دو جداره

 

همان ‌طور که می.دانید امروزه به دلیل رفت ‌و آمد بسیار زیاد در خیابان ‌ها میزان صدایی که از وسایل نقلیه به داخل خانه ‌ها می‌.آید بسیار زیاد است.

یک مزیت پنجره دو جداره کاهش دادن حجم صدای ورودی به داخل ساختمان می.باشد. به این صورت شما می.توانید آرامش بیشتری را در زمان ‌هایی که خانه هستید احساس کنید.


گروه صنعتی پرومانوین

 

گروه صنعتی پرومانوین نماینده ساخت بهترین درب و پنجره دوجداره می باشد. گروه پرومانوین به منظور جلب رضایت مشتریان عزیز، بهترین انوع درب و پنجره دوجداره upvc را تولید می نماید. شرکت پرومانوین دارای خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات خود نیز می باشد. همچنین درب و پنجره دوجداره دست دوم نیز ارائه می دهد.


تماس با ما

 

جهت موارد زیر با شماره 02144856812 تماس بفرمایید:

کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از آخرین قیمت پنجره های دوجداره، اطلاع از قیمت پنجره دوجداره دست دوم.

ما با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *