حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

کاربرد توری پلیسه چیست؟توری پلیسه چیست؟روش شستشوی توری پلیسه چگونه است؟پر کاربرد ترین توری پلیسه کدام است؟جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با موارد بیان شده تا انتهای متن همراه ما باشید.

کاربرد توری پلیسه

در گذشته از توری های ساده برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار به داخل خانه استفاده می کردند اما امروزه این نوع تورها جای خود را به شبکه های چین دار داده اند. توری پلیسه در واقع عملکردی مشابه توری قدیمی دارد، اما با مزیت های بیشتر و ویژگی های منحصر به فرد تر. گذر زمان برای تمامی ابزار ساختمانی مزایای زیادی دارد و توری پنجره ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

کاربرد توری پلیسه چیست؟

توری پلیسه چیست؟

توری پلیسه از پلی استر و فریم آن از آلومینیوم ساخته شده است. این نوع توری مانند توری قدیمی نیست. که تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار گرفته و عمر مفید آن کوتاه است.توری های پلیسه بادوام و با کیفیت هستند و به راحتی تمیز می شوند. توری پلیسه دار با نام های دیگری نیز شناخته می شود که به آن توری پنجره آکاردئونی یا توری تاشو نیز می گویند.

این توری ها انعطاف پذیری بالایی دارند و در هنگام باز و بسته شدن پنجره دو جداره به راحتی جابه جا می شوند. انواع توری تاشو را می توان در فریم های آلومینیومی و پی وی سی و همچنین برای پنجره های دوجداره استفاده کرد.نصب آسان، کیفیت خوب و عملکرد عالی تورهای پلیسه باعث شده است که تقاضای زیادی برای این نوع توری ها ایجاد شود. پلی استایرن مورد استفاده در ساخت توری پلیسه کیفیت بالایی دارد و به راحتی جدا نمی شود.

این توری آلودگی هوا را جذب نمی کند. اما مانند هر وسیله دیگری پس از مدتی نیاز به تمیز کردن دارد. نکته ای که در مورد توری های پلیسه وجود دارد این است که کاربران این توریها همیشه نگران ورود حشرات به داخل خانه هستند.اما باید بدانید که هیچ نگرانی از بابت ورود حشرات، زمان باز و بسته شدن توری وجود ندارد و وجود طناب منعطف در این توری تمام درزها را می بندد و امکان نفوذ هیچ حشره ای وجود نخواهد داشت. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

کاربرد توری پلیسه چیست؟

مهم ترین کاربرد توری پلیسه

از جمله مهمترین کاربردهای توری پلیسه که باعث محبوبیت آن در بین سایر توری ها شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پرکاربردترین نوع توری پلیسه

کاربرد توری پلیسه چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که یکی از جدیدترین و کاربردی ترین انواع توری پلیسه که در حال حاضر در بازار موجود است. و می توانید آن را خریداری کنید توری پلیسه مغناطیسی می باشد.برای استفاده از این نوع توری نیازی به قرار دادن آن بر روی بدنه پنجره و استفاده از پیچ و مهره نیست.این توری به گونه ای طراحی شده است. که دارای آهنربا بوده و به دلیل خاصیت مغناطیسی به قاب پنجره می چسبد.

 

شیوه شستشوی توری پلیسه

توری پلیسه به دو نوع توری پنجره پلیسه دار تک فریم و توری پنجره پلیسه ای دو قاب ساخته می شود.توری پلیسه دار در مقایسه با توری فلزی گرد و غبار را جذب نمی کند. استفاده و نصب این نوع توری در شهرهای بزرگ و آلوده مانند تهران مزیت خوبی است.

برای حفظ کیفیت و شفافیت پلی استایرن به کار رفته در آن، توری پلیسه دار را هر ساله شستشو و تمیز کنید.برای شست و شو و تمیز کردن توری پلیسه دار لازم است قاب را به طور کامل از چارچوب پنجره جدا کنید. سخت ترین قسمت جدا کردن فریم از قاب است. اگر کمی بی تجربه هستید نگران نباشید.

ابتدا باید نوع قاب را شناسایی کنید و سپس سعی کنید آن را جدا کنید. می توانید توری را پس از خارج کردن از قاب پنجره بشویید.برای شروع، باید توری را روی یک سطح صاف پهن کنید و آن را تا انتها باز کنید. حال باید گرد و غبار سطح توری را با کمک یک حوله مرطوب کاملا تمیز کنید.

این کار آلودگی های سطح توری را از بین می برد، اما لازم است منافذ توری به خوبی تمیز شوند. می توانید از اسپری های چند منظوره یا شوینده های ملایم برای پاکسازی منافذ خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

طریقه اندازه گیری و نصب توری پلیسه

بهترین روش شستشوی توری پلیسه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *