حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

نصب حفاظ پنجره دوجداره چگونه است؟ تکنیک های خاصی در زمان خرید و نصب حفاظ پنجره وجود دارد که با رعایت کردن آن می توانید هزینه های خود را کاهش داده و پنجره دوجداره خود را ایمن تر کنید.

امروزه هنگام خرید یا ساخت منزل جدید، نکته ای که خیلی اهمیت دارد، ایمنی ساختمان است. خانه محل آسایش و راحتی هست و امنیت یکی از عواملی است که نبودنش، آسایش را حتی تحت تاثیر خود قرار می دهد. به همین دلیل ایجاد حفاظ روی دیوارها و پنجره ها اهمیت ویژه ای دارد.

تفاوت پنجره امروزی و قدیمی

 

پنجره های قدیمی ساختار چوبی یا فلزی داشته و به مرور زمان، با قرار گرفتن در معرض شرایط آب و هوایی متفاوت و یا بارش باران، دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی شده و از بین می رود و می شود گفت که طول عمر محمدودی دارند و یا نیاز به مراقبت زیادی دارند.

به طور مثال پنجره های فلزی هر دوسال یکبار نیاز به تجدید رنگ برای جلوگیری از زنگ زدن دارند. پنجره های چوبی زمانی که در معرض رطوبت قرار می گیرند کپک می زنند و یا دچار موریانه می شوند و از طرفی هم آنچنان حس امنیتی را در ساکنان ایجاد نمی کنند.

درحالیکه امروزه شرایط خیلی تغییر کرده است. انواع پنجره های مختلف با متریال متفاوت آلومینیوم، پلاستیک، شیشه ای، استیل و یو پی وی سی هم ساخته می شود که از لحاظ عمر و کارکرد بسیار بهتر و اقتصادی تر از پنجره های قدیمی به شمار می روند.

و حالا نکته مهمتر پس از انتخاب نوع پنجره، استفاده از حفاظ پنجره است. استفاده از محافظ برای پنجره حرف اول را در تامین امنیت محل زندگی یا محل کار دارد.

نمونه های امروزی ساختار قدرتمندی نسبت به نمونه های قدیمی دارد. برای تامین و امنیت پنجره، استفاده از حفاظ بسیار ضروری است. در ادامه بیشتر در مورد نصب حفاظ پنجره دوجداره صحبت می کنیم.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

 

نصب حفاظ پنجره دوجداره یو پی وی سی
نصب حفاظ پنجره دوجداره یو پی وی سی


حفاظ پنجره چیست


حفاظ پنجره به توری ها و یا نزده های فلزی که در خارج از ساختمان و بر روی پنجره ها نصب می شود تا ساختمان را از لحاظ خطرات و آسیب های احتمالی از جمله: دزدی و سرقت، حوادثی که ممکن است برای کودکان پیش بیاید و غیره حفظ کند، است.


مزایا استفاده از حفاظ پنجره دوجداره


نصب حفاظ پنجره دوجداره باعث بالا رفتن امنیت منازل شده و حتی به زیباتر شدن نمای منازل کمک شایانی می کند. ورود سارقان از طریق شکستن شیشه و یا خم کردن آلومینیوم پنجره اتفاق می‌افتد و در نتیجه باعث آسیب دیدگی منازل می شود. این امر به ویژه در مناطقی که مستعد خطرات احتمالی دزدی و سرق هستند، اهمیت ويژه ای پیدا می کند. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی باید پس از نصب پنجره به فکر نصب حفاظ باشید.

  • باعث افزایش امنیت ساختمان می شود
  • جلوگیزی از ورود افراد سودجو
  • باعث افزایش زیبایی ساختمان می شود

مرحله اول سفارش آماده سازی حفاظ پنجره دوجداره


در اولین قدم پنجره دوجداره خود را تکمیل و توسط کارشناسان با تجربه نصب نمایید. پس از نصب می‌توانید با اندازه گیری پنجره خود از حفاظ های مختلف فولادی، فلزی، استیل و غیره خریداری نمایید.

در زمینه خرید حفاظ پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان فروش سایت پرومانوین پس از نصب حفاظ پنجره دوجداره در ارتباط باشید. نصاب های پنجره، حفاظ مناسب پنجره شما را پیشنهاد می نمایند.


مرحله دوم آماده سازی حفاظ


پس از اندازه گیری به مغازه تراشکاری مناسبی مراجعه کرده و حفاظ آهنی یا فلزی را سفارش دهید. در نظر داشته باشید که برخی از حفاظ ها از قدرت کمتری برخوردار بوده و امنیت کمتری برای شما خواهد داشت که قیمت ارزان تری دارند.

سعی کنید حفاظ کاملاً استانداردی برای پنجره دوجداره تهیه نمایید. انواع حفاظ های پنجره وجود دارد که می توانید از طریق داخل خانه قفل و یا باز نمایید که جزو ویژگی های حفاظ امنیتی محسوب می شود. تمام ویژگی های مدنظر را با تراشکار در میان بزارید که حفاظ مناسب را برای شما آماده نماید.


نصب حفاظ پنجره دوجداره


پس از آماده شدن حفاظ پنجره دوجداره می توانید آنها را به وسیله پیچ های پایه بلند به پنجره  نصب نمایید. در نظر داشته باشید، اگر مهارت دریل کاری و استفاده از ابزار آلات را ندارید، حتما از افراد خبره و نصابان پنجره دوجداره کمک های لازم را دریافت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناس سایت پرومانوین در ارتباط باشید.راه های ایمن سازی پنجره چیست؟


نصب حفاظ پنجره دوجداره چگونه است؟
نصب حفاظ پنجره دوجداره چگونه است؟


نصب حفاظ استیلی


حفاظ استیل از قدرت و امنیت کمتری نسبت به حفاظ های فلزی و فولادی برخوردار است. اگر امکان نصب حفاظ بر روی پنجره وجود نداشته باشد، باید از حفاظ استیلی استفاده نمایید. برای امنیت بیشتر از پیچ های حفاظ استیلی استفاده کرده و حد المقدور از جوشکاری برای نصب استفاده نفرمایید. احتمالا از این نوع حفاظ ها در ادارات و بانک ها دیده اید.


بیشتر بخوانید: توری پلیسه چیست و چه مزایایی دارد؟


نصب حفاظ پنجره آلومینیومی


از ویژگی های فلز آلومینیوم می توان به سبکی آن اشاره کرد. آلومینیوم چگالی خیلی کمی دارد و به همین دلیل حفاظ های از این جنس از سبک ترین نوع حفاظ هستند.

اگر چه این سبک وزن بودن برای بعضی از مکان ها مناسب نیست اما در عین حال برای بعضی دیگر یک ویژگی حساب می شود. به طور مثال برای سازه های چوبی به دلیل سبک بودن چوب استفاده از حفاظ های آلومینیوم پیشنهاد می شود در حالی که برای ساختمان های سنگین و بتنی بهتر است از حفاظ های یو پی وی سی و یا فلزی استفاده شود.


نکات مهم در زمان نصب حفاظ پنجره دوجداره


همیشه سارقان به دنبال نقطه ضعف برای ورود به منزل بوده و سعی می کنند از کمترین و کوچکترین نقطه وارد منازل شده و اموال و اشیا خانه را سرقت نمایند. سعی کنید حفاظ منازل را به ‌درستی بدون هیچ عیب و ایرادی نصب کرده و پس از نصب، تست و بررسی نمایید. از نصب حفاظ پنجره دوجداره بر روی اتاق کودک خودداری نمایید که در موقع آتش سوزی یا شرایط حاد دیگر بتوانید از اتاق بدون نرده خارج شوید.


سخن پایانی در ارتباط با نصب حفاظ پنجره دوجداره


در این مقاله درباره اهمیت نصب حفاظ پنجره دوجداره برای امنیت ساختمان ها و همچنین اهمیت نصب درست، صحبت کردیم. به تفاوت های پنجره های قدیمی و امروزی و ویژگی های پنجره های امروزی اشاره کردیم. مزایای استفاده از پنجره های دوجداره را عنوان کردیم و همچنین مراحل نصب و نکات مهم هنگام نصب حفاظ پنجره دوجداره را مطرح کردیم.

اگر قصد نصب حفاظ و تعویض پنجره دوجداره را دارید و یا همچنین برای استعلام قیمت پنجره دوجداره می توانید به سایپ پرومانوین مراجعه کنید. می توانید برای اطلاعات بیشتر محصولات را با همدیگر مقایسه کرده و با کارشناسان خبره در این کار مشورت های لازم را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *