حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

مزایای پنجره کشویی هافمن مزایای پنجره کشویی هافمن به گونه ای است که صاحبان منازل و ساختمان ها را شگفت زده خواهد کرد. از زیبایی چشمگیر تا جلوگیری از هدر رفت انرژی و سایر مزایا، این پنجره را بسیار محبوب ساخته است. از این رو و بنا بر استقبال شما از این مدل پنجره، سایت پروما نوین بر آن شده است که مزایای آن را به نگارش در آورده و به شما تقدیم نماید.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

مزایای پنجره کشویی هافمن

آیا با پنجره های دو‌ جداره و کشویی آشنایی دارید؟

در گذشته پنجره ها قابلیت و زیبایی امروزه را نداشتند و از این رو زیاد مورد توجه نبودند. اما امروزه درب و پنجره ها در صنعت ساختمان سازی نقش ویژه ای دارند. در دکوراسیون داخلی به سبک مینیمالیستی درب و پنجره های دو جداره جایگاه ویژه ای دارند. مدل های بسیار متنوعی از آن ها در بازار موجود است و شما با توجه به مدل ساختمان و سلیقه شخصی می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. مزایای پنجره کشویی هافمن نیز در این مقاله برای شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت. طراحان و معماران از فضاهای ساختمان ها مخصوصا مکان های کوچکتر نهایت استفاده را خواهند کرد. پنجره های معمولی هنگام باز و بسته شدن فضای زیادی را اشغال می کنند. بر همین اساس و‌ به دلایل دیگری که در ادامه توضیح خواهیم داد، بسیاری از افراد پنجره های کشویی یا همان ریلی را بر می گزینند.

خصوصیات ظاهری پنجره های کشویی هافمن

قبل از بررسی مزایای پنجره کشویی هافمن بهتر است درباره‌ی ظاهر و‌ جنس و دیگر ویژگی های این پنجره صحبت کنیم. این پنجره ها از آلیاژهای مختلفی ساخته می شوند و در مدل های دو و سه جداره موجود هستند. پنجره های کشویی به صورت تک ریلی و دو‌ ریلی تولید می شوند. همان گونه که مشخص است پنجره های تک ریلی به یک سمت باز و بسته می شوند اما در مدل های دو ریلی امکان باز شدن از دو سمت وجود دارد. نکته این است که در پنجره های تک ریلی عایق بندی به نحوه بهتری صورت می گیرد. هنگام خرید به این نکته توجه کنید که نوع بدنه عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد و بهترین نمونه upvc است. مقاومت و استحکام این مدل، باعث طول عمر بالای آن ها است.

خصوصیات پنجره دوجداره هافمن

آیا مزایای پنجره کشویی هافمن را می دانید؟

از آن جایی که درب و پنجره ها در منازل و دیگر ساختمان ها راه عبور هوا و گرد و خاک هستند، آشنایی با مزایای پنجره کشویی هافمن امری بدیهی است. پنجره های قدیمی حتی در مواقعی که بسته باشند نیز گرد و خاک و آلودگی را به ساختمان راه می دهند‌. انرژی گرمایشی و سرمایشی نیز به راحتی از ساختمان خارج خواهد شد. از این رو‌ با انتخاب پنجره های کشویی و دو جداره با این مشکل مبارزه می کنید.‌ علاوه بر عایق بودن فضای کمی نیز اشغال می کنند و موقع باز شدن مزاحمتی ایجاد نمی کنند.‌ اما این نکته را هم بگوییم که نسبت به نمونه های لولایی عایق کمتری دارند. اما در ادامه برخی از مزایای این مدل پنجره را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

راحت باز و بسته شدن از مزایای پنجره کشویی

از مزایای پنجره کشویی هافمن می توان راحت باز و بسته شدن آن ها را نام برد. پنجره های لولایی هنگام باز شدن با دیوار حالت عمودی پیدا می کنند و فضای زیادی برای باز شدن نیاز دارند. اما نمونه های کشویی و ریلی سر جای خود حرکت می کنند و باز می شوند. از این رو برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

ظاهر زیبا ‌و چشم‌نواز پنجره های کشویی

امروزه دکوراسیون داخلی تغییرات اساسی پیدا کرده است. اکثر افراد به سمت دکوراسیون مینیمال روی آورده اند. درب و پنجره نیز از عناصر مهم در دکوراسیون به شمار می روند. به همین دلیل از نظر کیفیت و زیبایی ارتقا یافته اند و برای دکوراسیون مدرن طراحی می شوند.

کارایی راحت پنجره های کشویی

حتما با این مسئله مواجه شده اید که هنگام باز کردن پنجره ها، پرده ها را شما را به درد سر می اندازند. یکی از مزایای پنجره کشویی هافمن این است که زمان باز شدن هیچ‌گونه مزاحمتی از نظر پرده ندارند.

بهره وری انرژی از مهم ترین مزایای پنجره کشویی هافمن

شیشه های مدرن و با کیفیت در پنجره های کشویی و دو جداره با عایق بندی خوب، آن ها را به ابزاری کم مصرف و مفید تبدیل ساخته است. استفاده از این پنجره ها مصرف انرژی را کاهش می دهد و همچنین جلوی گرد و خاک و آلودگی را می گیرند. سر و صدای بیرون که اصولا مزاحم های همیشگی برای ما هستند، با این پنجره ها از بین می روند.

تعمیر کم و نگهداری راحت تر

یکی از مزایای پنجره هافمن این است که در تولید آن قطعات کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرسودگی و خرابی کمتری دارند.

نور طبیعی از مزایای پنجره کشویی هافمن

از مزایای پنجره هافمن می توان استفاده زیاد و گسترده از شیشه را نام برد. به همین دلیل نور طبیعی زیادی برای منزل تولید می شود.

پنجره دوجداره هافمن

سخن پایانی

در این مقاله از سایت پروما نوین، مزایای پنجره کشویی برند هافمن را مورد بررسی قرار دادیم. سازگاری این نمونه از درب و پنجره با دکوراسیون مدرن، آن را بسیار محبوب ساخته است. اگر در این زمینه سوالی ذهن شما را مشغول ساخته است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *