حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

مزایای استفاده از پروفیل C4 چیست؟ آگاهی از مزایای استفاده از پروفیل C4 راهکاری برای شما می باشد و تصمیم را برای شما راحت تر می سازد. پروما نوین همانند همیشه در قالب مقاله های متعدد دانسته های خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد‌. هر سوالی که در ذهن خود دارید را از کارشناسان ما بپرسید.

 

مختصری درباره پروفیل C4

 

برای اولین بار در دنیا با استفاده از تکنولوژی جدید نانو و سیستم هات ملت پروفیل هایی تولید شده است که نوآوری بسیار جالبی به حساب می آید. این پروفیل ها رنگی بوده و برای درب و پنجره های دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند.

از مزایای استفاده از پروفیل C4 این است که تغییر رنگ آن ها کاملا به فراموشی سپرده خواهد شد. این پروفیل ها کاملا منطبق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید خواهند شد. تمام دانش روز در صنعت پلیمر برای ساخت این پروفیل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره دو جداره

مزایای استفاده از پروفیل C4 چیست؟

استعلام قیمت پنجره دوجداره

کوتاه از مزایای استفاده از پروفیل C4

 

مزایای استفاده از پروفیل C4 نسبت به سایر پروفیل ها بسیار بیشتر بوده و طرفداران زیادی پیدا نموده اند. این پروفیل ها از سوی سازمان ملی استاندارد ایران تحت آزمایش‌ های متعدد جهت تست ثبات رنگ قرار گرفته است و در تمام این آزمایش ها موفقیت های زیادی کسب نموده است.

یکی از تست های موفق این پروفیل ها آزمایش ثبات رنگ در صحرای آریزونا می باشد که ابه این آزمایش نیز با موفقیت انجام شد. نظافت و تمیز کردن پروفیل های C4 بسیار آسان می باشد. عایق خوبی برای دما و تغییرات حرارت می باشد. از نظر عایق صوتی نیز این پروفیل می تواند بسیار مفید باشد.

یکی از ویژگی های مهم این پروفیل ها ضد اشتعال بودن است و در مقابل آتش سوزی و حریق مقاومت زیادی از خود نشان می دهد‌. مقاومت آن ها در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار زیاد است و این نکته بسیار مهمی در مورد این پروفیل ها می باشد چرا که عمر آن ها افزایش پیدا می کند.

با این پروفیل ها می توان درب و پنجره های قدیمی را تعویض نموده‌ و آن ها را تبدیل به نمونه های دو‌ جداره نمود.

نکته مهم دیگر عایق بودن آن ها در برابر الکتریسیته می باشد. نصب آن ها بسیار راحت است و آب، باد، باران و گرد و غبار نمی توانند به راحتی از آن نفوذ کنند و پروفیل های C4 را مانع قوی در مقابل خود می بینند. تنوع رنگی این پروفیل ها باعث می شود که بتوان‌ با هر نوع دکوراسیون ست نمود.

این پروفیل ها اصلا نیاز به رنگ آمیزی ندارند و رنگ آن‌ ها همیشه ثابت می ماند. همچنین در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دو جداره

مزایای استفاده از پروفیل C4 چیست؟

استفاده های متعدد از پروفیل C4

 

همان گونه که گفته شد شرکت C4 انواع پروفیل های درب و‌ پنجره دو جداره یو پی وی سی را تولید می نماید. با این پروفیل ها می توانید بهترین درب و پنجره دو جداره را تولید نمایید. پنجره هایی که از پروفیل های C4 تولید می شوند، ضمانت و کیفیت بسیار بالایی دارند.

از این پروفیل ها می توان برای ساخت انواع درب و پنجره با کیفیت، پنجره های هلالی شکل، پنجره های دو جداره کشویی، پنجره های دو جداره ریلی بزرگ و انواع مدل های دیگر از این درب و پنجره ها را تولید نمود. رنگ‌ های قهوه ای، نقره ای و شامپاینی از بهترین رنگ های این پروفیل می باشد. با دانستن مزایای استفاده از پروفیل C4، کاربرد آن ها بسیار راحت تر می باشد.

مزایای استفاده از پروفیل C4 چیست؟
مزایای استفاده از پروفیل C4

بهترین مزایای استفاده از پروفیل C4 را بدانیم

 

در قسمت های قبل این مقاله و همچنین مقاله های دیگر این سایت، درباره مزایای استفاده از پروفیل C4 صحبت به میان آمده است. این پروفیل ها در واقع نوآوری کارآمدی در صنعت درب و پنجره سازی به حساب می آید. این درب و پنجره ها در مقابل سرما و گرما و تغییرات هوا بسیار مقاوم و عایق خوبی هستند.

ثبات رنگ‌ از ویژگی های مهم این درب و پنجره های دو جداره به شمار می رود‌. قیمت آن ها نسبت به نمونه های دیگر بهینه سازی شده است. در مقایسه با نمونه های لمینت در طرح و‌ رنگ های متالیک و زیبا تنوع بسیار بالایی دارند.

از نظر ثبات رنگ دارای ضمانت هستند و خیال شما را راحت می سازند. در هر نوع شرایط جوی مقاوم هستند و همچنین در مقابل نور خورشید مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهند. این ویژگی های منحصر به فرد این پروفیل ها را بسیار پر طرفدار ساخته و از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

بیشتر بخخوانید: چرا پروفیل های سی فور بیشترین تقاضا را دارد؟

مزایای استفاده از پروفیل C4 چیست؟

سخن پایانی در ارتباط با مزایای استفاده از پروفیل C4

 

در سایت پرومانوین همیشه می توانید اطلاعات مفیدی درباره درب و پنجره های دو جداره به دست بیاورید. یکی از این مطالب مفید که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است، مزایای استفاده از پروفیل C4 می باشد. آشنایی با این مدل پروفیل شما را در انتخاب و خرید راهنمایی می کند. فراموش نکنید که کارشناسان و مشاوران ما همیشه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.