حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

چطور پنجره ها را در مقابل سرقت ایمن تر کنیم؟ امنیت پنجره های دوجداره از اهمیت بالایی برخوردار است. حفاظ امنیتی پنجره می تواند مانع از سقوط کودکان شود و یا از ورود سارقان به داخل منزل جلوگیری کند. در ادامه روش های موثر برای ایمن سازی پنجره های دوجداره را در مقابل سرقت بررسی می کنیم.


ایمن سازی پنجره های دوجداره و روش های آن

 

ایمن سازی پنجره ها دوجداره به روش های مختلفی انجام می شود مانند استفاده از حفاظ پنجره، سنسور، قفل و شیشه نشکن و غیره…

استفاده از تمامی اینها برای ایمنی الزامی نیست ولی در نظر گرفتن موارد بیشتر باعث بالا رفتن سطح امنیت می شود.


حفاظ پنجره دوجداره

 

یکی از راه های ایمن سازی پنجره های دوجداره استفاده از حفاظ ها یا نرده های فلزی است که می ‌تواند باعث زیبایی دو چندان پنجره ها شود.

در نظر داشته باشید برای نصب طراحی حفاظ باید موارد مختلفی مانند دکوراسیون منازل، امنیت پنجره‌ ها و محل استفاده آن را در نظر داشته باشید.

حفاظ پنجره های دوجداره دارای انواع مختلفی در آلیاژهای فلزی و استیلی ساخته می شود. اگر نیاز به نصب حفاظ و یا تعویض پنجره دوجداره دارید، با کارشناسان فروش و نصابان سایت پرومانوین در ارتباط باشید.


ایمن سازی پنجره های دوجداره
ایمن سازی پنجره های دوجداره

 

قفل ضدسرقت مناسب

 

امروزه برای امنیت بیشتر پنجره دوجداره از قفل های ضد سرقت استفاده می کنند که می توانید در صورت تمایل از قفل های معتبری استفاده نمایید. همچنین بعضی پنجره های دوجداره بدون کلید بوده و صرفاً با دستگیره در، باز و بسته می شود.

سعی کنید از تجهیزات با کیفیت در در زمان خرید پنجره دوجداره استفاده نمایید که هم طول عمر بیشتری داشته و باعث افزایش امنیت منزل شما شود.

سنسور باز و بسته شدن پنجره

 

اغلب، سنسور های باز و بسته شدن پنجره را برای دربهای ضد سرقت ورودی منازل استفاده می کنند اما شما می‌ توانید برای تمامی پنجره ها از قفل های ضد سرقت برای افزایش ایمنی خانه خود استفاده نمایید.

این سنسورها در قسمتی از پنجره نصب می شود و در زمان حرکت یا باز شدن آن فوراً به صاحب منزل خبر می دهد تا تمام ورودی و خروجی های محل مورد نظر را بررسی نماید.


حفاظ متحرک

 

برخی از حفاظ ها به صورت متحرک بوده و می توانید برای تمیز کردن آن باز و بسته نمایید. این پنجره ها و حفاظ ها دارای لولا هستند که برای افزایش امنیت پنجره ها از قفل استفاده می شود.

می توانید از قفل های ضد سرقت برای باز و بسته کردن حفاظ پنجره استفاده نمایید. معمولاً این حفاظ های پنجره کاربرد آسان تری از حفاظ های ثابت دارند.

برای بررسی و کارشناسی منازل جهت نصب حفاظ و افزایش امنیت منازل از نصاب ها و افراد با تجربه سایت پرومانوین استفاده نمایید.


شیشه نشکن با ضخامت بالا

 

شیشه های دوجداره عایق صوتی و حرارتی و قدرت بالاتری در مقابل پنجره های تک جداره دارند. برای افزایش ایمنی پنجره دوجداره می توانید از شیشه های نشکن یا سخت دوجداره استفاده نمایید.

این پنجره ها قدرت و توانایی بسیار بالایی در مقابل ضربه دارند که از خرد شدن و شکستن آن جلوگیری می کند. این شیشه‌ها را می توان با توجه به ابعاد پنجره برش داده و استفاده نمایید و هیچ محدودیتی در نصب و استفاده آن وجود ندارد.

می توانید ایمن سازی پنجره های دوجداره در مقابل سرقت را از طریق نصب شیشه های دوجداره انجام دهید. در نظر داشته باشید که امکان ورود سارقان از طریق شکستن پروفیل های پنجره وجود دارند.

درنتیجه باید از سایز تمهیدات لازم مانند نصب حفاظ نیز استفاده نمایید.

ایمن سازی پنجره های دوجداره
 
ایمن سازی پنجره های دوجداره

 

فیلم پنجره دوجداره

 

یکی از راه های ایمن سازی پنجره های دوجداره در مقابل سرقت استفاده از فیلم های امنیتی است. این پنجره ها از ورود سارقان به منزل جلوگیری می کند.

در نظر داشته باشید استفاده از فیلم امنیت یکی از ارزان ترین روش های ایمن سازی پنجره ها بوده و به آسانی می توانید آن را حذف نمایید.

فیلم های پنجره دوجداره را می‌ توانید در اندازه‌های مختلفی برش داده و بر روی پنجره قرار دهید. روش چسباندن این فیلم ‌ها تخصصی بوده و باید توسط افراد با تجربه انجام شود.

یکی از مزایای فیلم های امنیتی رنگ ها و طرح های گوناگون آن که می توانید تهیه نمایید.


جمع بندی درباره ایمن سازی پنجره های دوجداره

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمن سازی پنجره های دوجداره در مقابل سرقت، می توانید مقالات سایت پرومانوین را مطالعه نمایید. مباحث تخصصی و مفیدی در مورد نصب حفاظ و سایر موارد دیگر.

در این مقاله سعی کردیم تمام موارد لازم در اتباط با اهمیت امنیت منازل و نیز همچنین راه کارهای افزایش آن صحبت کنیم. برای اطلاع از قیمت پنجره های دوجداره می توانید با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *