حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

توری پلیسه چیست و چه مزایایی دارد؟، در این مقاله قصد داریم توری پلیسه را به شما معرفی کنیم. در ابتدای این مقاله،‌ این نوع محصولات را به صورت کامل معرفی می‌کنیم و سپس به سراغ مزایای آن خواهیم رفت. در ادامه، انواع توری پلیسه را به شما معرفی  می‌کنیم و بعد از آن سعی می‌کنیم در مورد قیمت توری پلیسه صحبت کنیم.

در آخر نیز با ارائه‌ی نتیجه‌ گیری سعی بر آن خواهیم داشت تا خرید توری پلیسه را برای شما لذت‌بخش‌تر کنیم. شما می‌توانید برای استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره به همراه توری پلیسه به صفحه استعلام قیمت اینترنتی ما مراجعه کنید.

به طور کلی عوامل متعددی بر روی قیمت توری پلیسه تاثیر گذار هستند که برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می‌توانید به مقاله‌ی « قیمت توری پلیسه چگونه مشخص می‌شود؟ » بروید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

 

چرا توری پلیسه !

 

توری پلیسه را می‌توان به عنوان توری مدرن امروزی برای درب و پنجره‌های منزل یا محیط کار دانست. احتمالا بارها و بارها برای شما پیش آمده که از فضا و هوای گرفته شده‌ی داخل منزل خسته‌ شده‌اید و درب و پنجره‌ی منزل را باز کرده‌اید.

اما مشکلاتی نظیر ورود گرد و غبار و حشرات موذی باعث شده‌ تا از باز کردن درب و پنجره‌ی خود کاملا پشیمان شوید. از طرفی دیگر، نمی‌توان از هوای تازه‌ی بارانی در فصل پاییز گذشت! به همین دلیل، نصب کردن توری بر روی درب و پنجره‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

مهم نیست که پنجره‌ی عادی داشته باشید یا از پنجره UPVC دوجداره استفاده کنید، در هر صورت امکان نصب توری را بر روی آن‌ها خواهید داشت.

 

پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و توری پلیسه. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

شماره تماس 02144856812

توری پلیسه چیست؟

 

توری پلیسه را می‌توان یکی محصولات جانبی در دنیای درب و پنجره‌ی دوجداره دانست. نام‌های دیگر این محصول توری آکاردئونی یا توری تاشو است. از آن‌جایی که این نوع توری‌ها در هنگام تا خوردن و جمع شدن همانند یک آکاردئون می‌شوند، به آن‌ها توری آکاردئونی می‌گویند با این حال نام اصلی این محصولات توری پلیسه است.

در توری پلیسه معمولا از دو نوع پروفیل آلومینیوم استفاده می‌شود. پروفیل اول برای استفاده از کلاف‌های توری و پروفیل دوم برای قسمت بازشوی توری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروفیل‌های آلومینیومی در پنجره دوجداره نیز استفاده می‌شوند که برای اطلاع بیشتر از این موضوع می‌توانید به مقاله‌ی پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک مراجعه کنید.

البته توری پلیسه در مدل‌های سه و چهار پروفیل نیز موجود است. در نوع سه پروفیل، یک پروفیل برای عرض، پروفیل دیگر برای ارتفاع و پروفیل سوم برای باز و بسته شدن توری تعبیه شده است. در مدل‌های چهار پروفیل نیز، پروفیل عرض به دو قسمت عرض بالایی و پایینی تقسیم شده است.

برای اطلاع از قیمت پروفیل‌های آلومینیوم می‌توانید به مقاله‌ی قیمت پروفیل آلومینیوم مراجعه کنید. شما همچنین می‌تواند برای استعلام اینترنتی قیمت درب و پنجره دوجداره به همراه توری پلیسه به صفحه‌ی استعلام قیمت آنلاین مراجعه کنید.

به بیانی دیگر، اگر به دنبال محصولی هستید که بتوانید از ورود حشرات به داخل منزل جلوگیری کنید و امکان باز و بسته کردن آن را داشته باشید، توری پلیسه می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما تلقی شود. این محصولات قابلیت‌های متعددی دارند که خرید آن‌ها را به مراتب به صرفه‌تر می‌کنند. با مزایای انواع این نوع توری‌ها بیشتر آشنا می‌شویم:

 

مزایای توری‌های پلیسه:

 

توری‌های قدیمی همیشه مشکلات زیادی را برای مصرف کنندگان‌ ایجاد کرده‌اند. از جمله مشکلات این نوع توری‌ها می‌توان به زنگ زدگی، کثیف شدن، پاره شدن و بسیاری از مشکلات دیگر اشاره کرد. چنین مواردی باعث شده تا بسیاری از مصرف کنندگان به سراغ دیگر محصولات از جمله توری پلیسه بیایند. این توری‌ها قابلیت‌های متعددی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد که در اینجا به صورت کامل در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم.

 

جلوگیری از ورود حشرات:

 

از یک توری مناسب انتظار می‌رود تا از هر گونه ورود حشره به داخل منزل در فصول گرم سال جلوگیری کند. اگر اندازه‌ی حفره‌های ایجاد شده در میان توری بیش از حد باشد، حشرات ریز به راحت‌ترین شکل ممکن وارد ساختمان می‌شوند. به همین دلیل، طراحی این محصولات طوری شکل گرفته تا تحت هیچ شرایطی حشره‌ای وارد منزل نشود.

یکی دیگر از قابلیت‌های فوق العاده مطرح توری پلیسه کاهش ورود گرد و غبار به منزل است. البته این بدان معنا نیست که با استفاده از این محصولات هیچ گونه گرد و غباری وارد منزل نمی‌شود بلکه استفاده از آن‌ها میزان ورود گرد و غبار به داخل را کمتر می‌کند.

علاوه بر این، در صورت نصب درب و پنجره دوجداره و تعویض آن با پنجره‌های قدیمی می‌توانید تا حد زیادی از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری کنید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله‌ی تعویض پنجره دوجداره با پنجره قدیمی را مطالعه کنید.

 

توری پلیسه ترکیه
توری پلیسه ترکیه

 

تنوع رنگی:

 

یکی از ویژگی‌هایی که این نوع محصولات را در مقایسه با دیگر توری‌ها کاملا متمایز کرده، امکان انتخاب رنگ دلخواه بر روی خرید شما است. بنابراین، می‌توانید رنگ آن را با توجه به نمای ساختمان یا دکوراسیون داخلی منزل مشخص کنید. علاوه بر این، امکان رنگ کردن پروفیل آلومینیوم نیز وجود دارد هرچند این موارد به طور مستقیم بر روی قیمت این محصولات تاثیر گذار هستند.

تنوع رنگی توری پلیسه به رنگ‌های ساده ختم نمی‌شود. داستان جایی جذاب‌تر می‌شود که متوجه شوید می‌توانید حتی طرح مورد علاقه‌ی خود را بر روی این نوع توری‌ها نصب کنید. بنابراین، اگر به طرح‌های شخصی سازی شده علاقه مندید، می‌توانید این نوع طرح‌ها را بر روی توری پلیسه پیاده کنید.

در واقع، چنین محصولی نه تنها کاربردهای زیادی برای مصرف کنندگان دارد،‌ بلکه زیبایی فوق العاده‌ای را به منزل شما می‌بخشد. با مراجعه به مقاله‌ی توری پلیسه طرح دار درب و پنجره می‌توانید طرح‌های مختلف این نوع توری‌ها را مشاهده کنید.

 

سادگی در نصب و رسیدگی:

 

معمولا نسب توری‌های قدیمی برای بسیاری از افراد همانند یک کابوس می‌ماند. اما نصب کردن توری پلیسه به راحتی شکل می‌پذیرد. در واقع، متخصصات پرومانوین به راحت‌ترین شکل ممکن و بدون ایجاد هرگونه مزاحمتی برای شما و در کمترین زمان توری پلیسه را نصب می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02144856812 در تماس باشید.

راحتی در نصب تنها قابلیت این توری‌ها محسوب نمی‌شود. رسیدگی به این نوع توری‌ها نیز فوق العاده راحت است. در نتیجه، اگر به هر دلیلی کثیف شود یا گرد و غبار بر روی آن نشسته باشد می‌توانید خیلی راحت آن‌ها را تمیز کنید.

از آن‌جایی که در توری پلیسه از مواد قابل انعطاف و فایبرگلاس استفاده شده، خریداران می‌توانند آن را از روی قاب بردارند و با آب و صابون شستشو دهند. البته، اگر می‌خواهید کمی پیشرفته‌تر ماجرا را دنبال کنید، کافی است بدون باز کردن این محصولات، آن‌ها را بخارشویی کنید هر چند بخارشویی به ابزار مخصوص نیازمند است.

فراموش نکنید که خود پروفیل آلومینیومی نیز قابلیت شستشو دارد اما با یک دستمال ساده نیز می‌توان آن را تمیز کرد.

 

قابلیت استفاده به صورت عمودی یا افقی:

 

یکی دیگر از مزایای توری پلیسه امکان استفاده از آن‌ها در دو مدل افقی یا عمودی است. معمولا، ابعاد درب و پنجره نقش بسیار مهمی را در این نوع موارد ایفا می‌کند. بنابراین، اگر پنجره‌ی‌ شما ارتفاع زیادی دارد و عرض آن کم است، معمولا مدل عمودی پیشنهاد می‌شود هر چند این مورد بستگی به نظر شخصی مشتری نیز دارد. اما اگر درب و پنجره‌ی شما عرض زیادی دارد مدل افقی را پیشنهاد می‌کنیم چرا که باز و بسته کردن آن‌ها راحت‌تر انجام می‌شود.

قابلیت استفاده از این نوع توری‌ها به صورت عمودی و افقی باعث شده تا آن‌ها بر روی انواع و اقسام پنجره‌ها نصب شود. بنابراین، می‌توانید این نوع توری‌ها را حتی بر روی پنجره دوجداره کشویی نیز نصب کرد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله‌ی پنجره دوجداره کشویی را مطالعه کنید.

 

 

پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و توری پلیسه. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

شماره تماس 02144856812

قابلیت استفاده در آب و هوای سرد و گرم:

 

توری پلیسه به خاطر جنس مقاوم و محکم خود می‌تواند سخت‌ترین شرایط آب و هوایی را تحمل کند. به عبارتی دیگر، امکان زنگ زدن این توری‌ها وجود ندارد. در نتیحه، می‌توانید از این نوع توری‌ها هم در آب و هوای مرطوب و بارانی شمال و هم آب و هوای گرم و شرجی جنوب استفاده کنید و در عین حال، هیچ گونه نگرانی راجب به زنگ زدن آن‌ها نداشته باشید.

در واقع، توری پلیسه همانند پنجره‌های دوجداره می‌تواند در تمامی شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار بگیرد. درب و پنجره‌ی دوجداره نیز شرایط یکسانی دارد و امکان استفاده از انواع پنجره دوجداره در تمامی مناطق کشور وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله‌ی انواع پنجره دوجداره را مطالعه کنید.

 

باز و بسته شدن توری پلیسه:

 

شاید یکی از بهترین مزایای این نوع محصولات را بتوان امکان باز و بسته کردن آن‌ها دانست. در واقع، این قابلیت باعث شده تا به آن‌ها توری تاشو یا آکاردئونی نیز بگویند. باز و بسته کردن توری می‌تواند مزایای زیادی را داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر به دنبال این هستید که هوای بیشتری را وارد منزل کنید، می‌توانید توری را بیشتر باز کنید و اگر از ورود حشرات نگرانی دارید، کافی است توری را ببندید و همچنان از هوای تازه بهاری یا پاییزی لذت ببرید.

 

توری پلیسه تاشو

 

پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

شماره تماس 02144856812

انواع توری پلیسه:

 

یکی دیگر از دلایلی که باعث افزایش محبوبت توری پلیسه شده، تنوع محصولات است. در واقع، توری پلیسه با تنوع بالای خود می‌تواند نیاز اکثر مشتریان را برطرف کند. در اینجا انواع توری پلیسه را به شما معرفی می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی انواع توری پنجره دوجداره را مطالعه کنید.

 

توری پلیسه مگنتی:

 

نوع مگنتی را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین محصولات دانست. این محصول همانند آهن ربا عمل می‌کند و با نزدیک شدن به چهارچوب آهنی به یکدیگر متصل می‌شوند. قابلیت‌هایی نظیر عدم نیاز به پیچ و مهره‌ی زیاد باعث شده تا محصول مگنتی مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار بگیرد.

 

مدل ترکیه:

 

توری پلیسه ترکیه را می‌توان یکی دیگر از محصولات پرفروش دانست چرا که کاربرد بالا و زیبایی حرف اول را در میان این نوع محصولات می‌زند. علاوه بر این، با توجه به قیمتی مناسب امکان خرید این محصولات برای بسیاری راحت‌تر است. به همین علت، توری پلیسه ترکیه انتخاب اول بسیاری از خریداران است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله‌ی قیمت توری پلیسه ترکیه را مطالعه کنید.

 

توری پلسه مگنتی

 

مدل تک فریم:

 

در درب و پنجره‌های قدیمی که معمولا فضای زیادی برای قرار گرفتن توری در میان قاب تعبیه نشده، از توری پلیسه تک فریم استفاده می‌شود. بنابراین، در این نوع پنجره‌ها برخلاف پنچره‌های دوجداره از توری پلیسه تک فریم استفاده می‌شود. با این حال، همیشه پیشنهاد می‌کنیم برای کارایی بیشتر از توری و درب و پنجره به سراغ درب و پنجره‌های دوجداره بروید.

این نوع محصولات قیمت مناسبی دارند و می‌توانند جایگزین بهتری برای درب و پنجره‌ی قدیمی باشد. شما می‌توانید با خواندن مقاله‌ی قیمت درب و پنجره دوجداره اطلاعات بیشتری را در مورد این موضوع کسب کنید.

 

توری پلیسه دو فریم:

 

همان‌طور که از نام این نوع محصولات نیز مشخص است، توری پلیسه دو فریم به دو فریم جداگانه مجهز شده که بر روی قاب پنجره قرار می‌گیرد. دقیق بودن و ظرافت در این نوع توری‌ها حرف اول را می‌زند. علاوه بر این، نوع پنجره‌ی شما نیز مشخص کننده‌ی نوع توری به کار رفته خواهد شد. در نتیجه،‌ برای مشاوره رایگان کافی است با شماره‌ی ۰۲۱۴۴۸۵۶۸۱۲ تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در  اختیارتان قرار دهیم.

 

توری پلیسه طرح دار:

 

همان‌طور که پیشتر نیز به این موضوع اشاره کردیم، این نوع محصولات ه در انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت موجود هستند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از خریداران نوع طرح دار آن را ترجیح دهند. نوع طرح دار این نوع توری‌ها زیبایی خاصی را به منزل شما می‌بخشد.

به عنوان مثال، طرح چوب را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین نوع توری پلیسه دانست که با درب و پنجره دوجداره طرح چوب به بهترین شکل ممکن ست می‌شود. همان‌طور که می‌دانید،‌ پروفیل‌های UPVC نیز در طرح‌های مختلفی موجود هستند هر چند این موضوع به برند پروفیل نیز بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله‌ی بهترین مارک پنجره دوجداره و پروفیل UPVC مراجعه کنید.

 

توری پلیسه چیست؟

 

سخن آخر؛‌ آیا توری پلیسه می‌تواند محصولی مناسب تلقی شود؟

 

تکنولوژی و دنیای مدرن امروزی کارمان را به مراتب ساده‌تر کرده و به آسایش ما تا حد زیادی کمک کرده است. در دنیای ساختمان سازی نیز تکنولوژی تاثیر بسزایی داشته است. درب و پنجره‌های دوجداره یکی از محصولاتی هستند که باعث افزایش آرامش ما در محیط منزل و کار شده‌اند اما این نوع پنجره‌ها در صورت باز شدن طبیعتا باعث ورود حشره‌ و گرد و غبار می‌شوند.

به همین علت، راه حل مناسبی برای این مشکل در نظر گرفته شده است. راه حل مورد اشاره، توری پلیسه است که کمک بسزایی را در آسایش ما حتی در شرایطی که درب و پنجره باز هستند کرده است.

توری‌های پلیسه در مقایسه با توری‌های قدیمی مزیت‌های زیادی دارد که در این مقاله سعی کردیم مزیت‌های آن را به طور کامل توضیح دهیم. توری‌های مورد اشاره در انواع مختلفی وارد بازار شده‌اند که بدون شک می‌توانند نیازتان را برطرف کنند.

به همین علت،‌ لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر مشاوره‌ای دقیق را بگیرید. مشاوران پرومانوین با شماره تماس ۰۲۱۴۴۸۵۶۸۱۲ می‌توانند از تجربیات خود استفاده کرده و به تمامی سوالات شکل گرفته در ذهن شما پاسخ‌گو باشند. شما همچنین می‌توانید برای استعلام اینترنتی قیمت درب و پنجره دوجداره و توری پلیسه به صفحه‌ی مخصوص محاسبه آنلاین قیمت درب و پنجره دوجداره مراجعه کنید.

 

مقالات ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *