حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دو جداره رفلکس خیلی از افرادی که می خواهند خانه های جدید بسازند و طراحی خانه را خودشان انجام می ‌دهند، قطعاً به سراغ استفاده از پنجره دو جداره می روند؛ زیرا این پنجره ها بیش از هر زمان دیگری کاربرد دارد و مزایای زیادی دارد که شما را مجاب می کند تا هزینه بیشتری پرداخت کنید که یک پنجره با کیفیت دوجداره داشته باشید.

در بین این پنجره ها پنجره دو جداره رفلکس هم زیاد مورد توجه قرار گرفته است که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد تا اگر خواستید، از این پنجره ها استفاده کنید.

پنجره دوجداره رفلکس
پنجره دو جداره رفلکس

پنجره دو جداره رفلکس چیست؟

قبل از صحبت کردن در مورد مزایا و ویژگی هر پنجره، باید اول آن را برایتان به طور دقیق تعریف کنیم. منظور از پنجره دو جداره رفلکس یعنی این که شیشه آن پنجره، رفلکس  است. شیشه رفلکس  هم یکی از پرفروش ترین شیشه هاست که به گونه ای طراحی شده تا حریم خصوصی افراد را حفظ کند.

یعنی اگر شما هم هیچ پرده ای نصب نکرده باشید، باز هم در طول روز و زیر نور خورشید، کسی نمی تواند به داخل منزل دید داشته باشد و در واقع به نوعی در دسته بندی شیشه مات قرار می گیرد.

شیشه رفلکس دو جداره یا شیشه ای که داخل پنجره دو جداره رفلکس  قرار گرفته شده، از دو لایه تشکیل شده که شفاف است. این شیشه ها ضخیم هستند؛ اما ضخامت آنها وابسته به نوع پروفیلی که در آن به کار رفته شده است، می تواند متفاوت باشد و از طرفی با توجه به کاربردی هم که دارند، رنگ آن ها متفاوت است.

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره دو جداره

پنجره دوجداره رفلکس
پنجره دوجداره رفلکس

ویژگی این پنجره ها چیست؟

زمانی که شما پنجره دو جداره رفلکس را از بیرون می بینید، با ظاهر شفاف آن مواجه می شوید اما زمانی که از داخل منزل آن را نگاه می کنید، انگار جلوی آینه ایستاده اید. وقتی که شب می شود، این شیشه ها از داخل حالت آینه ای پیدا می کنند و دیگر از بیرون هیچکس نمی تواند شما را ببیند؛ اما در طول روز قضیه کاملا متفاوت است.

یکی دیگر از ویژگی ها در مورد این شیشه ها این است که بخش زیادی از طیف های مختلف نور را بازتاب می دهد و تاثیر زیادی در کنترل ورود و خروج نور دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دو جداره

انواع شیشه های رفلکس  کدام هستند؟

پنجره دوجداره رفلکس  شیشه های متنوعی دارند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

شیشه رفلکس آینه ای

رایج ترین نوع، شیشه رفلکس آیینه ای یا نقره‌ای است که خاصیت بازتابندگی بیشتری دارد، نمای زیباتری را در ساختمان ایجاد می کند و حریم خصوصی داخل خانه را حفظ می کند.

شیشه سوپر سیلور

پنجره دو جداره رفلکس  با شیشه سوپر سیلور هم یک نوع شیشه رفلکس است.‌ در فضا هایی که نور کم باشد، عملکرد خوبی از خودش نشان می‌ دهد و باعث می شود تا حداکثر نور را متمرکز کند و ۱۰۰ درصد آن به داخل خانه فرستاده شود.

شیشه آینه ای به رنگ طلایی

اگر ساختمانی که در حال ساختنش هستید، نمایی به رنگ قهوه‌ای یا کرم دارد و از طرح چوب در آن استفاده کرده اید، بدانید که پنجره دو جداره رفلکس با شیشه طلایی گزینه مناسبی برای شماست که قطعا هر خانه ای با این نما را خیلی جذاب خواهد کرد.

شیشه رفلکس دو جداره

پنجره دوجداره رفلکس در ساختمان های نوساز، امروزه بیش از هر زمان دیگری استفاده می شود، نور و گرما را به حد متعادل عبور می دهد و ضخامت بالایی نسبت به همه موارد قبلی دارد؛ البته شما می توانید شیشه دوجداره آن را در پنجره تک جداره هم استفاده کنید اما اگر هر دو مورد را دوجداره انتخاب کنید، یعنی هم پنجره دوجداره و هم شیشه دوجداره است و قطعا کارایی بهتری خواهد داشت.

پنجره دوجداره رفلکس

مزایای پنجره های دو جداره رفلکس  چیست؟

اگر شما هم تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید از شیشه رفلکس برای پنجره دو جداره استفاده کنید، بدانید که مزیت های آن شامل موارد زیر است:

پنجره دوجداره رفلکس

کلام آخر

اکنون با مطالعه این مقاله؛ اطلاعات کافی به دست آوردید و متوجه شدید که پنجره دو جداره رفلکس  چگونه است و در نتیجه راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که از آن استفاده کنید یا خیر. سایت پرومانوین هم بهترین عرضه کننده این نوع پنجره است.