حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره های دوجداره هافمن قیمت های متفاوتی دارند که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند، بنابراین قیمت ها بسیار متنوع است. برای برآورد قیمت و هزینه تعویض پنجره دو جداره هافمن تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هزینه تعویض پنجره دو جداره هافمن

قیمت و هزینه تعویض پنجره دو جداره هافمن

قیمت پنجره دوجداره هافمن بستگی به موقعیت ساختمان و ترجیح مشتری دارد. به عبارت دیگر در تعیین قیمت شیشه دوجداره هافمن فاکتورهای متعددی باید در نظر گرفته شود.

در نتیجه برای اطلاع از قیمت دقیق پنجره های دوجداره هافمن، این پروژه نیاز به بررسی دقیق کارشناسان، اندازه گیری دقیق پنجره ها و در نظر گرفتن ترجیحات و نظرات مشتریان دارد و به شما اطلاع داده خواهد شد.

اما در صورت نیاز می توانید با اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره اطلاعات دقیقی از قیمت پنجره دوجداره هافمن بدست آورید و با مجموعه ماهان ارتباط برقرار کنید.

 

استعلام هزینه تعویض پنجره دو جداره هافمن

قیمت پنجره دوجداره را می توانید به صورت آنلاین اسعلام بگیرید و یا اینکه به صورت تلفنی مشاوره دریافت کنید، اما باید بگوییم قیمت اعلام شده کمی بالا است. قیمت شیشه دوجداره بسیار متفاوت است

و مانند جنس پروفیل، اندازه دقیق پنجره، تعداد دهانه، جنس و ضخامت شیشه، برند پروفیل، نوع اتصالات استفاده شده، هزینه ارسال، ضخامت شیشه و … بستگی به عوامل مختلفی دارد.در صورت تمایل به اطلاع از قیمت دقیق پنجره دوجداره می بایست کارشناسان مربوطه از پروژه بازدید نمایند.هزینه تعویض پنجره دو جداره هافمن

پنجره دوجداره هافمن

پنجره های دوجداره نسل جدیدی از پنجره ها هستند که در ساختمان های امروزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع پنجره ها دارای مزایای زیادی هستند و از چهارچوب و شیشه دو جداره تشکیل شده اند.

همچنین برای جلوگیری از صدا و عایق شدن این نوع پنجره ها بین دو شیشه گاز پر می شود. پنجره های دوجداره قیمت بیشتری نسبت به پنجره های قدیمی دارند، اما مزایای آن به قدری زیاد است که در هر شرایطی می توان آنها را به صرفه خرید. همچنین پنجره های دو جداره بسیار متنوع تر از پنجره های ساده هستند.

 

انواع پنجره دوجداره هافمن

شیشه دوجداره به سه شکل آلومینیومی، پی وی سی و چوبی موجود است. همچنین دو نوع رایج پنجره آلومینیومی وجود دارد:

معمولی و ترمال بریک، پنجره ترمال بریک به دلیل وجود نوار پلی آمید یک پنجره عایق عالی است که نقاط ضعف پنجره های آلومینیومی را از بین می برد. پنجره های پی وی سی نیز با پروفیل پی وی سی ساخته می شوند.

این نوع پروفیل مزایای زیادی دارد و بسیار متنوع است. پنجره های چوبی یکی دیگر از انواع شیشه های دو جداره هستند.

با این حال، پنجره های دوجداره بسیار گرانتر از دو نوع دیگر هستند، بنابراین امروزه استفاده از آنها به صرفه نیست.

اما این نوع پنجره برای مکان های خاص با فضاهای سنتی تر بسیار زیباست. بسته به بودجه و نیاز خود می توانید یکی از این انواع را خریداری کنید.

 

پنجره دوجداره هافمن چیست؟

شیشه دوجداره را می توان با پروفیل برند هافمن که برند پروفیل پی وی سی میباشد تولید کرد. به همین دلیل به این نوع پنجره دوجداره، پنجره دوجداره هافمن می گویند.

این پروفیل دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و تمامی استانداردهای بین المللی را رعایت می کند. بهترین مواد اولیه برای شیشه های دوجداره توسط هافمن استفاده می شود

و با استفاده از اشکال جدید و دستگاه ها و سیستم های پیشرفته ساخته می شود. در نتیجه این پروفایل یکی از بهترین پروفیل ها بوده و در ایران از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

 

چه نکاتی در هنگام تولید پنجره دوجداره هافمن دارای اهمیت است؟

زمانی که این نوع پنجره را ایجاد ساخته می شود، تست های مختلفی در چند مرحله را روی آن انجام می دهند. این تست ها شامل تست ضربه، دما و تست های دیگر است.

در نتیجه محصولات تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین از پیشرفته ترین ماشین ها و ابزارهای دنیا برای ایجاد این نوع پنجره ها استفاده می کند. اینها عمدتاً ماشین های اتریشی هستند.

علاوه بر این، سازندگان این نوع پنجره ها تست های مختلفی را برای اطمینان از عدم تغییر شکل و رنگ پروفیل UPVC انجام داده اند و اطمینان حاصل می کنند که پنجره های دوجداره هافمن در شرایط مختلف آب و هوایی مشکلی ندارند.

 

تست های تولید پنجره هافمن

هزینه تعویض پنجره دو جداره هافمن

هزینه تعویض پنجره دو جداره هافمن در پرومانوین را از طریق سایت به صورت آنلاین می توناید به دست بیاورید و با مقایسه قیمت ها و دریافت مشاوره بهترین انتخاب را با حداقل هزینه ها داشته باشید.

 

مقالات مرتبط:

پنجره هافمن 

ارزان ترین پنجره دو جداره

بهترین مارک پنجره دو جداره چیست؟

قیمت محصولات هافمن در پرومانوین

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *