حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قیمت پنجره دوجداره 1402، به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مقاله درباره آن صحبت خواهیم کرد. گروه پرومانوین با تولید و عرضه بهترین درب و پنجره های 1402 با کیفیت بسیار بالا، افتخار دارد که در خدمت شما عزیزان باشد. در مورد قیمت می‌توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.

قیمت پنجره دوجداره 1402
قیمت پنجره دوجداره 1402

 

قیمت درب و پنجره دوجداره 

 

درب و پنجره دوجداره در طرح ها و ابعاد و بازشوهای مختلف تولید و عرضه می‌شوند و افتخار ما هم در همین امر می‌باشد.‌ طیف های رنگی زیادی برای این پنجره ها وجود دارد و با توجه به دکوراسیون منزل می‌توان بهترین رنگ را انتخاب نمود.‌

تمام کسانی که می دانند پنجره دوجداره چیست، مهم ترین دلیل استفاده از آن را جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی می دانند. همان گونه که همه می‌دانید بیشتر انرژی از طریق پنجره ها خارج می‌شود و به هدر می‌رود.

از این رو با استفاده از این پنجره ها هم می‌توان جلوی اتلاف انرژی را گرفت و هم برای ورود و خروج هوای سرد و گرم یک عایق بسیار خوب به وجود آورد. به این صورت بسیاری از هزینه ها نیز کاهش می‌یابد.

هنگامی‌که سر و صدای بیرون یا گرد و خاک موجود در هوا شما را آزار می‌دهد، این پنجره ها به کمک شما می‌آیند. جنس یو پی وی سی این پنجره ها در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و در عین حال سبک و مستحکم هستند.

شما در هر منطقه جغرافیایی و با هر آب و هوایی می‌توانید این پنجره ها را مورد استفاده قرار دهید. همچنین می‌توانید پنجره های قدیمی‌ خود را تعویض نموده و پنجره دوجداره را جایگزین نمایید.

پنجره دوجداره 1402
قیمت پنجره دوجداره 1402

ساختار شیشه ها در پنجره دوجداره

شیشه ها در پنجره دو‌جداره به گونه ای ساخته می‌شوند که در فضای بین دو‌ لایه شیشه از یک گاز بی اثر مثل آرگون استفاده می‌کنند. همین گاز خاصیت عایق بودن دارد و جلوی سرما، گرما، سر و صدا و گرد و خاک را می‌گیرد.‌ این پنجره ها با ساختاری ساده اما عملکردی بسیار کارآمد جای خود را در صنعت ساختمان سازی باز کرده اند و کمتر ساختمانی است که از این پنجره ها استفاده نکند‌.

استعلام قیمت پنجره دوجداره 1402

قیمت پنجره دوجداره

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره 1402

گفتنی است که پنجره دوجداره در مدل های مختلف تولید می‌شود. از این رو قیمت پنجره دوجداره 1402 متفاوت بوده و شما با توجه به نوع نیاز و بودجه می‌توانید انتخاب و خریداری نمایید. برند پروفیل از جمله مواردی است که تاثیر مستقیم بر قیمت دارد.

به عنوان مثال برندهایی مثل وین تک و هافمن از کارآمدترین و بهترین مارک های درب و پنجره هستند و‌ به دلیل کیفیت بالا گران تر از سایر برندها می‌باشند.

نوع شیشه نیز بسیار مهم است. مسئله مهم دیگر تعداد لایه ها می‌باشد. به عنوان مثال پنجره های سه جداره نسبت به دوجداره قیمت بیشتری دارند. متراژ پنجره و همچنین تعداد لنگه های آن نیز قیمت را تحت تاثیر می‌گذارند. وجود کتیبه و بازشوی این پنجره ها نیز در امر قیمت گذاری مهم می‌باشند.

پنجره 1402
پنجره 1402

 

چگونه می‌توان قیمت پنجره دوجداره را محاسبه نمود؟

هنگام خرید و سفارش پنجره دوجداره و برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره 1402، باید موارد گوناگون در نظر گرفته شوند. ابعاد و اندازه پنجره ها را باید به دقت مورد بررسی قرار داد و میزان پروفیل مصرفی را مشخص نمود. مقدار شیشه های مورد نیاز و تعداد لایه ها را باید در نظر گرفت.

از فاکتورهای مهم دیگر نوع ابزار و یراق آلات مورد استفاده است که تاثیر مستقیم بر قیمت دارند. باید تعداد باز شوها و همچنین مدل آن نیز مشخص شود. اگر در بحث تعویض با پنجره های قدیمی‌ باشیم که باید نوع قاب پنجره و پروفیل آن مشخص شده و قیمت گذاری شود‌. با احتساب این موارد و فاکتور ها و با توجه به قیمت روز می‌توان هزینه را برای مشتری مشخص نمود.

بیشتر بخوانید: انواع مارک پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره های یو پی وی سی 1402
قیمت پنجره های یو پی وی سی 1402

 

آیا هزینه کردن برای پنجره های دوجداره به صرفه است؟

با توجه به قیمت پنجره دوجداره 1402 برخی اعتقاد دارند که این هزینه ها زیاد است و نمی‌تواند به صرفه باشد. اما اگر کارایی این پنجره ها را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که در طولانی مدت این هزینه نه تنها اصراف نیست بلکه سرمایه گذاری به حساب می‌آید. این پنجره ها عمری بسیار طولانی دارند و نیاز به تعمیر و تعویض و نگهداری مشکلی ندارند.

در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می‌شود چرا که عایقی بسیار قوی هستند و از خروج و هدر رفت آن جلوگیری نی نمایند‌. سر و صدا از آن ها عبور نمی‌کند و آرامش در خانه و ساختمان حکم فرما می‌شود.

گرد و خاک جایی در ساختمان ندارند و می‌توانید با خیال راحت نفس بکشید. این امر مخصوصا در شهرهای بزرگ و آلوده بسیار حائز اهمیت می‌باشد. از این رو این هزینه ها در مقابل کارایی پنجره های دوجداره اصلا حرفی برای گفتن ندارند.

اما این نکته را یادآور شویم که حتما از شرکت ها و تولید کنندگان معتبر خریداری نمایید. گروه ما با افتخار سال ها در این امر فعالیت دارد و آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

 

سخن پایانی در ارتباط با قیمت پنجره دوجداره 1402

با خرید پنجره دوجداره از سایت پرومانوین با اطمینان کامل می‌توانید زمستان و تابستان های عالی را سپری کنید. چرا که ما از بهترین برندهای روز ایران و دنیا حرف می‌زنیم. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره 1402 می‌توانید با واحد فروش ارتباط داشته باشید و راهنمایی شوید.