حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دو جداره upvc دارای دو جداره شیشه است که در صنعت ساختمان سازی مدرن جایگاه ویژه ای برای خود کسب کرده است. اهمیت این پنجره ها در دکوراسیون و طراحی ساختمان ها پروما نوین را بر آن داشت که اطلاعات مفیدی را در این باره به شما ارائه دهد. این سایت برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی شما همیشه آمادگی دارد.

شیشه دو جداره را بیشتر بشناسیم

شیشه دو جداره را در پنجره دو جدارهupvc مشاهده می نمایید که دارای دو لایه شیشه هستند و جزء اصلی پنجره در واقع واحد آب بندی شده دو جداره است. این قسمت به عنوان واحد شیشه ای عایق نیز معرفی شده که آن را در یک قاب با جنس upvc، آلومینیوم یا حتی چوب قرار داده و پنجره ای را تولید می کنند. بین دو ورقه شیشه یک شکاف هوایی وجود دارد که آن را با یک گاز عایق پر خواهند کرد. گفتنی است که مزیت مهم و اصلی این پنجره ها عایق حرارتی است که گرما را در آن مکان حفظ خواهد کرد و اجازه نمی دهد هوای سرد وارد محیط شود از این رو در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

درباره عملکرد پنجره دو جداره upvc چه می دانید؟

شیشه ها در پنجره دو جداره upvc به طریقی طراحی شده اند که بین دو شیشه یک شکاف از هوا وجود دارد و گاز موجود در آن از انتقال هوا و حرارت جلوگیری می کند و حالت عایق دارد. این دو شیشه در یک واحد به نام IGU که لادیک نوار فاصله از هم جدا شده اند مهر و موم می شوند.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

درباره عملکرد پنجره دو جداره upvc چه می دانید؟

شکاف بین شیشه ها حدود شش تا دوازده میلی متر است و هوای موجود در آن انتقال حرارت که فرق نمی کند سرد باشد یا گرم را با نارسانایی کند می کند و اجازه ورود و خروج را نمی دهد. در واقع حرکت حرارت را کاهش می دهد. هوا در این فاصله کم بین دو جداره شیشه اجازه حرکت نخواهد داشت و از این رو انتقال حرارت کاهش می یابد.

پنجره دو جداره upvc را معرفی کنیم

مدرن و کارآمد بودن پنجره دو جداره upvc آن را بسیار محبوب ساخته است و در دکوراسیون مدرن جایگاه ویژه ای دارد. ماده یو پی وی سی کارآمد حرارتی دارد و بسیار مقرون به صرفه می باشد. از نظر تعمیر و نگهداری بسیار راحت و آمار پایینی دارد و می توان به عنوان یک عایق فوق العاده روی آن حساب ویژه ای باز نمود. طیف وسیعی از رنگ ها و طرح های خاص از این پنجره ها موجود می باشد که با توجه به سلیقه و دکوراسیون می توان انتخاب مناسبی داشت.

این پنجره ها به دلیل تنوع می توانند با ساختمان های جدید و قدیم مطابقت داشته باشند. پس از سالها هنوز می توانید همان زیبایی و عملکرد روز ابتدایی را در آن ها ببینید. فقط کافی است که هر از گاهی آن ها را تمیز کنید و از آن لذت ببرید. علاوه بر جلوگیری از اتلاف حرارت و انرژی که اساسی ترین مزیت آن است، این پنجره ها در مقابل آلودگی های صوتی، گرد و خاک و سایر موارد نیز مقاومت دارند و خیال شما را راحت می کنند.

جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت توسط پنجره دو جداره upvc

کاهش اتلاف انرژی و حرارت توسط پنجره دو جداره upvc از طریق بالشتک حرارتی و عایق هوای موجود در واحد مهر و موم شده صورت می گیرد. در این فاصله گاز آرگون وجود دارد. هوای سرد که به جداره خارجی شیشه برخورد می کند، صفحه شیشه این دما را به لایه گاز آرگون منتقل خواهد کرد.

در این مرحله گاز آرگون قادر است که سرعت انتقال حرارتی را حدود ۳۴ درصد کاهش دهد و بنابراین حرکت آن کند می شود. با این کار و توسط این گاز اختلاف دمای کمتری به شیشه داخلی منتقل شده و در دمای متوسط بین شیشه آرگون و اتاق باقی می ماند‌. همین عملکرد نیز برای جلوگیری از انتقال هوای گرم داخل به بیرون صورت می گیرد. از این رو دمای شیشه بیرونی و داخلی همیشه متفاوت خواهد بود و این بستگی به فصل دارد که کدام لایه سرد و کدام گرم باشد.

کاهش صدا با شیشه های دو جداره

همه می دانید که صوت همراه با ارتعاش مولکول های هوا حرکت خواهد کرد. برخورد امواج صدا به شیشه باعث می شود که لرزشی در شیشه به وجود بیاید. این ارتعاش به مولکول های هوای موجود در فاصله دو شیشه منتقل خواهد شد. این فرکانس کاهش می یابد چرا که شیشه ها انرژی آن را جذب می کنند‌‌.

سخن پایانی

این اطلاعات درباره پنجره دو جداره upvc مطمئنا می تواند شما را هنگام انتخاب یاری کند. پروما نوین با سالها تجربه و داشتن تیم متخصص و کارشناسان مجرب همیشه همراه شماست. خدمات پس از فروش و پشتیبانی مدام ما نشانه اعتبار این سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *