حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

چرا پروفیل های سی فور دارای بیشترین تقاضا در بازار است؟ پروفیل های سی فور امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و به دلایل زیادی مورد استقبال قرار گرفته است. شما در سایت پروما نوین و با مطالعه مقاله هایی در مورد پروفیل سی فور می توانید اطلاعات بیشتری راجع به این پروفیل ها کسب نمایید. هر گونه سوالی دارید، با مشاوران ما در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ آن را دریافت دارید.

پروفیل های سی فور در یک نگاه

پروفیل های سی فور به صورت رنگی هستند که مغز سفید دارند و با روکش های خاصی پوشیده شده‌ اند. این روکش ها در رنگ‌ های متالیک و متنوعی وجود دارند. هر کدام از این رنگ‌ ها را می توانید با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید و بهترین جلوه را به ساختمان خود هدیه بدهید. رنگ‌ های شامپاینی، مشکی، نقره ای و طرح چوب را می توان از این پروفیل ها در بازار مشاهده نمود.

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره دو جداره

استعلام قیمت پنجره دوجداره

چرا پروفیل های سی فور بیشترین تقاضا را دارد؟

در مراحل ساخت این پروفیل ها آزمایش های متعددی انجام می گیرد. ازنظر آب و هوایی نیز تحت تست هایی قرار گرفته اند. این پروفیل ها برای ساخت درب و پنجره های دو جداره بسیار مناسب هستند و با طراحی زیبا و رنگ های متنوع و خاص زیبایی بسیاری به ساختمان می دهند. ثبات رنگ این پروفیل ها نیز مورد آزمایش قرار گرفته و در تست های سازمان ملی استاندارد ایران مورد قبول واقع شده است.

این آزمایشات حتی در استان های کویری ایران و تحت نور شدید خورشید نیز انجام شده اند. تکنولوژی مورد استفاده در ساخت پروفیل های سی فور، نانو و هات ملت بوده که جدیدترین تکنولوژی به حساب می آیند. این پروفیل ها تحت استانداردهای ملی و بین‌المللی و تحت دانش های به روز صنعت پلیمر تولید می شوند. ثبات رنگ آن‌ ها کاملا تضمینی می باشد و ضمانت نامه را نیز به مشتری می دهند. این پروفیل های خاص برای تولید درب و پنجره های باز شو بهترین گزینه به شمار می روند.

با این کار کمترین هدر رفت انرژی را خواهید داشت، نهایت عایق بندی در برابر سرما و گرما با این پروفیل ها به دست می آید. همچنین صدا و گرد و غبار با این پروفیل ها اصلا به داخل راه پیدا نمی کند و آرامش و سکوت و همچنین هوای پاک را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دو جداره

چرا پروفیل های سی فور بیشترین تقاضا را دارد؟

دلایل مهم برای پر تقاضا بودن پروفیل های سی فور

 

دلایل زیادی را می توان برای پر تقاضا بودن پروفیل های سی فور بیان نمود. در قسمت قبل تعدادی از مزایای این پروفیل ها را عنوان نمودیم. این پروفیل ها برای درب و پنجره های تک ریل بسیار مناسب هستند. باز و بسته شدن درب و پنجره های تولید شده با پروفیل های سی فور بسیار راحت و به سهولت انجام خواهد شد. حتی گزینه مناسبی برای تولید درب و پنجره های کشویی به حساب می آیند و در فضاهای کوچک می توان از آن ها استفاده نمود.

همه می دانید که درب و پنجره ها در معماری ساختمان ها بسیار اهمیت دارند و باید نگاه ویژه ای به آن ها داشت. هم از لحاظ نور و عایق بودن و هم از لحاظ زیبایی باید درب و پنجره های استاندارد و مناسب را به کار برد. کیفیت، زیبایی، نوآوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا همگی باید در ساخت پنجره ها مورد استفاده قرار بگیرد.

این پروفیل های خاص احتیاجی به رنگ آمیزی ندارند و همیشه رنگ زیبای آن ها ثابت می ماند. هزینه تولید آن ها پایین بوده و می توان آن ها را راحت تر خریداری نمود. عایق بندی زیاد و عدم پوسیدگی در برابر رطوبت زیاد، آن‌ ها را برای انواع آب و‌ هوا و موقعیت های مختلف جغرافیایی مناسب می سازد.

در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت زیادی دارند و اصلا تغییر رنگ نمی دهند. این ویژگی های خاص باعث شده تقاضا برای این پروفیل های سی فور در بازار زیاد باشد و طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند. در ادامه می توانید برتری های دیگری نیز از این پروفیل ها را مطالعه نمایید.

چرا پروفیل های سی فور بیشترین تقاضا را دارد؟

برتری های دیگر پروفیل های سی فور

همان گونه که توضیح داده شد پروفیل های سی فور تحت آزمایش های متعددی قرار گرفته است و از نظر ثبات رنگ کاملا با استانداردهای ملی و جهانی هماهنگی دارد.

نظافت آن ها بسیار راحت است و با کمی آب و صابون و دستمال می توانید به راحتی تمیز نمایید. از نظر دما و صوت و گرد و خاک عایق بسیار خوبی هستند. در مقابل آتش‌ سوزی و حرارت بالا مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهند. در برابر رطوبت و پوسبدگی نیز بسیار مقاوم هستند و عمری بسیار طولانی دارند‌.

می توان به راحتی پنجره های قدیمی را با این پروفیل ها تعویض نمود و از تمام امکانات آن استفاده کرد و صد البته نصب بسیار راحتی دارد. آب باران، باد و گرد و غبار به هیچ عنوان اجازه ورود به داخل ساختمان ندارد. تنوع در رنگ یکی از برتری های این پروفیل می باشد که همین امر زیبایی خاصی به ساختمان می دهد. در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت زیادی خواهد داشت. این دلایل شاید برای افزایش تقاضای این پروفیل در بازار کافی باشد.

بیشتر بخوانید: پنجره وین تک

چرا پروفیل های سی فور بیشترین تقاضا را دارد؟

استعلام قیمت پنجره دوجداره

سخن پایانی

پروفیل های سی فور در عصر جدید تکنولوژی طرفداران زیادی پیدا کرده چرا که با جدید ترین متدهای صنعتی ساخته خواهند شد. در سایت پروما نوین می توانید با این پروفیل بیشتر آشنا شوید و نمونه های آن را مشاهده نمایید. رنگ‌ های متنوع را می توانید ببینید و با توجه به دکوراسیون داخلی خود خریداری نمایید. با کارشناسان ما مشورت نمایید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.