حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار تفاوت چندانی ندارد. پنجره های دوجداره به ویژگی های خاصی معروف هستند که کاربرد آن برای منزل و یا محل کار یکسان است، فقط می توان با توجه به شرایط و مکان مورد استفاده با تغییر در نوع آن، بعضی از ویژگی ها را که بیشتر برایمان مهم هستند را شدت ببخشیم.

پنجره دوجداره این روزها بیش از هر زمان دیگری طرفدار پیدا کرده است. برخی از افراد به این نتیجه رسیده اند که پنجره های تک جداره دیگر جوابگو نیستند، زیرا نمی توانند عایق خوبی برای نفوذ گرما و سرما یا حتی عایق صوتی خوبی باشند و به خاطر همین به سراغ پنجره های دوجداره می روند.

در این مقاله به بررسی کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار و مزایای آن ها می پردازیم پس اگر قصد خرید پنجره دوجداره برای خانه یا محل کار را دارید با ما همراه باشید تا ببینید که آیا شما هم تمایل به استفاده از این پنجره ها دارد یا خیر.

 

کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار

 

کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار چه ویژگی هایی دارد؟

 

هنگام ساخت منازل جدید و یا نوسازی اکثر افراد تلاش خود را می کنند تا در مرحله اول همه چیز را بسنجند تا هزینه اضافی را به خود تحمیل نکنند.

یکی از مواردی که در ساخت و نوسازی بودجه قابل توجه ای را به خود اختصاص می دهد، پنجره های ساختمان هستند. پنجره نقش مهمی در زیبایی خانه و درصورت انتخاب مناسب، نقش بسزایی در آرامش و امنیت خانه یا محل کار ایفا می کنند.

لازم است توجه کنیم که چرا پنجره های تک جداره با وجود قیمت پایین تر و به نوعی اقتصادی تر بودن، جای خود را به پنجره های دوجداره داده اند؟

شاید در گذشته صداهای اطراف به شدت الان نبودند و شنیدن شان این قدر آذاردهنده نبود و یا از طرفی صرفه جویی در مصرف انرژی در نظر افراد اهمیت امروزی خود را نداشت و با مشکل سوخت همراه نبودیم؛ ولی الان صرفه جویی در انرژی دغدغه ی بسیاری از افراد است چه از نظر اهمیت انرژی و چه از نظر پایین آوردن هزینه های سوخت و قبض های انرژی.

 

به طور کلی کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار عبارتند از:

 

جلوگیری از سر و صدا

 

اگر می خواهید پنجره دوجداره را در محل کار یا در خانه نصب کنید، بدانید مهمترین وظیفه ای که این پنجره ها بر عهده دارند، این است که از سر و صدا جلوگیری می کنند؛ یعنی با وجود آنها شما می توانید از حداکثر آرامش برخوردار باشید.

به ویژه در زندگی شهری امروزی که سروصدا از همه طرف ما را احاطه کرده است و گاهی اوقات پیدا کردن مکانی به دور از شلوغی به یک رویا تبدیل شده است، تنها می توانید با استفاده از پنجره های دوجداره ارامش گم شده را به خودتان هدیه دهید.

زمانی که در بیرون از منزل یعنی داخل کوچه سر و صدای زیادی باشد، کافی است که پنجره را ببندید و دیگر متوجه صدایی از بیرون نخواهید شد؛ البته پنجره های مختلف قابلیت های متفاوتی در این زمینه دارند اما به طور کل همه پنجره های دوجداره عایق صدا هستند. این موضوع برای محل کار هم اهمیت زیادی دارد؛ حتی خیلی از افراد در مدرسه های نوساز هم از این پنجره ها استفاده می کنند تا سر و صدای بیرون وارد کلاس نشود.

 

کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار
کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار

 

مقاومت و طول عمر بالا

 

یکی دیگر از چیزهایی که باید در مورد کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار بگوییم، این است که این پنجره ها مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. اگر شما هم می خواهید پنجره ای بخرید که برایتان به اندازه یک عمر کاربرد داشته باشد، هیچ چیز بهتر از این پنجره‌ ها نیست، زیرا مقاومت بالایی از خودشان نشان می دهند و با تغییرات دمایی آسیب نمی بینند؛ همچنین ضربات هم به آنها آسیب وارد نمی کند، مگر اینکه اتفاق های ناگوار رخ بدهد.

 

صرفه جویی در انرژی

 

این روزها وظیفه همه ما این است که در انرژی صرفه جویی کنیم و در نتیجه در مورد کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار باید بگوییم که اصلی ترین وظیفه آن ها این است که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می ‌کنند.

از آنجایی که این پنجره ها چند لایه هستند، در نتیجه هوای گرم محیط خانه در فصل زمستان به بیرون نمی‌ رود و شما مجبور نیستید که بخاری یا شوفاژ را زیاد کنید.

از طرفی در فصل تابستان هم خنکی از داخل خانه بیرون نمی رود و نیاز به استفاده از کولر با درجات خیلی بالا نیست، زیرا خانه خنک می ماند و گرما هم از بیرون به داخل خانه نمی آید. این موضوع برای محل کار هم اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند از هزینه ها تا حد زیادی جلوگیری کند.

 

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره دوجداره

 

کاربرد پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره را از کجا تهیه کنیم؟

 

حال که با کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار آشنا شدید، احتمالا به این فکر افتاده اید از این پنجره ها برای منزل تان هم تهیه کنید و مهمترین کاری که باید انجام دهید، این است که به یک منبع معتبر مراجعه کنید که توصیه ما مراجعه به سایت پرومانوین است.

این سایت انواع پنجره‌ ها را به شما عرضه می کند و خیالتان راحت است که متریال و مواد باکیفیتی داخل آن استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: مزایای پنجره دوجداره UPVC

استفاده از پنجره دوجداره
کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار

 

کلام آخر

 

بدون شک با مطالعه این مقاله به این نتیجه رسیدید که کاربرد پنجره دوجداره در خانه یا محل کار چیست و استفاده از این پنجره ها تا چه حد می تواند در صرفه جویی از انرژی و کاهش صداهای مزاحم نقش داشته باشد.

اگرچه در نگاه اول استفاده از پنجره های تک جداره مقرون به صرفه تر است اما توجه داشته باشید که پرداخت هزینه ی بیشتر و استفاده از پنجره های دوجداره در ابتدای کار نه تنها مزایای بسیاری به همراه دارد در طولانی مدت هم با کاهش چشمگیر هزینه های قبوض بیشتر از پنجره های تک جداره رضایت شما را جلب می کند؛ پس چه بهتر که برای خانه‌ی خود از این نوع پنجره استفاده کنید. جهت استعلام آنلاین قیمت و یا دریافت مشاوره با شماره 02144856812 تماس بگیرید.