حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

 

پنجره دو‌جداره طرح دار شیشه های تزئینی زیبایی دارند و به دکوراسیون ساختمان جلوه خاصی می دهند‌. در گروه پرومانوین تلاش بر این است که طبق سلیقه و طرح مورد نظر مشتریان عزیز، محصول مورد نظر را طراحی و تولید نماییم. برای آشنایی شما با این مدل پنجره های دوجداره این مطالب را آماده و در دسترس شما عزیزان قرار خواهیم داد.

پنجره دوجداره طرح دار با شیشه های تزئینی

شیشه های تزئینی برای ساخت پنجره دوجداره طرح دار مورد استفاده قرار می گیرد و نمای ساختمان و طراحی داخلی را بسیار جلوه می بخشد. قابل ذکر است که این شیشه های طرح دار را می توان بر روی درب و پنجره های دو‌جداره و همچنین مدل های آلومینیومی و آهنی و چوبی نصب نمود. در ساخت این شیشه های دوجداره طرح دار از شبکه های تزئینی استفاده شده است. این شبکه ها ساختار پروفیل یو‌ پی وی سی دارند‌.

پنجره دو جداره طرح دار

شیشه های دوجداره طرح دار

امروزه از شیشه های دوجداره در تولید پنجره ها استفاده می شود‌. برای این کار دو یا سه لایه از شیشه را به موازات هم قرار می دهند که فاصله ای بین آن ها وجود دارد. این فاصله را با گاز بی اثر آرگون پر می کنند.

این گاز عایق بسیار خوبی به حساب می آید که فایده های زیادی دارد. شیشه را در قاب پروفیل یا آلومینیومی قرار می دهند. با روش درزگیری ادامه کار را انجام می دهند. بعد از درزگیری، این شیشه ها درصد عایق بودن را بسیار افزایش می دهند و تقریبا تا حدود صد در صد جلوی ورود و خروج هوای گرم و سرد را به داخل و خارج می گیرند.

همچنین مانع ورود سر و صدای بیرون به داخل ساختمان خواهند شد و آرامش را به ارمغان می آورند. شیشه های دو جداره با این لایه های عایق به میزان چشمگیری از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و هزینه را کاهش می دهند. یکی دیگر از مزایای این شیشه ها افزایش امنیت می باشد.

گفتنی است که این شیشه ها به راحتی نمی شکنند و از این رو امنیت را به میزان زیادی افرایش می دهند. با این شیشه ها احتمال وقوع سرقت خیلی پایین می آید. همچنین قفل این پنجره های دوجداره طرح دار نیز بسیار ایمنی هستند. مقاومت این پنجره ها در مقابل زلزله نیز بسیار زیاد است و شیشه ها خرد نمی شوند.

عمر این شیشه ها به نسبت نمونه های قدیمی بسیار بیشتر است و نیاز به تعویض و تعمیر ندارند و به راحتی تمیز می شوند. نکته جالب این جا است که با این شیشه ها می توان پنجره دوجداره طرح دار تولید نمود‌ و زیبایی دو چندانی به ساختمان داد.

پنجره دوجداره طرح دار با شیشه های مقاوم

گاهی برای انتخاب پنجره های دوجداره طرح دار، مشتریان این شکایت را دارند که چرا تمام مدل ها ساده هستند. برخی علاقه دارند که در منزل خود از پنجره‌ دوجداره طرح دار استفاده نمایند‌. این نوید را می توان داد که در تولید پنجره های دوجداره از شیشه های طرح دار نیز استفاده خواهد شد. در این قسمت چند مدل از این شیشه ها را معرفی می کنیم.

پنجره دو جداره طرح دار با شیشه های مقاوم

تولید پنجره دوجداره طرح دار با شیشه های دکوراتیو چاپی

به جرات می توان گفت که این شیشه ها بسیار پر طرفدار و پر مصرف هستند. قبلا از شیشه های رنگی به میزان زیادی استفاده می شد. اکنون شیشه های دکوراتیو محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و دلیل آن قابلیت و انعطاف آن ها در طراحی و نقش پذیری می باشد.

گفتنی است که هر طرح و نقشی را که مشتری علاقه داشته باشد می توان روی شیشه ها چاپ نمود. از این رو بعضی از افراد تمایل دارند که طرح خاصی که مورد نظرشان است را روی شیشه چاپ کنند.

حتی برخی از برندها، ادارات دولتی و سازمان های خصوصی، شرکت های تجاری و کارخانه ها آرم و‌ نشانه برند خود را بر روی شیشه ها چاپ می نمایند. این کار را برای جاهای مختلف ساختمان و حتی بر روی پارتیشن ها انجام می دهند.

در ساختمان های مسکونی می توان از این ایده برای آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک، حمام و سرویس بهداشتی استفاده نمود. حتی در بسیاری از فروشگاه های بزرگ برای نشان دادن برندهای مختلف از این کار بهره می برند.

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره دوجداره

پنجره دوجداره طرح دار
پنجره دوجداره طرح دار

شیشه های دوجداره با طرح سنتی

در طراحی این شیشه ها از آینه های رنگی یا معمولی استفاده می شود. در ساختمان های قدیمی این ایده را به وفور به کار می بردند. طراحی و معماری داخلی در ساختمان های قدیمی بسیار جذاب و زیبا هستند.

امروزه نیز افراد زیادی این ذوق و سلیقه را به کار می برند و در ساختمان های جدید و مدرن خود از این شیشه ها استفاده می کنند. از این رو در ساختمان سازی مدرن نیز می توان از پنجره دوجداره طرح دار بهترین استفاده ها را کرد.

سخن پایانی در ارتباط با پنجره دوجداره طرح دار

در سایت پرومانوین شما شاهد تکنولوژی و هنر در کنار هم خواهید بود. اگر تمایل دارید که در دکوراسیون منزل خود از  پنجره دوجداره طرح دار استفاده نمایید، می توانید با مشاوران و طراحان ما صحبت کنید و تصمیم بگیرید.