حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

چگونه پنجره های دوجداره را تمیز کنیم؟

 

اگر تصمیم گرفته اید که پنجره های قدیمی خود را با پنجره های دوجداره تعویض کنید، قطعا تصمیم درستی گرفته اید. خواه بودجه محدودی داشته باشید یا نه. تعویض پنجره ها در خانه یکی از مهمترین تصمیمات است ، زیرا آنها هم در داخل و هم در خارج از خانه شما تأثیر می گذارد و بنابراین ، باید به درستی انتخاب شوند

انتخاب قاب های پنجره مناسب برای خانه آسان نیست. گزینه های زیادی وجود دارد ، مانندنوع پروفیل که میتوانید پروفیل هافمن، وین تک و یا … را انتخاب کنید، رنگ ها ، و حتی سبک خود پنجره.

یکی از مزایای زیاد استفاده از پنجره های uPVC ، نگهداری نسبتاً راحت آنهاست. این نوع پنجره ها محکم هستند و می توانند سالها دوام بیاورند ، اغلب بسیار بیشتر از مواد دیگر ، مانند آلومینیوم یا چوب. همچنین تمیز کردن این نوع پنجره های دوجداره خیلی راحت تر از سایر پنجره ها می باشد.

اما با این اوصاف ، خاک همیشه راهی پیدا می کند ، بنابراین مهم است که همیشه بتوانید پنجره های خانه خود را تمیز کنید و گرد و خاک و آلودگی را از محیط زندگی خود دور کنید.

 

چگونه پنجره های دوجداره را تمیز کنیم؟
چگونه پنجره های دوجداره را تمیز کنیم؟

 

بسته به رنگ قاب پنجره شما ، ممکن است بلافاصله آلودگی دیده نشود. به عنوان مثال ، قاب های سفید به راحتی و خیلی سریع گرد و خاک و آلو ، اما صردگی را نشان می دهند. البته صرف نظر از رنگ ، تمیز نگه داشتن این قاب ها همچنان مهم است.

بنابراین اگر به شما بگوییم که می توانیم انتخاب  پنجره های شما را کمی آسان تر کنیم چه می کنید؟ در زیر ، ما یک مقایسه بین پنجره های  uPVC و پنجره های آلومینیومی خواهیم داشت ، و مزایا و معایب هر یک را به شما نشان خواهیم داد ، بنابراین می توانید هنگام تعویض پنجره های منزل خود ، آگاهانه تصمیم بگیرید.

 

چه گزینه های برای قاب پنجره موجود است؟

 

وقتی نوبت به انتخاب قاب پنجره می رسد ، چند گزینه وجود دارد. برخی از متداول ترین مواد قاب پنجره عبارتند از:

 

پنجره های uPVC

پنجره های آلومینیومی

پنجره های چوبی

پنجره های الوار اغلب در خانه های سنتی تر نصب می شوند تا به زیبایی خانه کمک کنند ، با این حال ، بیشتر صاحبان خانه به دلیل مزایای شخصی سازی و نگهداری ، ترجیح می دهند از فریم های uPVC یا آلومینیوم استفاده کنند.

 

درب و پنجره دوجداره
چگونه پنجره های دوجداره را تمیز کنیم؟

 

تمیز کردن شیشه ها و قابهای پنجره دوجداره:

 

برای تمیز کردن پنجره های uPVC ، تنها یک سطل آب گرم و صابون ، اسفنج یا پارچه و جارو برقی لازم دارید.

در مرحله اول ، با باز کردن پنجره خود شروع کنید. سپس دور قاب را جاروبرقی بکشید تا گرد و خاک از بین برود. توصیه می شود برای جلوگیری از خطر خراشیدن uPVC از یک اتصال نازل نرم استفاده کنید.

از یک اسفنج یا پارچه همراه با آب گرم و صابون برای پاک کردن تمام قاب پنجره استفاده کنید در آخر ، با استفاده از یک پارچه خشک ، قاب پنجره را خشک کنید تا آب اضافی آن گرفته شود اینهاتنها کارهایی است که باید انجام دهید.

همانطور که گفتیم ، پنجره های uPVC از نظر تعمیر و نگهداری راحت هستند و یک پاک کردن ساده اغلب برای حفظ بهترین حالت ممکن کافی است.

 

تمیز کردن شیشه دوجداره:

 

پس از تمیز کردن قاب پنجره ، احتمالاً می خواهید شیشه را نیز تمیز کنید.

قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که ابتدا قاب را تمیز کرده اید تا اطمینان حاصل شود که آلودگی و گردوخاک از بین رفته است.

با استفاده از یک شیشه پاک کن به انتخاب خود شروع کنید و سپس آن را بر روی پنجره اسپری کنید. برای پنجره هایی که بیشتر کثیف شده اند، تمیز کننده بیشتری توصیه می شود زیرا به از بین بردن خاک کمک می کند و پاک کردن پنجره را آسان تر می شود.

اکنون با استفاده از حرکات دایره ای برای کاهش احتمال ترک رگه ها ، از یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن پنجره ها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پنجره خشک شده است ، در غیر این صورت ممکن است به محض خشک شدن لکه دار شود.

 

پاک کردن پنجره های دو جداره
چگونه پنجره های دوجداره را تمیز کنیم؟

 

تمیز کردن پنجره دایره ای

 

تمیز کردن پنجره های خانه دشوار است اگر دستیابی به پنجره ها سخت باشد. ترس از ارتفاع یا نداشتن نردبان مناسب ، تمیز کردن پنجره های چرخشی می توانند کاری را بسیار سخت باشد.

پنجره کج و چرخشی می تواند به داخل چرخانده شود ، به شما امکان می دهد شیشه ها را از داخل خانه تمیز کنید بدون اینکه نیازی به نردبان داشته باشید.

با تمام کارهایی که انجام داده اید ، باید در سراسر خانه پنجره های uPVC براق و تمیز داشته باشید.

اما گاهی ممکن است گاهی پنجره های دوجداره از داخل جداره کثیف باشند. در این صورت هیچ راهی برای پاک کردن آن ها وجود ندارد.

اگر از شرکت های مطمئن با نصابان حرفه ای خرید کنید قطعا این مشکلات را هیچ گاه نخواهید داشت. اگر نصابان شیشه حرفه ای عمل کنند و برایشان رضایت مشتری مهم باشد، قطعا قبل از پر کردن گاز بین شیشه ها، آن ها را کاملا تمیز میکنند.

همچنین پنجره های دو جداره باید طوری ساخته شوند که در هنگاه بارندگی بخاری بین شیشه ها قرار نگیرد.

 

برای دریافت مشاوره و خرید پنجره دوجداره و همچنین استعلام قیمت می توانید با کارشناسان پروما تماس حاصل نمایید.

مقالات ما

چگونه پنجره های دوجداره را تمیز کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *