حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

بعد از نصب پنجره ها، بهترین کار، ایمن سازی پنجره منازل و ساختمان ها است. پنجره های upvc و آلومینیومی از قدرت بالایی در برابر آسیب و فشار برخوردار است ولی برای اطمینان بهتر می توانید از انواع حفاظ استفاده نمایید. در این مقاله به اهیمت ایمن سازی پنجره ها و نحوه ایمن سازی آنها می پردازیم.

ایمن سازی پنجره چیست؟

 

ایمن سازی پنجره ها از ورود سارقان جلوگیری می کند. برای طبقات همکف و اول ضروری است با استفاده از روش های مختلفی پنجره های خود را ایمن کنند.

یکی از راه های ایمن سازی استفاده از حفاظ های امنیتی، شیشه های نشکن و غیره است. در ادامه سعی می کنیم به صورت مفصل در مورد راه های مختلف برای ایمنی پنجره های دوجداره صحبت کنیم.

در ابتدا باید پنجره دوجداره خود را خریداری کرده سپس از شیشه مناسبی برای آن استفاده نمایید. در ادامه قبل از سکونت به فکر ایمن‌سازی پنجره واحد خود باشید.

اهمیت ایمن سازی پنجره ها

 

پنجره ها باعث زیبایی منازل می‌شود اما امنیت پنجره بسیار مهم بوده و طوری باید امنیت پنجره را حفظ کنیم که هم زیبایی پنجره حفظ شده و هم از ورود سارقان جلوگیری نمایید. شیشه های دوجداره نشکن در انواع مختلف تولید می‌شود که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.

سارقان از هر روشی به واحد ساختمانی تجاوز می نمایند. برای جلوگیری از این تار باید اقدامات لازم را انجام دهید تا امنیت پنجره ها حفظ شود. حفاظ ها دارای انواع مختلفی بوده و برخی دارای قفل و برخی دارای نرده هستند. باید با توجه به محل سکونت خود از بهترین روش ایمن سازی پنجره ها استفاده نمایید.

اهمیت ایمن سازی پنجره ها
اهمیت ایمن سازی پنجره ها

 

راه های مختلف برای ایمن سازی پنجره ها

 

متداول ترین روش و ایمن سازی پنجره ، استفاده از محافظ میله ای پنجره بوده که علاوه بر حفاظت از منازل، زیبایی خاصی به پنجره شما ارائه می کند.

نصب میله های حفاظتی مقرون به صرفه بوده و در انواع متریال فلزی، استیلی و غیره بر حسب محل زندگی شما و زیبایی آن تعیین می شود.

برای حفاظت بیشتر پیشنهاد می کنیم نوع فلزی و آهنی حفاظ پنجره را خریداری نمایید.و یا اینکه اقدام به تعویض پنجره دو جداره نمایید.

قفل امنیتی

 

می توانید برای ایمن سازی پنجره ها از قفل های اضافی به جای میله استفاده نمایید. پنجره ها از داخل دارای قفل بوده که در صورت چرخاندن باز و بسته می شود و برای آسان تر شدن باز و بسته کردن پنجره از اهرم استفاده منی شود.

می توانید قفل اضافه اتصال کرده و همچنین امکان اتصال به سیستم مرکزی خانه وجود دارد که بتوانید بصورت خودکار قفل پنجره خود را باز و بسته نمایید. برای مشاهده تجهیزات ایمنی پنجره ها به فروشگاه سایت پرومانوین مراجعه نمایید.

راه های ایمن سازی پنجره ها
راه های ایمن سازی پنجره ها

 

شیشه نشکن

 

پنجره ها مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. اما اگر ضربه بیش از حد وارد شود، باعث خرد شدن پنجره می شود. برای ایمن سازی پنجره ها می توانید از شیشه های نشکن استفاده نمایید که ضربه شدید را بی اثر می کند و از خرد شدن شیشه جلوگیری می کند.

عمر این پنجره ها بسیار بالا بوده و می توانید در اندازه های مختلفی خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که قفل امنیتی حفاظ پنجره ها هر کدام دارای کاربرد خاصی هستند.و در مناطق مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلم امنیتی چیست؟

 

یکی از راه های مقرون به صرفه برای جلوگیری از ورود سارقان به منزل، استفاده از فیلم امنیتی پنجره بوده که با نصب فیلم سارقان نمی توانند از طریق خرد کردن شیشه وارد منازل شما شوند.

استفاده از فیلم ها برای حفظ امنیت درب و پنجره بسیار مقرون به صرفه می باشد. و می توانید در صورت عدم رضایت از امنیت، فیلم را جدا سازی نمایید. می توان فیلم ایمن سازی پنجره ها را در اندازه های مختلف ای برش داده و با چسب مخصوصی نصب نمایید.

در نظر داشته باشید که برخی افراد از روش های دوگانه یا سه گانه برای امنیت بیشتر استفاده می کند. به عنوان مثال می توانیم به استفاده از فیلم و قفل امنیت اشاره نماییم. سعی کنید با توجه به نیاز خود و پیشنهاد کارشناس نصب از حفاظ امنیتی مناسبی استفاده نمایید.

جمع بندی در ارتباط با راه های ایمن سازی پنجره ها

 

در این مقاله به راه های مختلف برای ایمن سازی پنجره ها پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع پنجره دوجداره و ابزارهای نصب حفاظ برای پنجره و همچنین اطلاع از قیمت،می‌توانید با کارشناسان سایت پرومانوین در ارتباط باشید. همچنین محصولات شرکت در سایت پرومانوین و نمایندگی های شرکت قابل مشاهده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *