حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

رگلاژ پنجره یو پی وی سی چه زمانی انجام می شود؟ رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره یا پنجره های یو پی وی سی مسئله ای است که این روزها افراد بیشتر به آن توجه می کنند، زیرا متوجه شده اند که اگر این کار را درست، اصولی و به موقع انجام دهند، هم عمر پنجره را طولانی ‌تر می‌ کنند و هم از هزینه های مربوط به خرابی پنجره جلوگیری خواهند کرد؛ اما سوالی که پیش می‌ آید، این است که  چه موقع است؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال مهم برسید.

رگلاژ پنجره یو پی وی سی چه زمانی انجام می شود؟


منظور از رگلاژ چیست؟


قبل از اینکه بخواهیم راجع به زمان مناسب رگلاژ پنجره یو پی وی سی توضیحی دهیم، اول باید بفهمید که رگلاژ به چه معناست. در واقع رگلاژ به معنای تعمیر یا تعویض تمام قطعاتی است که داخل شیشه وجود دارد یا شما از طریق آن می توانید یراق آلات شیشه و لولا را به تنظیمات خودشان در بیاورید و افتادگی پنجره را برطرف کنید؛ افتادگی هایی که ممکن است به خاطر استفاده نادرست یا آسیب به پنجره دوجداره رخ داده باشد.


پنجره یو پی وی سی را چه زمانی رگلاژ کنیم؟


چه زمانی پنجره یو پی وی سی نیاز به رگلاژ دارد؟
رگلاژ پنجره یو پی وی سی چه زمانی انجام می شود؟


سوالی که در این مقاله مطرح می‌ شود، این است رگلاژ پنجره یو پی وی سی چه زمانی انجام می شود؟. این پنجره ها با دیگر انواع پنجره دوجداره متفاوت هستند و طرفداران زیادی دارند؛ اما به طور کلی این که شما بدانید چه زمانی باید این کار را انجام دهید، در کیفیت تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. اگر علائم زیر را در پنجره دیدید، بدانید که پنجره یو پی وی سی شما نیاز به تعمیر ‏و رگلاژ دارد:


  • هر زمان که متوجه شدید، گرما و سرما در فصل تابستان و زمستان بیش از حد ورود و خروج دارد و انرژی بیش از حد هدر می‌ رود.
  • اگر دیدید که قوانین و مباحث اصولی برای نصب پنجره یو پی وی سی رعایت نشده است و نیاز به تعویض یا تعمیر دارید.
  • اگر متوجه شدید که دستگیره ها هنگام باز و بسته کردن پنجره، گیر می کنند و حالت نرم و انعطاف پذیری ندارند.
  • اگر متوجه هرگونه شکستگی یا خم شدگی در ناحیه لولای بازوی فریم پنجره شدید، اقدام به رگلاژ کنید.
  • اگر متوجه شدید که قطعات دچار خرابی شده‌اند، یراق آلات دیگر تنظیم اصلی خودشان را ندارند، اقدام کنید.
  • شل شدن لاستیک هایی که در اطراف پنجره هستند که خرابی آن ها هم می تواند نشان دهنده نیاز به رگلاژ باشد.
  • اگر باران از درز و کناره های پنجره دوجداره نفوذ کرده است، یعنی زمان مناسب رگلاژ پنجره یو پی وی سی است.

زمان رگلاژ پنجره دوجداره


اگر پنجره یو پی وی سی را رگلاژ کنیم، چه اتفاقی می افتد؟


سوالی که پیش می آید؛ درست است که باید زمان مناسب رگلاژ پنجره یو پی وی سی را بدانیم؛ اما اگر این کار را نکنیم، چه چیزی رخ می دهد؟ پنجره یو پی وی سی یکی از پنجره هایی است که بیش از هر چیزی؛ عملکرد آن مربوط به عایق بندی سرما و گرما مورد توجه قرار می‌ گیرد و از آلودگی صوتی هم جلوگیری می کند.

اگر این پنجره درست نصب نشده باشد و در طول زمان به خاطر دلایل مختلف آسیب ببیند و نیاز به رگلاژ پیدا کند اما شما این کار را انجام ندهید، دیگر نمی توانید شاهد عملکرد عایق بندی آن باشید و در نتیجه گرما و سرما به راحتی به داخل منزل یا محیط کارتان نفوذ می‌ کند.

یا ممکن است پنجره تان دچار مشکل شود و موقع باز و بسته شدن حالت خشکی داشته باشد یا ممکن است قطعات و یراق آلات درست کار نکنند و به طور کل مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.


چه زمانی پنجره یو پی وی سی نیاز به رگلاژ دارد؟
رگلاژ پنجره یو پی وی سی چه زمانی انجام می شود؟


کلام آخر در اتباط با اینکه رگلاژ پنجره یو پی وی سی چه زمانی انجام می شود؟


در این مقاله متوجه شدید که رگلاژ پنجره یو پی وی سی چه زمانی انجام می شود؟ و در نتیجه می توانید تعیین کنید که آیا پنجره تان اکنون نیاز به انجام این کار دارد یا خیر و اگر نیاز دارد، سریعا اقدام کنید.

سایت پرومانوین هم در این زمینه به شدت کمک کننده است، اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و از طرفی هم اگر نیاز به خرید پنجره یوپی‌وی‌سی دارید و یا استعلام قیمت دارید، این سایت بهترین عرضه کننده در این زمینه است و می توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید و ظرف 24 ساعتع درب منزل تحویل بگیرید‌.